CONTADOR DE PARTIDAS
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
En vista de que no se porque motivo parece que no jugamos tanto,he pensado que podiais hacer un contador de partidas y asi poder comparar un poco que meses se juegan mas,que media de partidas se hacen al dia,al mes...

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Ep Ricardo! com se sol dir: "Me alegra que me haga usted esta pregunta!"
precisament (i com seria natural suposar) fa temps que duim un registre de les partides diaries, mensuals, etc, de fet te posaré el gràfic:

En vermell = partides CCR
En blau = partides generals
En groc = totes
Com pots veure no podem dir que estiguem oficialment en recessió, si que hi ha hagut una baixada des del febrer, però la cosa, des de meitat de l'any 2008 està més o manco estabilitzada, supòs que aquest és el límit de la web (degut al limitat "target" d'usuaris que tenim), o sigui, unes 15-20 partides diàries de CCR, unes 80 de generals i un total de prop de 100 partides diàries.
Es clar, tampoc vull que entengueu que ens conformam amb això i agraeixo (personalment) qualsevol suggeriment (altrament dit protesta) pugueu fer per per millorar, és el que tots volem, però sembla que tenim un límit. Quin seria l'objectiu? idò millorar les partides a les sales CCR, clar, per això no estam aturats i ja vaig anunciar unes millores per les sales CCR que seran una passada, però els progressos són lents. També posarem en marxa lo del convidar a les sales CCR, però no sé que més es pot fer...
Quan a les visites i nombres de visitants (no partides) la gràfiques són les següents (agafant el mateix periode)
Visites mensuals

Usuaris mensuals

Veim que es corresponen exactament amb les partides jugades. Una mitja de 3000 usuaris (més o manco únics) mensuals i unes 30.000 visites mensuals, vaja, que ja n'hi ha (sense conformar-nos, però, eh!)

En vermell = partides CCR
En blau = partides generals
En groc = totes
Com pots veure no podem dir que estiguem oficialment en recessió, si que hi ha hagut una baixada des del febrer, però la cosa, des de meitat de l'any 2008 està més o manco estabilitzada, supòs que aquest és el límit de la web (degut al limitat "target" d'usuaris que tenim), o sigui, unes 15-20 partides diàries de CCR, unes 80 de generals i un total de prop de 100 partides diàries.
Es clar, tampoc vull que entengueu que ens conformam amb això i agraeixo (personalment) qualsevol suggeriment (altrament dit protesta) pugueu fer per per millorar, és el que tots volem, però sembla que tenim un límit. Quin seria l'objectiu? idò millorar les partides a les sales CCR, clar, per això no estam aturats i ja vaig anunciar unes millores per les sales CCR que seran una passada, però els progressos són lents. També posarem en marxa lo del convidar a les sales CCR, però no sé que més es pot fer...
Quan a les visites i nombres de visitants (no partides) la gràfiques són les següents (agafant el mateix periode)
Visites mensuals

Usuaris mensuals

Veim que es corresponen exactament amb les partides jugades. Una mitja de 3000 usuaris (més o manco únics) mensuals i unes 30.000 visites mensuals, vaja, que ja n'hi ha (sense conformar-nos, però, eh!)
- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Mestre obrador, he quedad sense paraules! Pareixia que sabies quen en follonero t'anava a fer aquesta pregunta! jejejejejeje!
Follonero, como te quedas ahora?
Follonero, como te quedas ahora?
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
ostres tu!!
aixo es massa!!
el record de partides diaries es de 140 no??
en total dic
doncs ultimament a les sales generals esta tot ple!
fins a dalt!
a partir de les 9 i cuart...
esta ple a rebosar!
i aixo es una bona senyal!!
VISCA RETRUCpuntNET!
i VISCA LA OPOSICIÓ RADICAL!
aixo es massa!!
el record de partides diaries es de 140 no??
en total dic

doncs ultimament a les sales generals esta tot ple!
fins a dalt!
a partir de les 9 i cuart...
esta ple a rebosar!
i aixo es una bona senyal!!
VISCA RETRUCpuntNET!
i VISCA LA OPOSICIÓ RADICAL!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

Estic sorpresa de la quantitat de gent diaria que entra en la web, no tant de les partides que esperaba eren encara mes, ja que jo tota soleta faig caramull per pujar el index de partides, com molts de per aquí...
Au, hem de mirar de pujar el record de partides!!!
De totes maneres enhorabona per la feinada que feis!!!
SALUT I RADICALISMEEEE

Au, hem de mirar de pujar el record de partides!!!

De totes maneres enhorabona per la feinada que feis!!!

SALUT I RADICALISMEEEE
- rafa_nadal
- Truquer novell
- Entrades: 27
- Membre des de: dv. gen. 30, 2009 0:00
podem veure març del 2008, la epoca daurada, q digam, coincidix, uqant sonse, amunt i en pallorfa estaven en pleno auge.
p.d.mestre obrador,mem si ens convideu a un viatge a ses illes o a un dinaret que ben merescut ho tenim. Mem si rebentem ses estadistikes.Enhorabona!!
p.d.mestre obrador,mem si ens convideu a un viatge a ses illes o a un dinaret que ben merescut ho tenim. Mem si rebentem ses estadistikes.Enhorabona!!
Ja veig ja que es vera que ho teniu ben montat jejeje
record que un dia que varem anar a xerrar a la radio me vareu dir més o menys aquestes dades. Bona feina
eztooo....
record que un dia que varem anar a xerrar a la radio me vareu dir més o menys aquestes dades. Bona feina

rafa_nadal ha escrit:podem veure març del 2008, la epoca daurada, q digam, coincidix, uqant sonse, amunt i en pallorfa estaven en pleno auge.

eztooo....

rafa_nadal Publicat: Dv Mar 27, 2009 10:25 Assumpte:
--------------------------------------------------------------------------------
podem veure març del 2008, la epoca daurada, q digam, coincidix, uqant sonse, amunt i en pallorfa estaven en pleno auge.
p.d.mestre obrador,mem si ens convideu a un viatge a ses illes o a un dinaret que ben merescut ho tenim. Mem si rebentem ses estadistikes.Enhorabona
jo no se com ancara tens sa cara de escriure per aki...no se com no veus k ja fas oi ninet.M'agradaria veure si tens coion... de venir a mallorca...es mes..no crec k venguis pq els menors d'edad no poden viatjar totsols

--------------------------------------------------------------------------------
p.d.mestre obrador,mem si ens convideu a un viatge a ses illes o a un dinaret que ben merescut ho tenim. Mem si rebentem ses estadistikes.Enhorabona
jo no se com ancara tens sa cara de escriure per aki...no se com no veus k ja fas oi ninet.M'agradaria veure si tens coion... de venir a mallorca...es mes..no crec k venguis pq els menors d'edad no poden viatjar totsols

Se puede decir mas alto pero no mas claro.

- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Obrador, també teniu dades de qui es el jugador que més temps esta conectat? Podries facilitar el nick?
pacotorres69
Truquer habitual
Registrat: Aug 27, 2008
Missatges: 90
Ubicació: Pollença
Publicat: Dl Abr 06, 2009 10:59 Assumpte:
Obrador, també teniu dades de qui es el jugador que més temps esta conectat? Podries facilitar el nick?
segurament sere jo
.....ja que casi cada nit em donc a la pagina
obredor mem
que ara tendre mal de ventre 
Truquer habitual
Registrat: Aug 27, 2008
Missatges: 90
Ubicació: Pollença
Publicat: Dl Abr 06, 2009 10:59 Assumpte:

segurament sere jo

jo vos treure de dubtes
arrib a les 8 a sa feina i me conect;acab a les 18 i atur s`ordenador(10h si no me equivoc)despres 15-30m per arribar a ca meva i que raro me torn conectar i estic fins les 00 normalment(5h mes mas o menos)
o sea no fa falta cerquis res que permi qui mes temps fa sa monea per aqui som jo
I ARA VULL UNA DADE:
MEM VOLDRIA SABRER QUANTES PARTIDES VAIG JUGAR ES MES DE FEBRER????(si no vaig errat permi me surt una mitja de 5 partides per dia i cosa que vaig estar 3 dies sense entrar)
________
PROTEST!
arrib a les 8 a sa feina i me conect;acab a les 18 i atur s`ordenador(10h si no me equivoc)despres 15-30m per arribar a ca meva i que raro me torn conectar i estic fins les 00 normalment(5h mes mas o menos)
o sea no fa falta cerquis res que permi qui mes temps fa sa monea per aqui som jo

I ARA VULL UNA DADE:
MEM VOLDRIA SABRER QUANTES PARTIDES VAIG JUGAR ES MES DE FEBRER????(si no vaig errat permi me surt una mitja de 5 partides per dia i cosa que vaig estar 3 dies sense entrar)
________
PROTEST!
cocs ha escrit:jo vos treure de dubtes
o sea no fa falta cerquis res que permi qui mes temps fa sa monea per aqui som jo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I ARA VULL UNA DADE:
________
PROTEST!
doy fe: perke jo li faix companya

i diu k fa feina es tio