GRACIES A TOTS PER OBRIR AKEST FIL,
D´ENSA QUE ESTA EN MARXA MOS BALLA BE SA BALDUFA.
JO NO DIK K EL MADRID GUANYI SA LLIGA
EL K VEIG ES K AKELL FUTBOLTOTAL SE NA ANAT A NORRIS
LO DICHO:
DES SEU PA FARAN SES SOPES
Penya: Jo tambe m'alegre cuant pert el Madrid!!
si pero almenys eu pogut disfruta de voure jugar a futboldani10 ha escrit:GRACIES A TOTS PER OBRIR AKEST FIL,
D´ENSA QUE ESTA EN MARXA MOS BALLA BE SA BALDUFA.
JO NO DIK K EL MADRID GUANYI SA LLIGA
EL K VEIG ES K AKELL FUTBOLTOTAL SE NA ANAT A NORRIS
LO DICHO:
DES SEU PA FARAN SES SOPES

totom sabie k no porie dura sempre

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
lafaltaenvide ha escrit:El valencia si que dona espectacle![]()
Pero no de FUTBOL!!!![]()
![]()
![]()

- lafaltaenvide
- Truquer expert

SALUT I RADICALISMEEEEEE
- lafaltaenvide
- Truquer expert
jo des du primer dia d la temporada venc pensant en k la feina feta en pretemporada per part du real madrid a stat nula, i k u mals resultats k va aconseguint son fruit d la mala gestio k a fet: o sigui res.. fitxar a un futbolista casat amb una famella estupendàstica i tancar encara mes les portes a nu seus canteranos. Això ho contrastes amb el barça... alves, pique, hleb (ja se k no es gran cosa), n busquets que puja d la pedrera i se recupera a un henry pletòric.. i a naixo li sumam un entrenador canyero i un du millors jugadors du moment (messi)
a nu final la logica a d'evidenciar la feina feta.. i sper k sigui u barça! per tant jo tamb m'alegr cada pic k perd u madrit
a nu final la logica a d'evidenciar la feina feta.. i sper k sigui u barça! per tant jo tamb m'alegr cada pic k perd u madrit

- lafaltaenvide
- Truquer expert
Jo com que m'agrada posar mes llenya a n'es foc que en TIANO
, primer vull dir que a sa llista hi ha TONNNNNGO, de moment no vull dir perke, pero si que vull ser un ROBIN d'es truc i impossar jusssssticia
,
En segon lloc Merengues amb molta d'honra anau trankils amb so cap alt que aquesta guarda de culés que se han apuntat com va dir un de per aqui
i ara no sé ben cert si era des s'opoció, d'US Oros o des SUC radical referent a s'increment de COPEROS que hi havia.
Ido si ESPAÑOLES todos, encara que siguin del BETIS, del NUMANCIA o de aquest que deien que tenia mes moral que perdent de once a cero encara demenava prórroga
jovenet RODO per cert que saps quin equip era aquest
Bueno tornant a lo que anava tots i dic tots, no paseu pena que aquests CULÉS només son uns cuatre arrejuntados mij daltónics que només veuen un color amb cada d'ull
dos o un, perque BLAUGRANA pareix només un
bé ho deixarem aixi i mos anirem a fer un truquet, que supós si algú vol torrar un pok d'qui una estoneta hi haurá un caliu esplendit
I tercer punt
a que juguen aquests equips de que xerrau 

En segon lloc Merengues amb molta d'honra anau trankils amb so cap alt que aquesta guarda de culés que se han apuntat com va dir un de per aqui

Ido si ESPAÑOLES todos, encara que siguin del BETIS, del NUMANCIA o de aquest que deien que tenia mes moral que perdent de once a cero encara demenava prórroga

Bueno tornant a lo que anava tots i dic tots, no paseu pena que aquests CULÉS només son uns cuatre arrejuntados mij daltónics que només veuen un color amb cada d'ull

I tercer punt

** Xisco MASET **
nose, jo un partit men varen fotre devers 20
- lafaltaenvide
- Truquer expert
IMPRESIONANTE
kin banyo, kina pallisa.............
SALUT I RADICALISME
kin banyo, kina pallisa.............