rc6661, tranquiiil. De moment, encara no s'ha posat cap resultat sense haver-se disputat la partida. Un parell de coses importants a tenir en compte:rc66611 ha escrit:Resulta que me connect avui per posar horari a les meves partides i em trob que s'organització ha posat uns horaris sense demanar a ningú si anaven bé, i a més ja tenim una partida perduda, fantàstic...
Esper que entengueu que en ple juliol fer coïncidir 4 persones a una hora determinada no es gens bo de fer. En el meu cas, faig nou hores de feina cada dia i acab a les 21, me podeu explicar com juc sa partida de les 20 que m'han assignat?
No tenc res en contra de ningú, pero trob molt injustes aquestes mesures, sobretot perquè no s'ha tengut en compte l'opinió de la gent. Crec que és un torneig per jugar i passar-ho bé, no la copa del món...
1.- Diumenge es va enviar un mail a tots els participants del torneig per avisar d'aquestes mesures, i també es va penjar alfòrum
2.- En Queralbs, sempre perfecte en la seva feina, ja ha avisat que si hi ha una causa justificada per a que no es pugui jugar una partida, cap problema, es cerca un altre dia.
3.- NO hem posat cap resultat de cap partida que no s'hagi jugat, ara bé, convendria ser una mica seriosos en les cites, ja que sinó la cosa es pot allargar eternament.
Per tant, si vos posau d'acord per una altre dia, jugau-la per favor. I tranquilitat, que tampoc ens hi jugam cap cortó.
Salut!