Les "RATXES"

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

Gutii només te diré que... kuan tenguis mala raxa al joc... trankil, follaràs més i compensa (ai no q tu encara no tens edad per això jajajajajaajaja).

Tot és la sort nin.
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

Nooo, aquest botó el tenen tots els espadatxins, per qualque cosa fan tanta feina![/quote] :scratch: :scratch: :scratch: ...i jo me deman!!!!hi ha qualque plaça vacant als espadetxins?De qualsevol cosa m´aniria bé....donar brillo a ses espasses,fer ses taules netes de retruc,fer canvi de mantelets,decoració...lo k sigui.PERÒ JO VULL UN BOTONET D´AQUESTS!!!!!!!!!!!!!!!! Bé vos ho pensau,esper la vostra resposta :dance: :dance: :dance: .Atentament,Namarlon(tanto sirvo,pa un roto como pa un descosio,jejejejej)
MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

joder maribel això de fer les espases netes com sona eh... això ja sembla rollo TORRENTE q me limpie el sable... jajjajajajajaj :P
coctelmolotov
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
Contacta:

Buhahajajjjaja!!!! Com he rigut amb loservació den Molleroo!
jajjaa ke bo, gran incís, millor resposta! xDxD!

enga ke siga la fiesta..
JO NO VUI PECES, PERKE SOM TANT BÓ QUE A VEGADES ME DEIX PERDRE PERQUE LA GENT VULGUI JUGAR AMB JO!!!

LEET'S RADICAL I SUURT DES CUERPOOOOOO!!!!!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

jocfora ha escrit:Jo només te faré una pregunta gutii,

Això no t'ha passat mai jugant al bar?

A jo si. Jo sempre solc jugar contra sa mateixa parella, i te puc dir que en sabeM molt, pero hi ha temporades que les guany totes ses partides i després no se sap perqué, no hi ha manera de guanyar-los.

Idò aquí passa lo mateix. No vos menjeu es cap, no hi ha res raro, son ses cartes, que son molt capritxoses.
:few: :few: pasado te has, alebant-vos, pero vale no ho dubtam que en sabeu un pok :few: :few:

Gutti, rei meu :uep: mas donat una alegria :clap: ara començaré a jugar per arribar a n'es top, :think: ja que crec que som es darrer o casi es darrer, :O) i es perque els altres ho veuen tot, no qie jo no sapiga jugar :few: es nomes juc sa setmana que no me toca veure ses peces, :doh: :doh: i jo sense sabreu :||: ara totduna canviaré es ritme de joc :dance: :dance:

bueno com que nom'agrada es protestar :shift: :eh: , seguiré gordant es bestiar com un bon pastor que va darrera

F:-) F:-) ses copes no tenen aquests problemes, veniu cap a noltros que vos acullirem amb sos braços oberts i vos ensenyerem a disfrutar de's truc entre copa i copa :ditr: :ditr:
** Xisco MASET **
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

AI MOLLEROOOOOOO!!!!!!! Com t´agraden aquestes cosetes k dic... :dance: :dance: :dance: però es k tot ho prens xs cap ki crema,jejejejejejeje,i tu coctelet riu,riu....XRO ESPADATXINS,encara k se´n riguin m reiter!!!!!VUL UN BOTONET D, AQUESTS!!!!!!!!!Costi el k costi,i rigui lo k rigui en mollero.Si hay k limpiar sambles,SE LIMPIAN(MOLLERO)ajaajajajajajajajajajajajaja.Au me´n vaig k ja dic massa desbarats.
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

ido si gutii... a jo tambe me va passar... era lider i perdia contra tu! :scratch: :scratch: :scratch:

Idò, sa solució? me vaig fer de CCR i ara almenys perd contra gent que en sap...

Au, sort!
gladiator
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 39
Membre des de: ds. oct. 20, 2007 0:00

No et pensis, Jocfora, a mí mes d'una vegada el sistema m'ha fet dubtar. Estic d'acord amb el que dius a l'exemple del Bar, hi ha temporades que veus i n'hi ha que no, crec a Gutii i a tots el que hem tengut aquesta sensació (i repetesc només es una sensació, però es curiós que la tenguin varies persones) es la regularitat dels fets, es a dir, es com si la màquina digues: au ara ja n'has gonyades massa idò ara toca perdre, aixó a mí en la vida real no em passa, al manco no amb una regularitat meridiana.
En tot cas es parlar per parlar, ja que s'ha obert el fil però supós, com he dit abans, que només son sensacions.
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

gladiator ha escrit:No et pensis, Jocfora, a mí mes d'una vegada el sistema m'ha fet dubtar. Estic d'acord amb el que dius a l'exemple del Bar, hi ha temporades que veus i n'hi ha que no, crec a Gutii i a tots el que hem tengut aquesta sensació (i repetesc només es una sensació, però es curiós que la tenguin varies persones) es la regularitat dels fets, es a dir, es com si la màquina digues: au ara ja n'has gonyades massa idò ara toca perdre, aixó a mí en la vida real no em passa, al manco no amb una regularitat meridiana.
En tot cas es parlar per parlar, ja que s'ha obert el fil però supós, com he dit abans, que només son sensacions.
.
Totalmente de acuerdo con tu exposicion,y es hablar mas de lo mismo cuando en el fondo todos tendremos nuestra parte de razon,dias malos los tiene cualquiera esta claro,como de buenos y de regulares ,aqui nos entendemos todos.Lo que se hace duro de aceptar y que toca los dellons es que sean mas de uno y de dos y de......los malos,y malo me refiero a que no puedas hacer nada por ganar porque la otra pareja siempre lleva,solo tienes dos opciones, o perderlo en 10 minutos o en 5 .A mi parecer hay dos maneras de ganar, o por llepat o por jugar bien y la lastima es que aqui ,a mi parecer,se ve bastante mas la primera que la segunda.
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

gladiator ha escrit:No et pensis, Jocfora, a mí mes d'una vegada el sistema m'ha fet dubtar. Estic d'acord amb el que dius a l'exemple del Bar, hi ha temporades que veus i n'hi ha que no, crec a Gutii i a tots el que hem tengut aquesta sensació (i repetesc només es una sensació, però es curiós que la tenguin varies persones) es la regularitat dels fets, es a dir, es com si la màquina digues: au ara ja n'has gonyades massa idò ara toca perdre, aixó a mí en la vida real no em passa, al manco no amb una regularitat meridiana.
:think: :think: que vol dir que si n'has pedudes moltes ara te toca es gonyar :uep: :uep: , preparau-vos que pujar-he sense aturar-me fins arribar a nes TOP. :few:
** Xisco MASET **
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

El_follonero ha escrit:
.
Totalmente de acuerdo con tu exposicion,y es hablar mas de lo mismo cuando en el fondo todos tendremos nuestra parte de razon,dias malos los tiene cualquiera esta claro,como de buenos y de regulares ,aqui nos entendemos todos.Lo que se hace duro de aceptar y que toca los dellons es que sean mas de uno y de dos y de......los malos,y malo me refiero a que no puedas hacer nada por ganar porque la otra pareja siempre lleva,solo tienes dos opciones, o perderlo en 10 minutos o en 5 .A mi parecer hay dos maneras de ganar, o por llepat o por jugar bien y la lastima es que aqui ,a mi parecer,se ve bastante mas la primera que la segunda.
es que es veu perfectament a els perfils...
en mires un i veus:
guanyada
guanyada
guanyada
guanyada
perduda
perduda
perduda
perduda
guanyada
guanyada
guanyada
...
bé, alomillo son sensacions.. :ui:
a el perfil de en tiniin se veu una mica...
nose.. :shift: :shift:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

namarlon ha escrit:Si hay k limpiar sambles,SE LIMPIAN.
8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O
Imatge

Amunt Sempre!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Totalment d'acord amb l'exposició de gladiator, així concluïm que el sistema aleatori resulta ser una inteligència artificial amb capacitat de raonar, i que, quan veu que en dus 4 o 5 de guanyades, s'encén l'alarma i te fa perdre de forma cruel. Al bar, que jo sàpiga, les cartes encara no tenen cap microxip incorporat que els hi faci raonar. Al bar no m'ha passat mai a mí. salut.
Imatge
KRUSENSTERN!!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Amb aquesta teoria vostra, com explicau que hi ha gent amb 1200 punts i gent amb 2000?
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

No hace falta que ganes 4 o 5 seguidas,te hace perder de manera cruel...
Por lo que veo y sufro a diario podria decir que solamente ,y creo que tirando alto ,un 10% de las partidas son, digamos ,razonables,el resto entras a perder,tal cual.Personalmente, a veces te dan ganas cuando terminas una partida,de cerrar pero para siempre,entiendo que en el fondo es un juego ,pero hoy por hoy entro mas por ver quien hay y hablar un poco ,que por gusto de hacer un truc.Y creo que hablo en nombre de muchos al decir que la cuestion no es perder,ni perder dos o tres seguidos,sino el procedimiento del aleatorio.En el tiempo que llevo jugando tanto yo como todos,habremos tenido dias buenos y malos,esta claro que asi sera siempre,y posiblemente habremos perdido igual o mas de seguidas en un bar, que aqui,pero creo que el fallo no es que pierdas un numero concreto de partidas seguidas,sino que las pierdes sin poder luchar por ganar, y de manera cruel como ha dicho el compañero.
Y ademas y sin querer acusar a nadie,parece que tanto para bien como para mal tiene como unos preferidos,bien sea porque he entrado a mirar o que jugaba una partida,he podido comprobar que los hay que suelen tener mucha suerte en el reparto de cartas,y otros al reves que no suelen ver,posiblemente sera coincidencia pero es un detalle que queria dejar y que espero no cree ningun conflicto.
Volviendo al tema y resumiendo creo que lo queremos decir,yo al menos ,es que puedes perder un truc de mil maneras,pero parece que aqui casi todas es por la misma.
Y que todo esto no se reciba como un ataque ,sino como una critica constructiva. :pray:
Imatge
Respon