Per un pic trob que tens tota sa raó... i prohibirmos jugar a cafe alomillor seria bo i tot... REDEU BERNAT!! veig que es 2-6 t'ha donat temps per reflexionar! carabassot!!!!bernatmano ha escrit:
Bones,a tots.
Jo puc donar un exemple ke va pasar a un companyero meu. Li vaig comentar lo de sa pagina de retruc.net, i tot duna se va inscriure tot ilusionat. Com vos poreu suposar va entrar a cafe per veure es funcionament de sa pagina. Despres de dues setmanes de provaro, el me vaig trobar i li vaig demanar ke tal per sa pagina.??
I paraules seves: No se com pots jugar a nakesta pagina, me vaig sentir totament desplasat.
-Ningu me volia ajudar a sabre el funcionament de la pagina, quan envidavem i jo pitjave vull es companyero me renyava perke no via dit vull o no vull (TOTS I HEM PASSAT PER AIXO) i no domes a una partida aillada.
-Despres me deien ke si no sabia com anava, valia mes no entras a jugar ( I S'UNICA MANERA D'APRENDRE ES JUGANT ).
-Moltes partides no les poriem acabar, sa gent simplement sortia.
I jo me deman. Com se pot dir ke a cafe s'entra per pasar gust i ke ccr es un COTO PRIVADO DE CAÇA? Disabte sense anar mes enfora, antes de dinar vaig fer una partida a cafe, i ja viem gonyat domes faltava contar es punts, i es dos contraris sortiren. A n'aixo deis pasar gust? I per kina rao surten? No sera perke les sap greu perdre gri? O per fotre a nes contraris?
Despres deis ke a ccr ses parelles estan mes o manco fetes. Crec ke ningu o pot negar, pero akestes parelles (sa majoria) ja estaven fetes antes de ccr. A nes meu cas ne fetes de noves i no tenc problemes per jugar amb ningu, pero si des ke esperen per jugar ni un ke sigui de ses meves parelles habituals, com comprendreu jugare amb ell (SI ME VOL).
NO SERA KE ES KE NO SON DE CCR MOS VEVEN COM A GENT RARE PERKE PAGAM PER JUGAR A TRUC??? (s'altre dia per cafe discutien per ke i via gent ke pagava per jugar a truc?? )
I ara una posible solucio. (o a lo millor seria un problema, no se)
Ja ke sa gent ke no es de CCR no pot jugar a ses sales de CCR, perke no se pot fer ke sa gent de CCR no pugui jugar a ses sales ke no son de CCR ??
A lo millor aixi en ves de jugar 5 partides i partir cap a cafe, s'enganxarien i vorien ke se juga molt millor a ccr i es molt divertit.
RADEU JA ESTIC CANSAT DESCRIURE.
per mestre cobrador
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- trucaiteretruc
- Truquer asidu
- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
- bernatmano
- Truquer asidu
- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
ARA NO XERRAVEM DE FUTBOL BOOOOOSSSOOOTTTT
jajajajjajajaja
jajajajjajajaja

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
No es mala idea i lo que diu bernat te rao, si vas a cafe i escomençes una partida poden pasar dos coses, que siga gent coneguda i la acabaras o be i es lo mes normal que te fasen colque animalada i fugen tot seguit.bernatmano ha escrit:
I ara una posible solucio. (o a lo millor seria un problema, no se)
Ja ke sa gent ke no es de CCR no pot jugar a ses sales de CCR, perke no se pot fer ke sa gent de CCR no pugui jugar a ses sales ke no son de CCR ??
A lo millor aixi en ves de jugar 5 partides i partir cap a cafe, s'enganxarien i vorien ke se juga molt millor a ccr i es molt divertit.
RADEU JA ESTIC CANSAT DESCRIURE.
Despres els raros som els CCr

Com a anecdota contare que un dia me pos a jugar a cafe i cada pik un dels rival me feia tots o envidava la falta i casolitats de la vida no en duiem per pendra mai, fins que un pik jo estaba tot mosquejat

En el CCr serem mes seriosos, pot ser, pero les partides s'acaben i si tens colque problema sempre es cancela.
- envinagrat_2
- Truquer novell
- Entrades: 12
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 0:00
VISCA ENVINAGRAT_2, S´ALEGRIA DE CCR I RETRUC.NET !!!

enga menos bollits i mes jugar

________
PROTEST!
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
hi ha coses de el cafe, que no agraden, i n'hi ha de altres de el CCR que tampoc m'agradan.
tot son experiencies.
jo sempre jugava a cafè, i a cafè tenia els amics i als enemics.
Però cuant vaig començar a jugar a les herbes...
No podia jugar, ja que ningu em parlava.
I un de els "CRACKS", de el CCR, de mes de 1700 punts estava asegut, totsol.
Hi havia gent que parlav a fora, pero ningu hem va dir res a mi.
i hem vaig a seure amb aquell usuari.
El vaig saludar de la manera mes amigable possible:
li vaig dir: Hola amic!! com estas?
i aquell, despres de uns segons va sortir de devant meu.
I es colocà al meu costat.
Hem digue ola
Jo vaig sortir, i nose perque hem vaig aseure al seu devant. i altre cop va tornar a sortir.
Uns segons mes tard va entrar ell, amb un altre "CRACK".
I un gran truquer, amb pocs punts va entrar a jugar amb mi.
La sorpresa va ser, que al truc el vaig guanyar.
I els dos "CRACKS", ham van dir:
Gutii, sense peçes no ets res, ets un simple nin que va de bo perque va llepat.
I conque sempre havia sentit a xerrar be de ells, doncs... hem vaig ofendre.
I hem va sebre mes greu que hem diguessin ells aquelles paraules que no uns jugadorets que ningu els coneix hem diguesin fill de puta.
Per això no m'agrada jugar a CCR, i m'ho paso mes be a cafè.
He de dir però que a CCR hi ha gent meravellosa
.
La meva opinió es que els que som CCR poguem jugar per tot.
No hos queixau de que paguem??
Doncs això!
Estic en contra de que els CCR domes poguem entrar a les altres sales.
Si això pases demanaria que la compta CCR la passasin a una altra compte, perque amb el meu nick de gutii, prefereixo jugar a Cafè.
es la meva experiencia.
tot son experiencies.
jo sempre jugava a cafè, i a cafè tenia els amics i als enemics.
Però cuant vaig començar a jugar a les herbes...
No podia jugar, ja que ningu em parlava.
I un de els "CRACKS", de el CCR, de mes de 1700 punts estava asegut, totsol.
Hi havia gent que parlav a fora, pero ningu hem va dir res a mi.
i hem vaig a seure amb aquell usuari.
El vaig saludar de la manera mes amigable possible:
li vaig dir: Hola amic!! com estas?
i aquell, despres de uns segons va sortir de devant meu.
I es colocà al meu costat.
Hem digue ola
Jo vaig sortir, i nose perque hem vaig aseure al seu devant. i altre cop va tornar a sortir.
Uns segons mes tard va entrar ell, amb un altre "CRACK".
I un gran truquer, amb pocs punts va entrar a jugar amb mi.
La sorpresa va ser, que al truc el vaig guanyar.
I els dos "CRACKS", ham van dir:
I hem va sebre mes greu que hem diguessin ells aquelles paraules que no uns jugadorets que ningu els coneix hem diguesin fill de puta.
Per això no m'agrada jugar a CCR, i m'ho paso mes be a cafè.
He de dir però que a CCR hi ha gent meravellosa

La meva opinió es que els que som CCR poguem jugar per tot.
No hos queixau de que paguem??
Doncs això!
Estic en contra de que els CCR domes poguem entrar a les altres sales.
Si això pases demanaria que la compta CCR la passasin a una altra compte, perque amb el meu nick de gutii, prefereixo jugar a Cafè.
es la meva experiencia.

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
i be, no se si sera casolitat o no
pero desde que aquest fil va en marxa hi ha mes cuorum a CCR,
ara mateix hi han 13 persones i una partida en marxa,
consevol altre dia a aquestes hores no habia ningu
SALVEM EL CCR, TOTS JUNTS PODEM
PD. Sr. Obrador moltes gracies per la seva enorme feina
Sr. ayayay, gracies per el seu renou
Sr. Gutii, gracies per........
, bueno gracies 

pero desde que aquest fil va en marxa hi ha mes cuorum a CCR,
ara mateix hi han 13 persones i una partida en marxa,
consevol altre dia a aquestes hores no habia ningu

SALVEM EL CCR, TOTS JUNTS PODEM

PD. Sr. Obrador moltes gracies per la seva enorme feina

Sr. ayayay, gracies per el seu renou
Sr. Gutii, gracies per........

- trucaiteretruc
- Truquer asidu
home gutii.. un poc llepadet si que ets....gutii ha escrit: I els dos "CRACKS", ham van dir:

Lo que hauries de fer és venir més per ccr trnar a jugar i trnarlos a guanyar i demostrarlos que ets un llepat pero no tant com se pensaven

Per tot hi ha detot aixo esta clar i aixo no ho canviarem, som molta gent amb puns de vista diferents,ara be,no ens pinteu a noltros(els del ccr) tan malament si tampoc heu volgut tenir la oportunidat de coneixarmos,Jugam trucs serios i tambe en feim mols de divertits igual k passa a cafe pq jo els vespres hi venc i ho he vist,aixi k desde el meu punt de vista a cafe n'hi ha mos de jugadors k domes juguen entre ells i tenen les parelles fetes!Per jugar amb altres es treven un bon clon i si les passa per alla.. el vesaran i per avall
Es un discutir per res tamateix tothom defensa lo seu

- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
tens tota la raó, tot son punts de vista..caimarienca ha escrit:Per tot hi ha detot aixo esta clar i aixo no ho canviarem, som molta gent amb puns de vista diferents,ara be,no ens pinteu a noltros(els del ccr) tan malament si tampoc heu volgut tenir la oportunidat de coneixarmos,Jugam trucs serios i tambe en feim mols de divertits igual k passa a cafe pq jo els vespres hi venc i ho he vist,aixi k desde el meu punt de vista a cafe n'hi ha mos de jugadors k domes juguen entre ells i tenen les parelles fetes!Per jugar amb altres es treven un bon clon i si les passa per alla.. el vesaran i per avall![]()

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

sa meva idea es que tot es que vulgui jugar a retruc.net que pagui , no se cantidad que pagam ara es ccr pero per exemple sa podria posar un preu de 10 euros anuals, crec que aixi funcionaria millor, ara resulta que pagam una minoria i encara som es mal vists
Oposició pura i dura

Aiiiii señor deu meeeeu Maria Santíssima Puríssima sense pecat concebuuuuda (que consti que no som catolic)
que m'hen he cançat de lletgir
I bueno, començarem u discursillo exposant les meves opinions, pros i contres IIIIIIIIIIIH AAAAAAAAAH!!! ooooooooou...
Bueno, en primera don l'enhorabona a n'ayayay i realment l'he de reconéixer com es Kefe Supremo de s'Oposició perquè ningú sap tan bé com ell moure a tanta gent i que se discuteixi tant en un mateix tema que fa un puter de temps que ronda per aqui
POBBLEMES:
molta de gent ja ha esmentat molts du principals problemes que tenim a CCR. Així i tot vull desmontar un poc tots aquests problemes i aclarir 4 cosetes. Mem... per on començam
Jugar a CCR com molta de gent ha dit, te dona la satisfacció de poder jugar tranquil·lament sense que ningú abandoni, i realment si qualcu perd la conexió, la solidaritat està assegurada i sempre se cancela la partida. Això bé.
Després, com ja ha dit en GuTii, u crits son una passada d'entreteniment. Realment quan vas a la sala de cafè, si no poses música, allò se fa més monótono que mirar les retxetes de la tele quan no funciona.
Uep! Fins ara bé. Què passa? no agrada jugar?
Estic a favor d'això que les parelles quasi sempre són les mateixes però també defens les idees de que les parelles ja solen estar fetes anteriorment desde Cafè. Meam... en GuTii ja ha dit que a CCR la gent sol riure més... però hi ha una cosa que falla.
Solem riure, si... però SEMPRE AMB LA MATEIXA GENT no??
Estam en les mateixes. Sempre, vulguis o no, ens movem tots dins un mateix ambient de gent i costa jugar contra desconeguts perquè no saps el que et pot passar a les generals. Sierto o no?
No seria guapo, que tota aquesta penya que hi ha per les sales generals se desplacés PIM PAM PUM tots de cop a CCR? Joer, jo trob que l'ompliriem
I mem, es putes punts, FOC!! FOC BATUADW!! no fan res més que crear polèmica i discusions i... i...
Lo que ha dit en truca, ja ho vaig dir jo. Perquè no posau, axi coma publicitat d'aquesta emprenyosa que se te posa a davant i no fuig fins que no l'has pitjada, un anunci de CCR?
HAZTE CCR!! POR UNAS PARTIDAS MEJORES.. BLA BLA BLA
jo k se!!
Adamés, lo que diu en Mano és vera. Allà pots riure o lo que vulguis però u primer novatillo (que pot ser en sap més que nosaltres a la vida real) sempre sol ser marginadet de la resta. Sierto o no?
En canvi, jo crec que u membres que són de CCR són u "veteranos" per dir-ho de colque manera, i sempre solen ajudar amb lo que poden.
I es que és vera que mos diven "RAROS"
- Pagar per jugar??? ni locooo
- Pagar és dona rienda a nes viciiii
- Alaaaa, que putes pagaaaar
Pos mira...
Realment qui es de CCR? Pos la gent que realment estima de veres Retruc.net. Tal vegada no juguen.. però estimen retruc.net i se senten estirats a millorar aquesta familia que junts hem creat. Sierto o no?? CULLONS! SIERTO O NO?? Perquè retruc.net, men toc es ous si la mitat de voltros teniu el doble o triple d'edad que jo... retruc.net m'ha marcat.
Quanta gent he conegut? Quantes amistats dec haver fet? Bufff és que no m'aturaria de contar. Realment m'entristeix una mica que gent que realment estima aquesta web s'en vagi per 4 rabietes sense motiu o perquè no li toquen cartes bones. Batuadw, però si jo quan entr aqui dedins més que res entr per veure tota la gent que he anat coneixent.
Ara més que res, és una petició. No una suggerència
Per favor. Amics... JUGAU A CCR. TORNAU ELS QUE NO VOLEU JUGAR, TORNAU A GAUDIR DE BONS MOMENTS.

que m'hen he cançat de lletgir

I bueno, començarem u discursillo exposant les meves opinions, pros i contres IIIIIIIIIIIH AAAAAAAAAH!!! ooooooooou...

Bueno, en primera don l'enhorabona a n'ayayay i realment l'he de reconéixer com es Kefe Supremo de s'Oposició perquè ningú sap tan bé com ell moure a tanta gent i que se discuteixi tant en un mateix tema que fa un puter de temps que ronda per aqui

POBBLEMES:

Jugar a CCR com molta de gent ha dit, te dona la satisfacció de poder jugar tranquil·lament sense que ningú abandoni, i realment si qualcu perd la conexió, la solidaritat està assegurada i sempre se cancela la partida. Això bé.
Després, com ja ha dit en GuTii, u crits son una passada d'entreteniment. Realment quan vas a la sala de cafè, si no poses música, allò se fa més monótono que mirar les retxetes de la tele quan no funciona.
Uep! Fins ara bé. Què passa? no agrada jugar?
Estic a favor d'això que les parelles quasi sempre són les mateixes però també defens les idees de que les parelles ja solen estar fetes anteriorment desde Cafè. Meam... en GuTii ja ha dit que a CCR la gent sol riure més... però hi ha una cosa que falla.
Solem riure, si... però SEMPRE AMB LA MATEIXA GENT no??
Estam en les mateixes. Sempre, vulguis o no, ens movem tots dins un mateix ambient de gent i costa jugar contra desconeguts perquè no saps el que et pot passar a les generals. Sierto o no?
No seria guapo, que tota aquesta penya que hi ha per les sales generals se desplacés PIM PAM PUM tots de cop a CCR? Joer, jo trob que l'ompliriem
I mem, es putes punts, FOC!! FOC BATUADW!! no fan res més que crear polèmica i discusions i... i...
Lo que ha dit en truca, ja ho vaig dir jo. Perquè no posau, axi coma publicitat d'aquesta emprenyosa que se te posa a davant i no fuig fins que no l'has pitjada, un anunci de CCR?
HAZTE CCR!! POR UNAS PARTIDAS MEJORES.. BLA BLA BLA
jo k se!!
Adamés, lo que diu en Mano és vera. Allà pots riure o lo que vulguis però u primer novatillo (que pot ser en sap més que nosaltres a la vida real) sempre sol ser marginadet de la resta. Sierto o no?
En canvi, jo crec que u membres que són de CCR són u "veteranos" per dir-ho de colque manera, i sempre solen ajudar amb lo que poden.
I es que és vera que mos diven "RAROS"
- Pagar per jugar??? ni locooo
- Pagar és dona rienda a nes viciiii
- Alaaaa, que putes pagaaaar
Pos mira...
Realment qui es de CCR? Pos la gent que realment estima de veres Retruc.net. Tal vegada no juguen.. però estimen retruc.net i se senten estirats a millorar aquesta familia que junts hem creat. Sierto o no?? CULLONS! SIERTO O NO?? Perquè retruc.net, men toc es ous si la mitat de voltros teniu el doble o triple d'edad que jo... retruc.net m'ha marcat.
Quanta gent he conegut? Quantes amistats dec haver fet? Bufff és que no m'aturaria de contar. Realment m'entristeix una mica que gent que realment estima aquesta web s'en vagi per 4 rabietes sense motiu o perquè no li toquen cartes bones. Batuadw, però si jo quan entr aqui dedins més que res entr per veure tota la gent que he anat coneixent.
Ara més que res, és una petició. No una suggerència
Per favor. Amics... JUGAU A CCR. TORNAU ELS QUE NO VOLEU JUGAR, TORNAU A GAUDIR DE BONS MOMENTS.
capdemul l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 05, 2009 16:22, en total s’ha editat 2 vegades.
Ostia tu, quin testament que he deixat
La putada és que restringeix a la gent menor d'edat a jugar

Mira, aquesta idea també està bé.cocotin ha escrit:sa meva idea es que tot es que vulgui jugar a retruc.net que pagui , no se cantidad que pagam ara es ccr pero per exemple sa podria posar un preu de 10 euros anuals, crec que aixi funcionaria millor, ara resulta que pagam una minoria i encara som es mal vists
La putada és que restringeix a la gent menor d'edat a jugar

- trucaiteretruc
- Truquer asidu
cocotin ha escrit:sa meva idea es que tot es que vulgui jugar a retruc.net que pagui , no se cantidad que pagam ara es ccr pero per exemple sa podria posar un preu de 10 euros anuals, crec que aixi funcionaria millor, ara resulta que pagam una minoria i encara som es mal vists
Si feim pagar a nes nous aviat no vendrà ningu... lo que podriem fer es que en lloc de pagar 30€ per un any se pogués triar 15€ 6 mesos o 10€ quatrimestre... crec que aixi sa gent miraria més ses ofertes i no sap gens de greu pagar 10€ per provar es CCR durant 4 mesos...
Opinions...
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:

Està clarisim que ser del CCR té moltes avantatges: pots fer el mateix que sense ser-ho i a més pots fer moltes coses més, per tant ho hem de mantenir. És ver que hi ha gent (com na Copes, per exemple) que vol ser del CCR per donar suport a la web però tria jugar al cafè perquè s'hi sent més còmoda, perfectament normal, també hi ha gent que prefereix només jugar al CCR perquè s'hi sent més còmode allà.
Crec que en capdemul ha encertat quasi de ple en la seva intervenció. Totalment d'acord. Estic d'acord amb moltes altres opinions, quasi totes, però aniré per passes i comentant una mica les alternatives que surten per aquí:
ELS PROBLEMES: Bàsicament pareixen que hi ha 2 problemes:
- el tema que les parelles ja estan fetes i costa entrar-hi i que t'acceptin, pot ser sigui veritat, s'assembla a un cassino de poble. Allà les parelles estan fetes, la gent no vol jugar si no te la seva parella. Prova d'asseure't tu amb un vell i a veure si vol jugar amb tu, mai de la vida. Sembla una cosa totalment normal i no ho veig com un problema.
- el tema que la gent s'ho agafa massa en serio per questió dels punts: sí, és veritat. Una possible solució seria llevar la classificació i au, ja n'hem parlat moltes vegades però pot ser seria una solució. Ara tenim dos sistemes de classificació, se'n podria llevar un i provar què passa. No sé, discutim-ho.
LES SOLUCIONS
- Fer pagar a tots: no, ha de ser voluntari, segons la meva opinió, si no, no aconseguirem mai captar usuaris nous.
- Prohibir jugar a les generals als CCR: no, ja que tá fàcil solució, un clon i tira per avall
Per tant les solucions passen per
1.- No donar tanta importància a les classificaicons. Llevar els punts? deixar només una de les dues classificacions que ara mateix hi ha? per exemple llevar la general li deixar només la mensual?
2.- fer més gent del CCR tipo fer ofertes, abaixar quotes, etc... podem provar qualsevol mesura per incentivar el CCR, i sí, fer-ne més propaganda, ok, d'acord. Lo de convidar ha funcionat a mitges, hi ha unes 40 i pico de persones convidades al CCR, però moltes d'elles no han jugat cap cop, tan sols. Tenen por de jugar a les sales CCR??
I ara seré una mica llarg i mal de llegir: un dels problems que té la web i que fa que la solució sigui complicada és la localitzacio geogràfica tan puntual de retruc.net, doncs només entren ususaris de les Illes i València, això fa que la quantitat de gent que pot arribar a entrar sigui limitada, de fet crec que fa 2 anys que les visites a retruc.net han arribat al seu màxim i s'han estabilitzades, o sigui, retruc.net té un màxim d'unes 120 partides diàries. Aquestes 120 partides es reparteixen entre CCR i generals, normalment 100/20 o encara manco, 110/10. El problema del CCR es que la quantitat d'usuaris que té mai serà superior (segur?) a la dels generals i sempre hi haurà més gent a les sales generals.
Es pot invertir aquesta tendència? com es poden aconseguir més usuaris CCR? Imaginau-vos que la majoria dels usuaris (hagin pagat més o manco) siguin del CCR, gent que coneguis, que sapigues que no et farà una mala passada, gent que sàpigues que no es un clon. L'objectiu seria arribar a les 60/60 partides o sigui, meitat i meitat en cada sistema.
Per saber més coses, parlem de com arriba a fer-se del CCR un usuari
Per un usuari per que arribi a ser del CCR, han de passar varis mesos de jugar a les generals, ha de fer amistat amb qualque CCR que li digui lo bo que és i després s'ha de decidir a fer-s'hi (gutii, capdemul: ens podeu contar la vostra experiència de com vàreu arribar a ser del CCR?). Lo ideal seria que fos més normal fer-se del CCR que no fer-s'hi. Com es pot fer això?
Crec que hauriem d'explorar idees per aconseguir que un màxim de gent que fa 2 o 3 mesos que juguen a la web puguin entrar a jugar a les sales CCR, això crearia un grup d'usuaris asidus a les sales CCR i crearia un ambient similar a retruc.net als seus inicis: tots ens coneixiem i feia molt bon jugar.
Evidentment no tothom voldrà pagar els 30€, es podrien minvar les quotes? hi podria haver un sistema de convidar a gent més potent? fer un parell de tarifes diferents? pensem-hi, pensem-hi.
Atenció: amb tot això, no parlo de guanyar més doblers, això no és el problema, retruc.net no te ànim de lucre, però les quotes CCR han de bastar per pagar els servidors que fan funcionar retruc.net.
Una darrera cosa: trobau que he de moure aquest fil al fòrum de Compte Club Retruc, perquè no el vegi tothom? o va bé que s'impliquin els no CCR?
Salut i perdonau el totxo.