Hola a tots,
En vista que estam a la darrera setmana de la 1a. Fase del Torneig i queden moltes partides per a jugar, l’organització es veu en l’obligació de fer ús de la facultat que li atorguen les normes del Torneig, i assenyalar la data i hora de les partides que encara no s’han disputat. Per això s’ha tengut en compte els horaris preferents indicats per les parelles (no totes les parelles n’han indicat, quan en tenien l’obligació).
Els horaris queden la manera següent:
Grup A
bud_ice-rc66611 / JaumeMiquel2-pedrito: diumenge 23; 21:00
Grup B
Cristo_de_la_Roca-BOLL / Puigverd-XorreC: no presentada parella 1
Cristo_de_la_Roca-BOLL / Binet-crauch: no presentada parella 1
Cristo_de_la_Roca-BOLL / bernatmano-gordo: no presentada parella 1
Grup C
bufat-Matruc / Rebo-teka: a convenir, temps màxim: diumenge, 23.
Si una parella es presenta a l’hora indicada i l’altra no (han de ser els dos components, no basta que sigui un), s’atorgarà 1 punt a la parella que s’hagi presentat i 0 a la que no ho hagi fet. Si no es presenta cap de les dues parelles, es donarà la partida per jugada i s’atorgarà 0 punts a cadascuna de les parelles.
Salut i sort a tots.
ANUNCI: dates de les partides (ACTUALITZAT)
Es segur que serà una errada aixo, però permi ho tendràn mal de fer en bernatmano-gordo, no?Queralbs ha escrit: Grup B
J_Jaume-bassacoll / bernatmano-gordo: dijous, 20; a les 22.00
Puigverd-XorreC / Cristo_de_la_Roca-BOLL: dimarts, 18; 21.00
Puigverd-XorreC / TofolBo-Miko: dijous, 20; 21.00
Puigverd-XorreC / Binet-crauch: divendres, 21; 21.00
Cristo_de_la_Roca-BOLL / Binet-crauch: dimecres, 19; 21.00
Cristo_de_la_Roca-BOLL / bernatmano-gordo: dijous, 20; 22.00
bernatmano-gordo / Binet-crauch: divendres, 21; 20.00
Binet-crauch / TofolBo-Miko: dimarts, 18; 21.00
Hau, a cercar més dates queralbs!!!

- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Bona vista, J_Jaume
La partida J_Jaume-bassacoll / bernatmano-gordo: dijous, 20; 22.00
I abans m'havia oblidat d'una altra cosa: si una parella no acud degut a una causa suficientment justificada i ho acredita, l'organització atendrà les al·legacions que es presentin i podrà resoldre de dues maneres, o bé desestimar les al·legacions, o bé estimar-les i indicar una altra data per a la partida.
Si trobau més errades digau-ho.

La partida J_Jaume-bassacoll / bernatmano-gordo: dijous, 20; 22.00
I abans m'havia oblidat d'una altra cosa: si una parella no acud degut a una causa suficientment justificada i ho acredita, l'organització atendrà les al·legacions que es presentin i podrà resoldre de dues maneres, o bé desestimar les al·legacions, o bé estimar-les i indicar una altra data per a la partida.
Si trobau més errades digau-ho.
Queralbs l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 18, 2006 19:47, en total s’ha editat 1 vegada.
Oskei!!
Mem, però hi ha un poblema, acab de xerrar amb el meu company i m'ha dit que avui te sopar a s'Arenal i viu per s'Horta i li cau un poc malament fer sa partida.
Si pogués esser jugar dimecres o dijous qualsevol hora un poc condreta, mos aniria de perles, perque sino avui no podrem jugar (me sap greu
)!!
Bé, voltros decidireu, obeirem ordres!!
Per s'ombra xavalotes que va una pu.... calorada que, bueno...!!!
Mem, però hi ha un poblema, acab de xerrar amb el meu company i m'ha dit que avui te sopar a s'Arenal i viu per s'Horta i li cau un poc malament fer sa partida.
Si pogués esser jugar dimecres o dijous qualsevol hora un poc condreta, mos aniria de perles, perque sino avui no podrem jugar (me sap greu

Bé, voltros decidireu, obeirem ordres!!
Per s'ombra xavalotes que va una pu.... calorada que, bueno...!!!
Ufff... A sa meva parella i a mi tampoc ens va gaire bé jugar avui... N sé si està suficientment justificat, però son ses festes a Petra i avui justament hi ha toneig d truc a les 22.00 i com q n en feiem contes d jugar avui per aquí... Si fos possible jugar sa partida d'avui demà vos ho agrairiem. Bé, gra6 per escoltar i adew!
Seria possible jugar en J_Jaume i en Bassacoll amb en bernatnano i gordo dimecres, això si a ells els hi va be i sino jugam avui com estava acordat.
- bernatmano
- Truquer asidu
- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
divendres mos es imposible jugar. No tenc internet es divendres, men vaig a nes poble i es complicat. Esper poder jugar antes, dimarts o dijous, perque ee
s dimecres tenc es mateix problema. Meam si o arreglam.
s dimecres tenc es mateix problema. Meam si o arreglam.
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Anem per parts,
bassacoll, si t'hi fixes veuràs que la vostra partida s'ha posat per dijous; va bé?
pedrito, si avui teniu torneig en viu, i dius que demà us va bé, quedam per demà dimecres, a les 22.30, va bé?
Si no deis res ens veim per aquí.
Salut i sort.
bassacoll, si t'hi fixes veuràs que la vostra partida s'ha posat per dijous; va bé?
pedrito, si avui teniu torneig en viu, i dius que demà us va bé, quedam per demà dimecres, a les 22.30, va bé?
Si no deis res ens veim per aquí.
Salut i sort.
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
bones.
En Toniadrover i jo hem esperat fins a les 21'20 h, i no han vengut els rivals que teniem per avui. Supos que no ho han vist, i no mos volem aprofitar d'aquest fet.
A noltros mos va be jugar tant dimecres com divendres a les 22 h.
be, ja direu coses.
En Toniadrover i jo hem esperat fins a les 21'20 h, i no han vengut els rivals que teniem per avui. Supos que no ho han vist, i no mos volem aprofitar d'aquest fet.
A noltros mos va be jugar tant dimecres com divendres a les 22 h.
be, ja direu coses.
A nen J_jaume i a jo, si podem jugar avui millor, es que hi ha hagut un mal entes i a nes final avui si que podem jugar, si a nen bernatmano_gordo les va be podem jugar avui millor q dijous
Resulta que me connect avui per posar horari a les meves partides i em trob que s'organització ha posat uns horaris sense demanar a ningú si anaven bé, i a més ja tenim una partida perduda, fantàstic...
Esper que entengueu que en ple juliol fer coïncidir 4 persones a una hora determinada no es gens bo de fer. En el meu cas, faig nou hores de feina cada dia i acab a les 21, me podeu explicar com juc sa partida de les 20 que m'han assignat?
No tenc res en contra de ningú, pero trob molt injustes aquestes mesures, sobretot perquè no s'ha tengut en compte l'opinió de la gent. Crec que és un torneig per jugar i passar-ho bé, no la copa del món...
Esper que entengueu que en ple juliol fer coïncidir 4 persones a una hora determinada no es gens bo de fer. En el meu cas, faig nou hores de feina cada dia i acab a les 21, me podeu explicar com juc sa partida de les 20 que m'han assignat?
No tenc res en contra de ningú, pero trob molt injustes aquestes mesures, sobretot perquè no s'ha tengut en compte l'opinió de la gent. Crec que és un torneig per jugar i passar-ho bé, no la copa del món...
- Mcenroe
- Truquer habitual
- Entrades: 163
- Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
- Ubicació: Felanitx-Son Garí
ens hem presentat en Mcenroe-jaroma a les 22'00 h hem esperat 20 min. enfront peregarcies i en _wil_ i no han aperescut.
me sap molt de greu guanyar així, però feis lo que hagiu de fer.
el divendres a noltros no ens va be jugar,si pot esser dema dimecres a les 22'00 farem les partides que faltin.
O tambe a les 15'00.
salut per tothom.
me sap molt de greu guanyar així, però feis lo que hagiu de fer.
el divendres a noltros no ens va be jugar,si pot esser dema dimecres a les 22'00 farem les partides que faltin.
O tambe a les 15'00.
salut per tothom.