" Querido " señor aleatorio,en un futuro,le agradeceria que me dejara perder por mi solo las partidas,no hace falta que me deje sin cartas y se las de todas al contrario,ya soy lo bastante mayor y malo para perder solito.Sin mas animos que llegar a una calida amistad se despide un servidor,gracias.
Atentamente :
A LA ATENCION DEL SR. ALEATORIO
Moderadors: samadona, lafaltaenvide

todo se pega que lastima 

Me parece que lo único que podeis hacer es cojer tú y un radical, y iros a la sede social de "Sun Microsystems" (creadores de java) y protestar, secuestrar, extorsionar...

- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
mem memBORRAXIN ha escrit:Me parece que lo único que podeis hacer es cojer tú y un radical, y iros a la sede social de "Sun Microsystems" (creadores de java) y protestar, secuestrar, extorsionar...![]()
jo no protest ehh
jo pos bombes i tot lo ke vulguis ehh!!

au va, que això de l'aleatori es un poc de sort!
un dia guanyes i l'altre perds!
SALUT I RADICALISME!!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

No es cuestion de perder,como he dicho mil veces un dia toca ganar y otro perder,la cuestion es que pierdas porque a la maquinita le venga en gana,la ultima parida por ejemplo el 98% no llevaba mas de un 12,una vez el amo,y dos veces una manilla y algun 3,y como digo yo no se puede ganar una partida solo de robar.Pero asumo el papel de lloron ,quejica o lo que quieran decir,el problema es que se que muchos opinan como yo y no dicen nada y por supuesto no dire nombres,el dia que se quieran quejar ya se quejaran.

Jo protestaria pero com que encara no tenc es garrot.........

- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
Jo Ricardo ja saps que molt abans que tú, he obert fils pel mateix motiu, però, arriba que ho assumeixes i es el consell que te diria. Tens tot el dret a queixar-te, a risc que es queixin de tú per queixar-te de n'aleatori
, perè t'aconsellaria que ho asumeixis, no tens res a fer, i com molt bé diu sa gent, per tothom és igual, uns dies genial i altres penosos (certament recordo un dia que vaig perdre contra tú, i sa situació era ben contrària a sa que descrius, certament perquè la vaig patir jo. T'envàs amb cara de tonto i ració de coixinet i demà serà altre dia com va dir Queralbs).
Salut i paciència i de tant en quan queixar-nos, que també va bé plorar.

Salut i paciència i de tant en quan queixar-nos, que també va bé plorar.
Sabeu que vos ser dir, que no sé dir res
Si no voleu patir,
veniu a fer-me companyia per aqui darrera
, i no tendreu preocupacions d'aquestes
, que perds, segueixes darrer
que guanyes
pujes posicions i tant content
No volgueu barrelar-vos amb ses cartes ni amb sa sort,
que no ho pasau puta cualque vegada en directe
, i no podeu quexar-vos des puta aleatori
no hi es
simplement son cartes.
He dit " puta " no respecte
He dit P U T A no respecte, ara
un deu mestre OBRADOR pe ses traves que mos posau per ser respetuosos amb s'escriure, pero sa curiositat ma perdut
, no ho tornaré a fer

Si no voleu patir,

No volgueu barrelar-vos amb ses cartes ni amb sa sort,

He dit " puta " no respecte
He dit P U T A no respecte, ara

** Xisco MASET **
- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Fins avui pensava diferent amb "joenvit". Me pareixia be com se donen les cartes. Però avui, joer, fins aqui podiem arribar! No sé si la maquina me te manies! He vist 5 peces en 4 cantons. Ens han donat una pallissa que encara me va mal!!!
Es hora de protestar!!!
PROTEST!
Es hora de protestar!!!
PROTEST!
pacotorres69 ha escrit:Bon dia, bones tardes o bon vespre.
Gracies a na Maria que m'ha fet enveja, i vegi que això es una web que val molt la pena; jo també estaria interessat amb fer-me qualque grup.
La veritat, els que per ara m'han convençut més han estat els "coperos", pero necessitaria més informació ja que crec que els radicals i els garrots no m'han aclarit res.
Voldria sebre quines avantatges hi ha per ser d'un grup politic o d'un altre...
Gracies per la vostra atenció.
Pacotorres69
mestre paco estava que ni pa unos ni pa otros
ara crec que ja ho te clar aleee garrotss pen paco i podra protestar mes fortpacotorres69 ha escrit:
Es hora de protestar!!!
PROTEST!