Karting
I si anam al bar d'en jaume a on varem fer sa paelleta?? 

- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Me pareix fantastic lo del dinar. Si no he vist malament, pel forum se xerra d'un altre dinar dia 20 de desembre...
Estic a punt per començar i amb moltes de ganes.
Per concierciar-me una mica més, me sabries dir les caracteristiques del kart? Velocitat, potencia, etc...
Per concierciar-me una mica més, me sabries dir les caracteristiques del kart? Velocitat, potencia, etc...
Aquí ho trobaras:pacotorres69 ha escrit:Me pareix fantastic lo del dinar. Si no he vist malament, pel forum se xerra d'un altre dinar dia 20 de desembre...
http://www.mallorcarennarena.com/basic/ ... cache=1422
No se si anirem un poc apurats de temps anant primer a dinar a Santa Eugènia i despres a Llucmajor

- pacotorres69
- Truquer asidu
Bon dia!!!
Voldria sebre com esta el tema del dinar que s'ha organitzat per dia 20 de desembre que coincideix amb la partida de karts. Només per sebre si feim un dinar a part, ens apunta'm al mateix dinar o no podrem anar al dinar ja que el temps ens vendra massa just.
Estic perden la concentració de la carrera per aquest tema. Ja veig que perdré!!!! Tot son excuses!!! jajajajaja!!!!
Malgaroth, gracies per la pagina, ja l'havia visitada, pero no diu res dels c.c. del karts ni els c.v. Per la pista, pareix que els karts s'han de moure. Aixi m'agrada! Com a minim la meva companyia d'assegurança de vida ferà una mica de feina, que fa temps que no sap res de jo....
Esper noticies vostres. Gracies anticipades!
Voldria sebre com esta el tema del dinar que s'ha organitzat per dia 20 de desembre que coincideix amb la partida de karts. Només per sebre si feim un dinar a part, ens apunta'm al mateix dinar o no podrem anar al dinar ja que el temps ens vendra massa just.
Estic perden la concentració de la carrera per aquest tema. Ja veig que perdré!!!! Tot son excuses!!! jajajajaja!!!!
Malgaroth, gracies per la pagina, ja l'havia visitada, pero no diu res dels c.c. del karts ni els c.v. Per la pista, pareix que els karts s'han de moure. Aixi m'agrada! Com a minim la meva companyia d'assegurança de vida ferà una mica de feina, que fa temps que no sap res de jo....
Esper noticies vostres. Gracies anticipades!
Els karts, duen motor Honda de 250c.c, això si, capats i a sa recta principal es deuen posar a uns 80 km/h, és tot lo que sé. Sobre lo des dinar
, jo no som partidari d'anar a Santa Eugènia a dinar i despres a correr. Motiu, que com dinem un poc tard com sol ser habitual a les trobades que feim, arribarem molt justos. Jo som més partidari de dinar a qualque puesto per Palma o per Llucmajor... Sobre lo que comenta en Ricardo, d'anar al Bar d'en Jaume26... escolta, si ell està disposat a acollir-mos no és cap mala idea.
Ja direu coses. Salut!.

Ja direu coses. Salut!.
- Sportsalom
- Truquer novell
- Entrades: 56
- Membre des de: ds. ago. 09, 2008 0:00
Bones acab, de xerrar amb en Malga, i es una llastima que coincidesqui la trobada de Karts amb sa de Sta Eugenia, pero es poden compaginar perfectament.
Sta. Eugènia esta a 15 minutos de Llucmajor, anant per Algaida, i es dinar de sta eugenia a les 2 ja es servirá, hem posat sa convocatoria a la 1, per a les 2 comensar a dinar.
Aixi que a les 4 i quart ja estareu mes que dinats, i tendreu temps d´arribar d´hora i posarvos es Mono i fer trompos, aixo si OBLIGAT que ho grabeu, ja que youtube mos acostará ses vostres peripecies al volant y sabrem qui de voltros es en Timo Glock.
Esper que vos vagi be.
Sta. Eugènia esta a 15 minutos de Llucmajor, anant per Algaida, i es dinar de sta eugenia a les 2 ja es servirá, hem posat sa convocatoria a la 1, per a les 2 comensar a dinar.
Aixi que a les 4 i quart ja estareu mes que dinats, i tendreu temps d´arribar d´hora i posarvos es Mono i fer trompos, aixo si OBLIGAT que ho grabeu, ja que youtube mos acostará ses vostres peripecies al volant y sabrem qui de voltros es en Timo Glock.
Esper que vos vagi be.
No se perquè pero me dona s'impresio que aquest dinar tornara ser un fiasco... 

- pacotorres69
- Truquer asidu
M'es igual si hem de dinar a Sta Eugenia o hem de dinar per lluchmajor, mentres ens doni temps...
Agraïria que ens posasiu d'acort per poder apuntar a un dinar o a un altre.
Malgaroth, gracies per la informació del kart, si es un 250cc i limitat en velocitat, segurament estarà en potencia. Quina llastima...
Agraïria que ens posasiu d'acort per poder apuntar a un dinar o a un altre.
Malgaroth, gracies per la informació del kart, si es un 250cc i limitat en velocitat, segurament estarà en potencia. Quina llastima...
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
A jo tant m'es una cosa com s'altre.
Ja me va be anar a dinar a n'es bar d'en Jaume, i si no pot ser s'unic lloc que conec de llucmajor és es Tropical, però si trobau que tenim temps de anar a Sta. Eugenia, endavnat.
Ja me va be anar a dinar a n'es bar d'en Jaume, i si no pot ser s'unic lloc que conec de llucmajor és es Tropical, però si trobau que tenim temps de anar a Sta. Eugenia, endavnat.

FALTEN 17 DIES

caxis
una pregunta
no deven fer bufar a n'es karts??????
pq si nos no podre venirrrr jajajajjajajaj
PROTESTO PER SI MOS VOLEN FER BUFAR
AU
I PROTESTO PQ NOBRADOR NO PENJA SES FOTOS

parrus ha escrit:PER MI SERIA LO MILLOR DINAR PER LLUCMAJORjocfora ha escrit:Ja me va be anar a dinar a n'es bar d'en Jaume, i si no pot ser s'unic lloc que conec de llucmajor és es Tropical![]()
![]()