Hattrick
Mem,ara he de esperar que galilea me rete,com si fos un amistos ??

- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
Exactament, és un amistós realment el que passa és que nosaltres l'enquadram dins la Copa Envit. Ara us podeu reptar mútuament, és a dir, que tu també el pots reptar però posant que ho fas com a visitant. 
Bé, ja començam amb els despistes, Rafa Nadal ja té concertat així que jo concertaré i donam el partit per acabat amb resultat de:
iiialpiri - Malreventis 0-3

Bé, ja començam amb els despistes, Rafa Nadal ja té concertat així que jo concertaré i donam el partit per acabat amb resultat de:
iiialpiri - Malreventis 0-3

ale jo he retat a Nottingham Presa
regles copa-local
no se si ho fet be;supos que si
si de cas veu que no ho he fet be pues que me avisi per aqui antes de aceptar
regles copa-local
no se si ho fet be;supos que si

cocs no esta be , es partit a de ser amb regles normals
Oposició pura i dura

supos no pasara res si ho fem regles copa?

es que ja ha aceptat

________
PROTEST!
- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
s'unic problema es si empatau que fariheu prorroga i penalts.
Ara que no se si en malreventis podria posar manualment es resultat d'es partit a n'es final d'es 90 minuts en cas d'empat
No hi ha res que no tingui solució
esper...

Ara que no se si en malreventis podria posar manualment es resultat d'es partit a n'es final d'es 90 minuts en cas d'empat

No hi ha res que no tingui solució
esper...

- Malreventis
- Truquer asidu
Sí que puc editar el resultat, el problema amb el que em vaig trovar el 2007, si no recordo malament, és que si edito aquests gols no apareixeran a l'estadística i per tant els equips podrien perdre puntuació global si per aquests gols aspirassin als punts de màxim golejadors (x equips o individual). El cas contrari passa en tema de porteria, es a dir que anau alerta, les regles són de moment jugar normal i en haver acabat la fase lligueta, regles de copa 
El mateix cas passa per exemple amb el meu partit amb iiialpiri. Des del moment que no jugam, maldament posam 3-0, crec que no es computaran. Però ja ho veurem.
Els resultats de la jornada i els partits prevists per la setmana següent els penjaré aquí mateix entre el dimecres horabaixa (mateix dia del partit) i el dijous.

El mateix cas passa per exemple amb el meu partit amb iiialpiri. Des del moment que no jugam, maldament posam 3-0, crec que no es computaran. Però ja ho veurem.
Els resultats de la jornada i els partits prevists per la setmana següent els penjaré aquí mateix entre el dimecres horabaixa (mateix dia del partit) i el dijous.
- rafa_nadal
- Truquer novell
- Entrades: 27
- Membre des de: dv. gen. 30, 2009 0:00
ja comencam en els despistes?? malverints, et vax dir que fins dilluns, no entraria a internet... a més, ningú em va dir em va dir que no retara a ningú...aixi que el 3-0 exe tel xutes en vena, xq no pense entrar en la copa. Jqa pots apuntar tots els resultats contra jo 3-0 o 50-0, lo que et vinga be. i un atre pic, explica les coses com token, que el despiste a segut nomes teu. Alé, vagi be
Recordau que s'equip : ialpiriiii (1335377) no juga sa copa , cuant vos toqui jugar contra ell teniu es partit gonyat i per tant concertau un amistos amb un altre equip.
Au ido , cada setmana un equip descansa , cap problema .
Au ido , cada setmana un equip descansa , cap problema .
Oposició pura i dura

Te confons, crec que no és el mateix jugadorMalreventis ha escrit: Una altra curiositat és que queden per la posteritat els millors jugadors de la competició i ara veia que dins l'alineació ideal de la passada edició, any 2.007, hi figura en Claesson de Nottingham que curiosament encara té en plantilla en Malgaroth. Li farem un homenatge.

Si es que si no la lia no se queda a gusto.rafa_nadal ha escrit:ja comencam en els despistes?? malverints, et vax dir que fins dilluns, no entraria a internet... a més, ningú em va dir em va dir que no retara a ningú...aixi que el 3-0 exe tel xutes en vena, xq no pense entrar en la copa. Jqa pots apuntar tots els resultats contra jo 3-0 o 50-0, lo que et vinga be. i un atre pic, explica les coses com token, que el despiste a segut nomes teu. Alé, vagi be

- Malreventis
- Truquer asidu
Al Senyor Nadal amb tots els meus respectes i educació, només li diré que la Copa estava convocada feia dues setmanes i l'únic que es va fer va ser postposar una setmana el seu inici. Per tant consideram que el tema estava més que avisat.
Lo de la vena, la veritat és que no en tenc hàbit, gràcies. La resta de gent pot seguir normalment l'activitat de Copa. Gràcies a tots. Intentaré entre avui i demà posar a quí els resultats i la propera jornada.
Lo de la vena, la veritat és que no en tenc hàbit, gràcies. La resta de gent pot seguir normalment l'activitat de Copa. Gràcies a tots. Intentaré entre avui i demà posar a quí els resultats i la propera jornada.
- Malreventis
- Truquer asidu
Doncs si no estàs segur tu...Malgaroth ha escrit: Te confons, CREC que no és el mateix jugador![]()

- Malreventis
- Truquer asidu
-Resultats primera jornada-
Un tal cocs - Nottingham Presa 0-6
ialpiriiii - MALREVENTIS, F.C. 0-3
Llosetina F.C. - Atletico Cocotin 5-2
GALILEA F.C. - NANOTRUC 5-0
-2ª jornada-
Atletico Cocotin - ialpiriiii
NANOTRUC - Llosetina F.C.
MALREVENTIS, F.C. - Un tal cocs
Nottingham Presa - GALILEA F.C.
Au idò, ja podeu concertar.
-Classificació després de la primera jornada. Es classifiquen 4 -
1) Nottingham Presa 3 pts. +6
2) GALILEA F.C. 3 pts. +5
3) Llosetina F.C. 3 pts. +3
4) MALREVENTIS, F.C. 3 pts. +3
5) Atletico Cocotin 0 pts. -3
6) NANOTRUC 0 pts. -5
7) Un tal cocs 0 pts. -6

Màxim golejador: Korneliusz Kiedrowicz (Llosetina F.C.) 3 gols
El 8è no és que hagui posat el de les ulleres jo, és que quan poses octau et surt el tipo guay aquest.
Ja hem arrancat.
Un tal cocs - Nottingham Presa 0-6
ialpiriiii - MALREVENTIS, F.C. 0-3
Llosetina F.C. - Atletico Cocotin 5-2
GALILEA F.C. - NANOTRUC 5-0
-2ª jornada-
Atletico Cocotin - ialpiriiii
NANOTRUC - Llosetina F.C.
MALREVENTIS, F.C. - Un tal cocs
Nottingham Presa - GALILEA F.C.
Au idò, ja podeu concertar.
-Classificació després de la primera jornada. Es classifiquen 4 -
1) Nottingham Presa 3 pts. +6
2) GALILEA F.C. 3 pts. +5
3) Llosetina F.C. 3 pts. +3
4) MALREVENTIS, F.C. 3 pts. +3
5) Atletico Cocotin 0 pts. -3
6) NANOTRUC 0 pts. -5
7) Un tal cocs 0 pts. -6

Màxim golejador: Korneliusz Kiedrowicz (Llosetina F.C.) 3 gols
El 8è no és que hagui posat el de les ulleres jo, és que quan poses octau et surt el tipo guay aquest.

Malreventis l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 26, 2009 17:19, en total s’ha editat 1 vegada.
- rafa_nadal
- Truquer novell
- Entrades: 27
- Membre des de: dv. gen. 30, 2009 0:00
en una mica de sort, no qedare l'últim...jaja