Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

jo se men va anar sa pinza i ja havia concertat pero per la setmana que ve ja m'ho apunt a s'agenda. :wink: :wink:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Uff quin susto pensaba yo tenia amistoso :doh: ,pero no todo libre :ditr: .Pero mem :think: ,me saldra automaticamente el partido o tengo que hacer algo :think:
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Haureu d'esperar que jo realitzi el sorteig i publicaré els emparellaments a aquesta página mateixa. No us preocupeu us informaré de tot per aquest fil. Totes les dades de la Copa seran publicades aqui. Follonero, en posar els emparellament heu de concertar tenint en compte el camp i el mode d'enfrontament (normal o Copa=pròrroga/penaltis).
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

:think: :think: :think: :think: Me tendras que ayudar que yo en esto como ya te he dicho estoy un poco pez que se dice,yo ire mirando y haciendo lo que usted ordene :mrgreen: :salut:
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

2ª COPA ENVIT, MANCA UN PARTICIPANT, QUALCÚ INTERESSAT?

COMENÇAM EL 25/03
rafa_nadal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 27
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 0:00

jo hi estic, idò, feina feta!!
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

hi haura premi consolacio pes darrer :oops: :oops: :oops:

be jo com en ricardo mirare de informarme per aqui ja que es sa primera que jugare i no me enter gaire encare :D :D

________
PROTEST!
rafa_nadal
Truquer novell
Truquer novell

trankil cocs, tb hi hiauran ekips de categories mes baxes( la X en el meu lloc). Per mí, tb es la 1 volta q juge...ja aniran informant...
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Sr. Rafa_Nadal, com anam, benvingut a la Copa Envit, necessit l' Id del teu equip per tal d'inscriurer-te.

:D Au idò! ja hi ha llista.
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual

Si has de menester res per ajudarte a organitzar sa copa basta ho demanis malreventis!!!!

:wink: :wink:
rafa_nadal
Truquer novell
Truquer novell

nombre de equipo: ialpiriiii
id de ekipo: ialpiriiii (1335377)
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Aquí teniu la 2ª COPA ENVIT en marxa. No feu cas del nom del camp que surt a la pàgina, feu cas del que posa LOCAL-VISITANT per triar camp. És a dir, el que juga a l'esquerra és el local. L'enllaç és aquest:

http://www.htcups.org/htcups.php?progra ... vd&par10=0

No necessitau validar res. Està a punt per començar, només heu de concertar el partit amb el vostre oponent. Es classificaran els 4 primers ja que al final només hem fet un grup. Després semis i finalment una final i la final de consolació pel 3er i 4rt lloc. Sort a tots. :ditr:

// Jornada 1 // 25-03-09

Un tal cocs --- Nottingham Presa
ialpiriiii --- MALREVENTIS, F.C.
Llosetina F.C. --- Atletico Cocotin
GALILEA F.C. --- NANOTRUC
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Molt bona feina Malreventis , moltes gracies per organitzar aquesta copa,benvinguts a nes debutants i molta sort a tots i que guanyi es millor.
Per cert pareix millor HTCups que cupmanager , no la coneixia i a primera vista ma agradat molt .
Bueno senyors vaig a fitxar 7 ó 8 extraterrestres per ferlos jugar a sa copa mem si aquesta edicio la puc gonyar , jejejeje
Oposició pura i dura
Imatge
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual

cocotin veig que ja m'has acceptat s'amistos.

Ara que me podries fer un favoret :few: :few: :few:

No podries fitxar els extraterrestres per d'aqui dues setmanes ???? :scratch: :scratch: :scratch:

Au joves sort a tots i que guanyi es millor o es que tegnui més sort!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Moltes gràcies a vosaltres per participar. Si anau a la secció "Torneos>jugándose" veureu la Copa en curs. Però si anau a "Competiciones" veureu la Competició ENVIT que no és més que l'acumulació de Copes (suma de punts). Per tenir clar el sistema de puntuacions disponible podeu mirar una o dues pàgines enrera d'aquests posts mateixos o a la pàgina d'HTCups dins l'apartat de competicions. Aquest sistema dona la possibilitat que un equip faci més punts que el guanyador de la Copa sense aconseguir el títol. :ditr: Au idò! endavant, i si després qualcú vol administrar la Copa, la pàgina permet el traspàs a un usuari registrar (Ja ho saps Llosetina per en tornar ) :P

Una altra curiositat és que queden per la posteritat els millors jugadors de la competició i ara veia que dins l'alineació ideal de la passada edició, any 2.007 :doh:, hi figura en Claesson de Nottingham que curiosament encara té en plantilla en Malgaroth. Li farem un homenatge. :lol:
Respon