Karting

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

comensa es compte arrera 5 DIES :mrgreen:

Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Queden dos telediarios i no sé a quina hora i on ens hem de veure. No sé si vos va be, pero jo quedaria al parking d' Antonis (o com s'escrigui...) o al parking del Constancia (que esta un davant l'altra, pero bueno).

A l'hora la concretau voltros que jo soc "L".

La predicció es de sol i esper que la pista estigui aixuta!
http://www.aemet.es/es/eltiempo/predicc ... es?l=07310
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

supos que a la 1-1:30 hi haura es dinar,de inca a can torrat 30minutets mas o menos per jo basta quedar a les 12:30.
be ja direu sa hora des dinar i ja aclarirem sa hora de partida

3 DIESSSSS :study: :study: :study: :study:

Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Can Torrat obri a les 13 h. per lo que mos podriem veure allà devers les 13.15 - 13.30 si vos pareix be.

Na truquera i n'escatsa no poden venir al dinar, pero si a n'es karts
Imatge
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

ido 12:30 a nes parking del costancia partirem cotxada plena a nes qui li vagui be

Truquer asidu
Truquer asidu

cocs ha escrit:ido 12:30 a nes parking del costancia partirem cotxada plena a nes qui li vagui be

Per cert, com que crec que ningú te cap telefono de ningú, si a les 12:45 no hem/heu/han arribat tots, partirem i cadescú fara el capviu. Vos pareix be?
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

va be
jo som vistable BMW 318CI vermell

Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

On es el parking del constànci? passat es pont d'es tren o entren per un altre lloc?
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

Jove ha escrit:On es el parking del constànci? passat es pont d'es tren o entren per un altre lloc?
Ara no sé si t'en fots de jo... jejejejeje!!
Per si un cas t'ho dire: Buger - Iinca, segona entrada a Inca direcció Hospital, a la rotonda de l'hospital vas cap a inca, veuras Antonys a ma dreta, i el camp a ma esquerra. Ido supos que ens esperen a mà esquerra.

Ara riuras totsol pq saps on es. Estas a dues passes! Per cert, no tens matances?
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

No no m'enriuré, jo sempre me pensava que es camp era passat es pont d'es tren a s'altre banda del Lidel.
I per cert tenia matances a Maria que normalment acaben prest, però les varem fer Diumenge perquè havien d'operar sa sogra. Lo curiós es que després de quedar, en varen sorgir unes altres però no hi aniré.
Vols que t'expliqui res mes? :mrgreen: :mrgreen:
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

Jove ha escrit:No no m'enriuré, jo sempre me pensava que es camp era passat es pont d'es tren a s'altre banda del Lidel.
I per cert tenia matances a Maria que normalment acaben prest, però les varem fer Diumenge perquè havien d'operar sa sogra. Lo curiós es que després de quedar, en varen sorgir unes altres però no hi aniré.
Vols que t'expliqui res mes? :mrgreen: :mrgreen:
Ha quedat tot explicat.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

cocs ha escrit:ido 12:30 a nes parking del costancia partirem cotxada plena a nes qui li vagui be

Fet Cocs & Cía. A les 12:30h mos veim al pàrking del Constacia. Jo vendré amb un Toyota Auris negre. Cocs, Jove i Pacotorres, vos enviaré el meu mòbil per missatge privat, per si hi hagués imprevistos :mrgreen: :mrgreen: . En JOENVIT també vendrà, però aquest perdut ja te es meu mòbil...

Au idò!!!! Ja s'acosta el dia D i s' hora H!!!

P.D. El dia del dinar d'empresa (fa una setmana) vàrem anar a fer un karting a Llucmajor... Pista freda i homideta... no vos vull dir lo que fogien els Karts i ses òsties que hi va haver...Ah! I una altre cosa, s'ordinador que marca els temps està barrinat, si no han arreglat, enlloc de classificació i carrera, farem dues carreres.
Malgaroth l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 18, 2008 3:07, en total s’ha editat 1 vegada.
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Ja començam amb ses excuses cristo, en donar gas no me veureu fins arribar a s'ambulància... :mrgreen: :mrgreen:
Ara en serio, supòs que en de dur roba adequada i calçat com deu mana, no sigui qualcú que vengui amb so traque d'es diumenges.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Ai Xisco, que te veig fent un recte i pegant a sa graderia :doh: :doh: :mrgreen: :mrgreen:, espectacle pur i dur donarem . Sirà mel. Si, millor duis roba "adequada", perque si no... vos recoman no anar gaire mudats.

UNA OBSERVACIÓ: Ja que supòs que hi haurà qualcú que ens gravarà, ens hauriem de posar una mica d'acord amb els colors de sa nostra vestimenta... es que si no no ens diferenciarem... que trobau? Jo en principi tenc un chandal de color vermell... i aquest sirà el que duré.

Torn a posar sa llista de "pilots"(per així dir-ho) :mrgreen:

1.Malgaroth
2.Jocfora
3.Formatge
4.Pacotorres69
5.Parrus
6.Joenvit
7.Jove
8.Pipiolos
9.Cocs
10.Corantaputes
11.Escatsa
12.Truquera

Reserves: 1.Collonsdepuput 2.GMadrigal.

Salut.
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

A mi me sap greu jo ja he cobrat dels exponsors, així que duré la vestimenta oficial d'Eurolux. Pantalons blaus amb chaleco color crema.
Però me podreu diferenciar per els patrocinadors. VODAFONE ING SANTANDER MALBORO, ... :mrgreen: :mrgreen:
Respon