Per cert, qualcú sap on es fara el dinar, si se fa...
M'agradaria ajudar pero me cau a l'altra punta de la illa.
Per allà nomes conec a Ca'n Pistoleta, si vos serveix d'ajuda.
Vos recoman que circuleu per la part bruta del circuit, que no tendre temps de fer les llargues per poder avisar que venc darrera.
Un lloc per dinar que està bé si vos agrada sa carn torrada es "Can Torrat", que està a 5 minuts d'es circuit, i no fa falta reservar ni res, ja que hi cab molta de gent.
a mi me va be sa proposta den guiem i si nomes son 5 minuts
5m=1km no sopling
per part meva teniu es SI,sigui a can torrat sigui a llucmajor es problema tenc com en paco que no mi envieu a jo que me cau un poiket enfore tambe
Paco si vols podriem mirar de partir de inca cap alla plegats amb un cotxe i si ni ha cap mes de per inca que ni idea pos podriem mirar de partir plegats
a mi me va be sa proposta den guiem i si nomes son 5 minuts
5m=1km no sopling
per part meva teniu es SI,sigui a can torrat sigui a llucmajor es problema tenc com en paco que no mi envieu a jo que me cau un poiket enfore tambe
Paco si vols podriem mirar de partir de inca cap alla plegats amb un cotxe i si ni ha cap mes de per inca que ni idea pos podriem mirar de partir plegats
Au ido, posau lloc i hora on ens hem de trobar. Si hem de fer cotxada desde inca també podem quedar...
Uep! De Inca tan sols sortim en JOENVIT i jo, en Cocs ve de Caimari... i si li va bé tb podem quedar amb ell. La resta supos-ho que els hi anirà més bé anar cap allà directament.
jocfora ha escrit:es que es meus 100 kg, me penalitzen un poc
ayayay ha escrit:jo posare 100 kilets mes per anivellar es pesos amb en jocfora
EN SORTIR DE DINAR SERAN 100 I PICO
RES DE MENJAR VERDURETES UN BON SOLONILLO QUE EL FAN MEL
100 kilets? idoi jo pes 8 menos ... tranquils noltros "els pesos pesados" traccionarem millor .
Ok, estare a l'espera que me digueu coses.
No es per desanimar, pero un cotxe com menys pesa, més s'aferra a l'asfalt. I per ara soc el que pes menys: 67 kilos.
caxis posau en marxa un reserva,me sap molt de greu pero aquest pic no podre venir
un saludo i disfrutau
pero una cosa si no hi hagues cap reserva vendre,pero per poc q pugui esser millor si un reserva agafa es meu lloc per que me es bastant complicat sasunto
grasies