Aquells que ploren

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Es correcte que plorin si perden?

No, de cap manera
15
47%
Es el mes normal del mon
8
25%
Que diguin misa
9
28%

Vots totals: 32
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

rafa_nadal ha escrit:jo jug a truc per passar-m'ho bé, però a vegades no m'ho pas bé per els insults que fa aquesta gent, i es tan sols això el que vull que s'acabi, ja que ultimament esta succeint amb molta normalitat. ( by Gutii).

En la partida que vam gaudir ni et vax insultar, ni et vax dir llepó ni res de res. Vam fer la partida, vax guanyar i ja esta. Ni he pensat ni un moment més, en que he guanyat a gutii. A tú et va sentar mal i ja esta.

mateu :clap: :clap: :clap: :clap:

i com aixi te sents aludit ? :think: :think: :few: :few: :few: :few:
gladiator
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 39
Membre des de: ds. oct. 20, 2007 0:00

TRUC ES TRUC
I NO UN ALTRE COSA
SI ME FALTES ETS UN RUC
I PER JUGAR ME FAS NOSA

TRUC ES TRUC
I NO S'INDIFERÈNCIA
JOC D'INTELIGÈNCIA
I AL CAP L'HI TREUS EL SUC

TRUC ES TRUC
I NO S'HA DE PLORAR
INTENTA MILLORAR
I NO SIGUIS TAN PORUC

TRUC ES TRUC
ELS COMPANYS ES RESPECTEN
NO ES FALTEN NI ES DESJECTEN
PERQUE SI NO JUGAR NO PUC

La meva modesta opinió es que el joc en qüestió com moltes altres coses en la vida, es base en el respecte cap a s'altre, sa millora constat i sempre intentant donant un caire positiu i divertit a les coses, que per descomptat hi entren les bromes que quan un es inteligent i grandet, es dona compte de seguida si son o no mal intencionades.

Una braçada a la familia truquera ¡¡¡¡¡

(Per cert Bernat Mano, les partides que vàrem fer, crec que resumeixen l'esència del que pens).
NPI
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 138
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 0:00
Contacta:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

rafa_nadal ha escrit:Sr. Gutii, si vols jugar contra jo cara a cara, hauras de tenir paciencia i esperar fins a estiu. Ara be, si enguany es torna a repetir la trobada a Valencia i pots venir, encantat anire, i gaudirem un cuants trucs.

Be, vax a retransmitir-te la partida dair desde el meu punt de vista. Primerament, dir que una partida es a 3 cantos( i en una volta que tengui 34 denvit no guanye sa partida).

La partida va comensar fent el meu companyer o_fabuloso(0-0). Ses dolenties per part de capdemul-gutii anaven a punta pala, donava que pensar...(el jugador gutii ha estat penalitzat en 1 punt.....) La 1º bona jugada es va produir en la 1º ma:gutii envida, i jo vull. la 1 se la fa el meu company, la 2º capdemul(a la meua esquerre), i la 3º tira capdemul un 3, jo truke...despres de pensar gutii-capdemul, arriben a la conclusio de que ja voran les meues cartes en els envits. Total, q li havia trucat en un 7 de copes a un 3 doros, i encara faltava per tirar en gutii(el cual, portava envits).Jugada maestra(3-0)(axo si, 32 denvit). Seguidament, el meu company estava tinguent un mal dia, i vam arribar al 1 tercio del canto, mes o manco, igualats. Darrerament, van dominar ells els canto, i s'enanaven, aixi que vax fer un tots i en gutii el va voler en 30. canto x a ells.

2ºcanto: vam jugar apresuradament i vam qedar 24-20. Molt igualat tot el canto, no va estar dominat per ningu dels 2 ekips. Una frolitura del meu company en l'ecuador del 2 canto ens va declinar la victoria.(partida que hem pensava que teniem perduda).

3ºcanto. El tema psicologic, ja era nostre. La partida estava mes que sentenciada. Estavem envidant tots els pics, robant a mes no poder...acababem de comensar(3-0 x a nosaltres), i envide d'últim amb 29, en capdemul em fa un joenvit, jo fent us de les meues habilitats paranormals li prenc amb la seguretat de que no en duia, i efectivament no en duia cap. En 29 i d'últim guanye un joenvit. Gutii, li diu xa robar no fases un joenvit, fes un tots. I es quan seguidament tenia 34( 6 de copes,amo i llengo), gutii (manilla,madona). Envide jo, i gutii em fa tots, idò vull. Truke-retruke-Val9-Jocfora.... La 1º se la fa capdemul, la 2º jo mate un 3 d'en capdemul en amo i torne de llengo, amb l'intencio de que gutii es fera l'ultima amb sa madona i el jocfora xa ells,jajajajajjajajajajajjajajajajaj.(justament esta semana, hem debatit sobre ses regles d'envit vs jocfora)
si amb tan poc ets feliç em deixare perdre el proxim pic
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

A jo me importen poc els punts, me poreu deixar a sa meva posició actual al rànking que estic molt bé :mrgreen: :mrgreen:

69 Malgaroth 1501 401 201 200 10 Inca
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Malgaroth ha escrit:A jo me importen poc els punts, me poreu deixar a sa meva posició actual al rànking que estic molt bé :mrgreen: :mrgreen:

69 Malgaroth 1501 401 201 200 10 Inca
El centro sempre ha de controlar les posicions claus :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :ditr:
Enorme carlos 8)
Imatge

Amunt Sempre!!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

En gladiaoor a dit
lo que des truc, té per sentit
que ningú quedi ferit
i calli si se sent aludit

Amic meu, las encertada :ditr: . cadescu que pensi i digui el que vulgui, sempre i cuant aixó si no perdin ells modals.

Gutti, aquesta enquesta :think: , no es sa manera mes adecuada de proposar que no te diguin llepat, perque surti lo que surti, no tornis a jugar contra jo si no vols sentir aquesta preciosa paraula que tant li agrada que li diguin a NAMARLON, perque jo si que t'ho diré :few:

Per un simple motiu, no m'agrada dir mentides i m'ensenyaren a dir sempre sa verirtat i sobre tot lo que pensava :O)

Bé lo que han remarcat molts, deixau vos de tonteries i jugau a truc, que aixó només es un joc i per pesar-so bé, es vera que a n'es bar , no es res perdre es truc, sino agontar ses collonades des contrari, pero com a dit un aixó de arribar a insults greus :xx: , dic res de res perque si haguesiu apres a jugar amb sos padrins i gent major, sa primera collonada pujada de tò, en primer lloc no hauriem tornat a jugar i en seghon llocencara tendriem es clotell pelat de ses betcollades rebudes :cry: i que cadescú o agafi com vulgui.

Guiem aixó de voreu amb ells teus ulls :scratch: amb ulleeres o sense, :think: crec que tenim mes o manco sa mateixa visió des tema.

GUTII llepat, no sabia com acabar i han tocat a formació per es ranxo <:o)> , mos veim i si queda res a dir ja ho diré altre dia.
** Xisco MASET **
rafa_nadal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 27
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 0:00

Sr. Sonse, realment em fa ganes fer un truc cara a cara contra tu.
Si no vens tu vendre jo.
I dir, que tu m'acabes de guanyar.
34 a 34 i ma.
Es vera o no ho es?
I que e de fer?
plorar i plorar, insultarte i dirte que tan sols saps jugar amb peçes?
El primer cantó tel vam guanyar amb 30 env i ma.
Es motiu per dirme llepat¿

L'unic que he fet ha segut contestar-te a les teues inpertinencies. Ja t'he dit que era un truc com un altre i que despres de surtir de sa taula no vaig pensar ni 2 segons en la partida. Has segut tu, tu, el que en afan de protagonisme em vas ficar al forum, insinuant que plore, que vaig llepat i que a mes a mes, t'insulte. Vas resumir la partida amb que vas guanyar en 30 de ma el 1ºcanto(sense esmentar la participacio del teu company,crec que no jugaves sol, però no m'enrecorde cert). Per a que ho entengues he contestat a lo que has ficat i he retransmitit la partida desde el meu punt de vista.

En quan a lo de en tant poc soc tant feliç, dir lo que anteriorment t'h dit: que despres de la partida...ni la vaig recordar. Per mí, que si m'hagueres guanyat, ho aguesis anunciat via forum-radio-tv, i haguesis segut 100 voltes més feliç de lo que vas ser aquell dia. Mem quan vens a Valencia, i feim un truc cara a cara. La humillacio sera inminent.
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

sr. sonse, no he obert el forum per recriminarte que hem vas guanyar, ja que ne perdudes mes de 200 de partides.
E obert el forum per demanar opinió, que en pensa la gent de els que s'enfaden cuan ploren, perque trob que ultimament entren molts de niks estranys a insultarme, però bé.
A mes, e comentat lo de la partida que vam tenir tu i jo i els nostres companys, per el motiu que tu em vas dir llepat, sense que jo et digues res a tu, perque vull recordarte la cuantitat de peçes que vares veure en aquell truc, i no et vaig anomenar llepat, i tu si que mo as anomenat amb molts de niks i al forum, simplement es això.
Per això vaig treure el tema de la partida aquella.
perque veres moltes peçes i jo no vaig dir res, i jo sense mencionarte a tu vas comunicar al forum de que jo era un lleapt, i per aquell sol motiu e tret el tema de la partida.

Salut i VISCA LA OPOSICIÓ RADICAL!! :uep: :uep: :uep:
Imatge
rafa_nadal
Truquer novell
Truquer novell

que vax vore massa peses ho diras tu, = q et vax dir llepat. A mes,insinues que entren molts nicks extranys a insultar-te.

La proxima noticia que tinga de tu supose que sera via judicial, i m'acusaran de acoso. a 0.
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

crec que el que as de fer es deixar de mirar películes.

Pas de parlar mes amb tú.
ja que no ho vals la pena, i que hem disculpin els moderadors si ho consideren una ofensa.
Lis deman disculpes per aver de aguantar tanta tonteria.
SALUT I RADICALISME!
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

No pierdas mas el tiempo gutti no ves que es lo que quieren,dejalos hablar ya se cansaran o los sacaran.Gasta el tiempo en algo mejor.
Imatge
rafa_nadal
Truquer novell
Truquer novell

Els que no perdem som mosatros, no t'enganyes!!TU has segut el que ha comensat tot. Bna nit
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Nadal, en gutii, no crec que hagi començat cap discussió. Hauré de tancar un altre cop... i un dia me cansaré :evil:
Bloquejat