Aquells que ploren

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Es correcte que plorin si perden?

No, de cap manera
15
47%
Es el mes normal del mon
8
25%
Que diguin misa
9
28%

Vots totals: 32
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Homo Gutii, que te diguin llepat, val, però això es fa amb tothom... vull dir, si jugues contra qualcú que ha anat ple li pots dir (jo ho faig) però amb un to de mofa i sense ànim d'ofendre. Crec que la paraula "llepat" forma part de la ideosincràcia del truc i com a tal no s'ha de malinterpretar. Te diuen llepat... si és vera ho reconeixes, si no els deixes estar, ja està...

Per altra banda el tema de l'insult si que és inadmissible i intolerable, això no t'ho discutiré. La gent que recurreix a aquestes coses amb tot el meu despreci.

Conclusió: Si t'insulten veig completament lògic que et queixis i ho diguis, ara bé, si et prens el fet de que et diguin llepat com un insult, trob que t'estàs fent una bolla de neu tu mateix.

Au salut! I mem quan me dones possibilitat de revanxa crack :ditr: :ditr: .
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Proposta de frases per cuant s'acaba de fer un truc(perguis o guanyes)

Bon truc, bona gent ( sempre que el comportament de la partida hagui segut el correcte)

Un plaer senyors. ( Si has disfrutat en el transcurs del joc)

Res a fer ( Si no has tingut cap oprtunitat per culpa de les cartes de fer res, com li sol pasar al sr. follonero.)

Fins un altre ( si tas quedat amb ganes de repetir rivals)

Jo no sol plorar, no dic mai perque tampoc seria cert, pero pense que lo que no es correcte es que per el fet de no vore peces en el transcurs d'un truc tampoc es pa posar a ningu de llepat per amunt.
Lo correcte pense que es mantindre un bon ambient en una partida de truc i fer cuatre rialles sempre de broma i en acabar, guanyes o pergues , haber disfrutat de haber jugat, que es l'esencia del joc, per aixo jo casi sempre sol felicitar als rivals i em despedeix amb bones paraules.
En fi all cadascu. :drool:
Imatge

Amunt Sempre!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Escolta gutii: ÉS UNA BROMA, un paràgraf sense cap tipus de maldat ni atac personal a ningú ni molt menys un intent de faltar al respecte, i, si llegiu l'escrit conjuntament amb els emitecons, es pot entendre com a tal.

La teva frase: "a partir d'avui tot fil que vegis que posi gutii tel passes i problema aclarit" crec que sobrava, no crec que me mereixi aquest tracte en aquesta web. Ses coses no s'aclareixen així, no s'aprèn.

Novament disculpau, només volia llevar ferro a l'assumpte i donar un toc més de broma.[/i]
Imatge
KRUSENSTERN!!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Si vos vessiu amb els meus ulls :doh: :doh:

:||: :||: :||: :||: :||: :||:
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

M'ha caigut sa cara de vergonya. Tota sa raó Guiem, amb ses teves paraules. S'escriu massa i es juga massa poc, açò ja no és retruc.net, és reforo.net.
Imatge
KRUSENSTERN!!
NPI
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 138
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 0:00
Contacta:

A vegades a un comentari una paraula o frase pot crear malentesos i acabar entre disputes absurdes entre gent que s´ha fet durant molt de temps.Cadascu sabra si es pot donar aquest tipus de confiança amb un altra(jo mateix escull be els comentaris i a qui perque no mos coneixem massa i no vull precisament xorradetes d´aquestes).
Jo crec que tothom :pray: en aquest forum i en els distints apartats intenta aportar "en general" ses seves idees,propostes,comentaris per fomentar es bon rollo i s´amistat.
Lo de s´aleatori :scratch: ,quin tema mes punxant.I lo d´acabar sa partida,jo sempre dic lo de bon truc,felicit al company(mes que res per dur-me de motxila :lol: ) i depen de amb qui jugui que hi hagui mes confiança alguna brometa i aixo.
Al bar "sempre" se felicita al contrari i si has guanyat,al menos noltros,solem dir que hem vist mes joc o que ha estat molt disputat,aixo de riure o ficar-se amb es contrari :scratch: :scratch: ,no se,jo no m´he trobat mai,pero ho he vist i ja sabem tots com acaben,"al menos a les balears".
Venga,trucs a rompreeeeeeeeeee :salut:
Imatge
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Guiem justament a de ser amb sos teus ulls. :few: :few: :few: :few:

Batualmon sereno, domes veig gent ke s'emprenya, amb lo guapo ke es jugar a truc. Sense anar mes enfora ahir vespre jo i n'autocton jugarem contra na toninaina i en gladiator (en ferem dos), es primer el perderem i sa revantxa la gonyarem. Tant varem riure a un com a saltre, i ses conyes no varen faltar. Be en guiem tambe o sap, quan jugam junts, tant si es a favor com a en contra sempre mos tiram xispetes i NO PASA RES. Pero hi ha persones que son molt bones per tirar conyes (quan guanyen), pero quan perden no soporten que lis tirin a ells, i aixo no potser. DONDE LAS DAN LAS TOMAN i aixo forma part des truc ( sempre sense faltar a nes respecte ). Ben igual que quan un guanya un truc, en acabar se queda a xerrar de lo be ke a anat i de lo be ke han jugat etc etc, pero quan perd surten sense dir ni DIOS............

Be ja me cansat d'escriure AU A JUGAR I RIURE QUE PUTES
Imatge
rafa_nadal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 27
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 0:00

Sr. Gutii, si vols jugar contra jo cara a cara, hauras de tenir paciencia i esperar fins a estiu. Ara be, si enguany es torna a repetir la trobada a Valencia i pots venir, encantat anire, i gaudirem un cuants trucs.

Be, vax a retransmitir-te la partida dair desde el meu punt de vista. Primerament, dir que una partida es a 3 cantos( i en una volta que tengui 34 denvit no guanye sa partida).

La partida va comensar fent el meu companyer o_fabuloso(0-0). Ses dolenties per part de capdemul-gutii anaven a punta pala, donava que pensar...(el jugador gutii ha estat penalitzat en 1 punt.....) La 1º bona jugada es va produir en la 1º ma:gutii envida, i jo vull. la 1 se la fa el meu company, la 2º capdemul(a la meua esquerre), i la 3º tira capdemul un 3, jo truke...despres de pensar gutii-capdemul, arriben a la conclusio de que ja voran les meues cartes en els envits. Total, q li havia trucat en un 7 de copes a un 3 doros, i encara faltava per tirar en gutii(el cual, portava envits).Jugada maestra(3-0)(axo si, 32 denvit). Seguidament, el meu company estava tinguent un mal dia, i vam arribar al 1 tercio del canto, mes o manco, igualats. Darrerament, van dominar ells els canto, i s'enanaven, aixi que vax fer un tots i en gutii el va voler en 30. canto x a ells.

2ºcanto: vam jugar apresuradament i vam qedar 24-20. Molt igualat tot el canto, no va estar dominat per ningu dels 2 ekips. Una frolitura del meu company en l'ecuador del 2 canto ens va declinar la victoria.(partida que hem pensava que teniem perduda).

3ºcanto. El tema psicologic, ja era nostre. La partida estava mes que sentenciada. Estavem envidant tots els pics, robant a mes no poder...acababem de comensar(3-0 x a nosaltres), i envide d'últim amb 29, en capdemul em fa un joenvit, jo fent us de les meues habilitats paranormals li prenc amb la seguretat de que no en duia, i efectivament no en duia cap. En 29 i d'últim guanye un joenvit. Gutii, li diu xa robar no fases un joenvit, fes un tots. I es quan seguidament tenia 34( 6 de copes,amo i llengo), gutii (manilla,madona). Envide jo, i gutii em fa tots, idò vull. Truke-retruke-Val9-Jocfora.... La 1º se la fa capdemul, la 2º jo mate un 3 d'en capdemul en amo i torne de llengo, amb l'intencio de que gutii es fera l'ultima amb sa madona i el jocfora xa ells,jajajajajjajajajajajjajajajajaj.(justament esta semana, hem debatit sobre ses regles d'envit vs jocfora)
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Això per descomptat, sempre s'ha de ser respectuós amb el rival. Com ja he dit abans, crec que s'està fent una muntanya d'una cosa que no te la menor importància.
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

8O 8O 8O

akesta crisis mos esta afectant :doh: :doh: :doh:
darrerament totom esta molt irritable :think: :think: es k arriberem a no pore ni fe una riae ? :D :D

si veniu aki abaix em ben maset i jo :dance: :dance: no pesereu cap
pena per res :few: :few: :few: :few:

PD: i a mes ea unes viiiistes :lol: :lol: :lol: :ditr: :ditr:

a jugaaaaaarrrrr
NPI
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 138
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 0:00
Contacta:

8O 8O 8O Aixo era una partida de truc o una casa :ssh:
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Bé jo... que putes he de dir?

Meam... llepats llepats, qui más qui menos colku hi ha nat més d'un pic. I clar, pot ser no t'agrada k te diguin llepat.

Ara be... QUE DIGUIN MISA

"Ande yo caliente, riasé la gente" diven o no?? <:o)>

jojojojojo

Ara bé :hand: lo que no m'agrada tampoc és lo que estic vegent ultimament

K mos està passant???

PROTESTOOOOOOOOO!!!!!!

PROTESTOOOOOOO!!!!!!!

Fa un parell de dies que estam tots insoportables i per res botam.

Cagondw, jugaaaau. I si estau nerviosos, nau a pegar-vos tocs amb u cap a la paret :||: a vore mem si vos fugen

i sinos tmb hi ha la solució dels PSICOTRÒPICS... alias... "P...RR...S" :shift: :shift:

Va, es conya. Lo que vull dir jo es que UN MUNT DE GENT AQUI NO EN TÉ NI IDEA DE JUGAR A TRUC.

Vos contaré un cas en el que em vaig veure involucrat fa molt poc temps:

Vaig conexer un al·lot, que era CAMPEON DE BALEARS D'ESCACS :-/? jo per defensar-me li vaig dir que era un campeón de jugar a truc :shift: :shift: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :lol: La cuestion, que en aquell moment jo li deman.

-Què sents quan perds una partida d'escacs¿?

I ell em va contestar:

-Jo jug a escacs perquè se que guanyaré. Quan perd, me sent frustrat i és com si hagués perdut una guerra.

Jo li vaig dir:

-Pot ser l'escacs sigui un joc intelectual. I tu ets molt inteligent per lo que veig. Però hi ha un gran diferencia entre tu i jo. TU NO JUGUES. CADA PARTIDA D'ESCACS ÉS UNA BATALLA INTELECTUAL CONTRA UN ALTRE. UNA QÜESTIÓ D'ORGULL. JO JUG A TRUC PER PASSAR-MO BÉ. L'ESSÈNCIA DEL TRUC, NO ÉS JUGAR I GUANYAR/PERDRE. ÉS DISFRUTAR AMB EL TEU COMPANY I AMB ELS TEUS RIVALS I SI PERDS, HAS DE SABER FELICITAR ALS TEUS RIVALS, I SI GUANYES, DONAR-TE LES MANS AMB ELLS I RECLAMAR-LIS LA COPA D'HERBES :lol:

Conclusió. Amics, Truquers, GERMANS d'aquesta comunitat!!

Estam oblidant el que es jugar a truc??

Per a mi, una persona que només juga a truc per guanyar, no sap jugar a truc. Una persona que només aguanta cartes i es defensa però que s'ho passa bé i fa riure als altres, aquest sap jugar a truc.

Au, després de dir 4 dois... JUEGUEN :-/?
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

capdemul ha escrit:Bé jo... que putes he de dir?

Meam... llepats llepats, qui más qui menos colku hi ha nat més d'un pic. I clar, pot ser no t'agrada k te diguin llepat.

Ara be... QUE DIGUIN MISA

"Ande yo caliente, riasé la gente" diven o no?? <:o)>

jojojojojo

Ara bé :hand: lo que no m'agrada tampoc és lo que estic vegent ultimament

K mos està passant???

PROTESTOOOOOOOOO!!!!!!

PROTESTOOOOOOO!!!!!!!

Fa un parell de dies que estam tots insoportables i per res botam.

Cagondw, jugaaaau. I si estau nerviosos, nau a pegar-vos tocs amb u cap a la paret :||: a vore mem si vos fugen

i sinos tmb hi ha la solució dels PSICOTRÒPICS... alias... "P...RR...S" :shift: :shift:

Va, es conya. Lo que vull dir jo es que UN MUNT DE GENT AQUI NO EN TÉ NI IDEA DE JUGAR A TRUC.

Vos contaré un cas en el que em vaig veure involucrat fa molt poc temps:

Vaig conexer un al·lot, que era CAMPEON DE BALEARS D'ESCACS :-/? jo per defensar-me li vaig dir que era un campeón de jugar a truc :shift: :shift: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :lol: La cuestion, que en aquell moment jo li deman.

-Què sents quan perds una partida d'escacs¿?

I ell em va contestar:

-Jo jug a escacs perquè se que guanyaré. Quan perd, me sent frustrat i és com si hagués perdut una guerra.

Jo li vaig dir:

-Pot ser l'escacs sigui un joc intelectual. I tu ets molt inteligent per lo que veig. Però hi ha un gran diferencia entre tu i jo. TU NO JUGUES. CADA PARTIDA D'ESCACS ÉS UNA BATALLA INTELECTUAL CONTRA UN ALTRE. UNA QÜESTIÓ D'ORGULL. JO JUG A TRUC PER PASSAR-MO BÉ. L'ESSÈNCIA DEL TRUC, NO ÉS JUGAR I GUANYAR/PERDRE. ÉS DISFRUTAR AMB EL TEU COMPANY I AMB ELS TEUS RIVALS I SI PERDS, HAS DE SABER FELICITAR ALS TEUS RIVALS, I SI GUANYES, DONAR-TE LES MANS AMB ELLS I RECLAMAR-LIS LA COPA D'HERBES :lol:

Conclusió. Amics, Truquers, GERMANS d'aquesta comunitat!!

Estam oblidant el que es jugar a truc??

Per a mi, una persona que només juga a truc per guanyar, no sap jugar a truc. Una persona que només aguanta cartes i es defensa però que s'ho passa bé i fa riure als altres, aquest sap jugar a truc.

Au, després de dir 4 dois... JUEGUEN :-/?

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
si senyor mateu.
jo jug a truc per passar-m'ho bé, però a vegades no m'ho pas bé per els insults que fa aquesta gent, i es tan sols això el que vull que s'acabi, ja que ultimament esta succeint amb molta normalitat.

Gràcies.

SALUT I RADICALISME!!
I A TRUCAR SA DITTT :uep: :uep: :uep: :uep:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
natruques
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 36
Membre des de: dl. maig 12, 2008 0:00

:clap: :clap: :clap: :clap:
rafa_nadal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 27
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 0:00

jo jug a truc per passar-m'ho bé, però a vegades no m'ho pas bé per els insults que fa aquesta gent, i es tan sols això el que vull que s'acabi, ja que ultimament esta succeint amb molta normalitat. ( by Gutii).

En la partida que vam gaudir ni et vax insultar, ni et vax dir llepó ni res de res. Vam fer la partida, vax guanyar i ja esta. Ni he pensat ni un moment més, en que he guanyat a gutii. A tú et va sentar mal i ja esta.

mateu :clap: :clap: :clap: :clap:
Bloquejat