Trobada d'hivern 2009 - 31 de gener
A ETOOO ME LO APUNTEN!!!!!
diu k vendraaaaaa!!!!!!!KIN CUL K LI POSAREEE!!!!!!UN TRAJE NOU!!!!!!

- puck
- Truquer novell
- Entrades: 13
- Membre des de: dc. gen. 31, 2007 0:00
- Ubicació: Sencelles - Mallorca
Meam si superam els 100 participants, o és que no voleu superar la trobada que se va fe ra Inca pel maig de l'any passat?
Animau-vos, que a Ses Torres ens donaran de tot i molt.
Per cert algú de l'organització podria dir a nen Capdemul que vagi variant la seva glosa, sempre és la mateixa.
Mateuuu, meam si en dus alguna de preparada i com no, no estaria de més que en fessis una als campeons del torneig

Animau-vos, que a Ses Torres ens donaran de tot i molt.
Per cert algú de l'organització podria dir a nen Capdemul que vagi variant la seva glosa, sempre és la mateixa.
Mateuuu, meam si en dus alguna de preparada i com no, no estaria de més que en fessis una als campeons del torneig

A darrera hora... Però que encara m'hi puc apuntar? A aquest ritme ni me'n recordaré de jugar i això no pot ser.
- Anna_Karenina
- Truquer novell
- Entrades: 1
- Membre des de: dl. set. 25, 2006 0:00
mmmm N´ETOO i na ANNA_KARENINA vendrem a fer cafe, trucs i copes, tenim dinar que no podem perdre... Ens veim dissabte!!!

Fins aviat

Fins aviat
encara hi som a temps a apuntarmos-hi?!?!?!
- losella
- Truquer novell
- Entrades: 39
- Membre des de: dg. abr. 15, 2007 0:00
- Ubicació: MAHON (MENORCA)
- Contacta:
Jo fos de tu, no li diria res a s'aleatori, no fos k encara te lleves espuck ha escrit:Mestre Obrador
Digau a n'aleatori que comparegui al dinar, que n'hi ha més de quatre que volem tenir unes paraules amb ell.![]()
![]()
titul de campio, ademas una cosa me varen enseña de petit
"LOS HOMBRES NUNCA LLORAN", ah i si se empreña i no me dona gens
de joc a jo k solec juga an tu, llevo si k le aurem fatuda. Pensa k estic
molt amunt i sa caiguda pot a ser grosa i si ma faig mal, llevo no podrem
juga plegats. Salut Guiem