Partida ajornada Puig-xorrec contra cristo-boll
- Puigverd
- Truquer novell
- Entrades: 17
- Membre des de: dg. juny 04, 2006 0:00
- Ubicació: Puig Verd (Felanitx)
La partida entre puig-xorrec i cristo-boll s'havia de jugar dimarts a les 21 hores. En vista que cristo-boll no es presenten haviem decidit ajornar la partida a dijous a les 22 hores. El problema és que dijous es el dia de Santa Margalida, patrona del poble, i ni en xorrec ni jo podem jugar la partida aplaçada. Queda per tant a falta de confirmació partida perduda per Cristo-boll.
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Bones Puigverd.
Vaig veure que en Cristo i en Boll ahir no varen compareixer, i segurament no vàren veure que els tocava jugar ahir, per tant, en pro de la bona marxa del torneig em permetras demanar-vos si encara podriem arreglar aquesta partida, si en Cristo o en Boll ofereixen un altre dia per jugar, per exemple avui dimecres o divendres, actualitzaré l'anunci de partides d'aquesta manera.

Vaig veure que en Cristo i en Boll ahir no varen compareixer, i segurament no vàren veure que els tocava jugar ahir, per tant, en pro de la bona marxa del torneig em permetras demanar-vos si encara podriem arreglar aquesta partida, si en Cristo o en Boll ofereixen un altre dia per jugar, per exemple avui dimecres o divendres, actualitzaré l'anunci de partides d'aquesta manera.