No puc entra a sala cafe
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
No puc entra a sala cafe, a les altres sales si, a sala cafe me queda en blanc .Que puc fer?.Gracies
prova de borrar els cookies del navegador.
però si diu que a ses altres sales pot entrar, es que ja deu tenir es Java, no?obrador ha escrit:Has d'actualitzar a la darrera versió de java, la 6
he actualizat es java i segueix igual .De totes maneres moltes gracies i ja el mw mirera es tecnic ja que es un MAC i no el domin masa be. moltes de gracies
Hola. No em deixa entrar a la sala café. Ja he jugat des de fa temps, però ara no em deixa. Eix en blanc amb una creu dalt a l'esquerra; he actualitzat java i res. Què puc fer? gràcies
aaaaaaiiiiiiiiiiiiii cego,a jo en pasa lo mateix i he arribat a sa conclusio que tirare s ordinador per sa finestraaaaaaaaa jajajjajajajajaj
ido, jo tenc un Mac però em pense que no és per això, ja veurem; però sí que em deixa entrar en altres sales; no ho entenc; ajudaaaaaaa, tenc truqueraaaaaaaaaaaa

OBRADOR , UN MIILOR DE GRACIES I JA QUE TU ETS L HOMO MEPORIES POSAR UN PERELL DE PERTIDES CARREGADES DE PECES JAJAJAJAJAAJ
HA DIRTE QUE JA ME FUNCIONA,
HA DIRTE QUE JA ME FUNCIONA,
Obradorrrrr, ets el més gran. Moltíssimes gràcies de veritat