Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

per sa meva part a sa primera temporada a VII es meu unic objectiu es s'ascens , de no aconseguirlo seria un fracas , aquest dies he fet una ampliacio de s'estadi a 40000 espectadors, he enveit (sobre tot per es tema de sous ) s'equip i he renovat es mitgcamp , ara tenc 3 inners mitics,tambe he renovat sa defensa i encara no he acabat , de moment tenc un mitic , un clase mundial ,un magnific i 2 brillants , un de ells es es meu futur entrenador i s'altre esta a sa venta,si tot me surt be esper que es 3 defenses titulars siguin mitics,tot aixo i un extreme q tenc sobrenatural , un porter magnific amb divino BP es cual tot duna que pugui el millorare i es meus davanters jovenets que van pujant de nivell ( a sentreno de dema men puja un a magnific )he de acendir si o si , ja vorem com anira es tema des sous que no se si ho podre mantenir.
que tots tingueu molta sort i que se compleixin es vostres objectius
Oposició pura i dura
Imatge
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Coco tin has dit MITICS 8O 8O 8O

Jo tot feliç de tenir un parell de Magnifics i vegi que aixo no es res.......

Tot i això jo tb esper donar sa campanada an'es meu grup e intentar lluitar per s'ascens (nomes per no compartir divisió amb un filial :few: :few: )

Ja vorem si es resultats i ses lesions ho acompanyen.

Salut i força.

Només per curiositat, q gastes en sous cocotin???? i els altres equips de per aqui?

Es que jo ja gast uns 80.000 semanals i ja trob que es una pasada.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

UELlosetina ha escrit:

Tot i això jo tb esper donar sa campanada an'es meu grup e intentar lluitar per s'ascens (nomes per no compartir divisió amb un filial :few: :few: )
/:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu

crec que gast amb sous 276000 euros , pero teniu amb comte que per exemple amb so camvi de inners e gonyat molta pasta , es qui he venut (25,26 anys)son molt mes cars que es mitics amb 31 anys , es a dir he sortit gonyant molt
Oposició pura i dura
Imatge
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00

276.000 Euros de soussssssss jo amb aixo tenc per cubates tot un any!!!!!

S'economia t'ho aguantes?????

Contemos es teu truco :pray: :pray:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

UELlosetina ha escrit:276.000 Euros de soussssssss jo amb aixo tenc per cubates tot un any!!!!!:
Tio, ets un poc sobrat no???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Com a bon comptable el meu equipet que a dia d'avui figura a la mateixa divisió que vosaltres dos (encara que molt més maaaagre) només gasta 40.700 euros. Això sí que és tenir controlat els gastos :ui: :ditr: Veig idò que no vaig molt descarrilat de plantejament. Que Llosetina gasta el doble exacte que jo en sous i que Cocotin ni et conto, però bé, això també té que veure amb la diferència de qualitat de les tres plantilles entre elles. Del meu grup sóc el de nòmines més baixes amb diferència abismal així que puc estar content d'estar a VIIª :uep: encara que el filial s'emprenyi :drool:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Quan parlau de sous, suposo que només us referiu als sous dels jugadors, no? No voldria haver ficat la gamba. És a dir que no he inclòs el cost de l'staff tècnic. Voltros sí?
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu

cuant parlam de sous son unicament de es sous des jugadors,lo que me gast amb sous segons sa darrera actualitzacio economica es de 277 320 €

esper que goyant tot es partits y que cuant estigui llesta sa ampliacio de es camp a 40000 espectadors el pugui omplir cada dissabte crec que no sortire perdent molt ,aixo i aprop de 2millons que tenc en caixa crec que ho podre dur
Oposició pura i dura
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Sincerament, la teva nòmina fa por, no sé còm pots mantenir el ritme, suposo que has trobat la fòrmula de l'equilibri financer perque jo no vaig sobrat amb les actualitzacions econòmiques i això que només pago els 40.000 aquells que vaig dir, el que representa aproximadament una setena part de la teva despesa. Encara em queda molt de camí per fer... buff!! i segons pareix en arribar a VIª hi ha un tap de mil dimonis. No sé si passarem d'aquí qualque dia. :scratch: :think:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Comença la 2ª Volta

d'aquí a un partit comença la segona volta i hom veu les seves possibilitats bastant clares, així que podem mirar a veure còm està el panorama entre els diferents equips de la Retruc respecte de les diferents lligues.

Jo personalment tenc una temporada de transició total però amb la tranquilitat dels dos bots. El meu objectiu és fer 5é i crec que així serà. No obstant la meva segona volta ha de ser molt millor que la primera (no és difícil).

Per cert, el Karting va ser un èxit. Havia que veure aquella colla de descerebrats amb la ganiveta a la boca tirant-se cap els angles de la pista (quina bogeria), i això que n'hi havia que no havien colcat mai. De tots, el millor va ser en Malga, que va passar directament per davall d'una filada de pneumàtics, però no a través, no, ell va anar aixecant piles de 6 ò 7 pneumàtics i anava en la mateixa direcció que la filada. Va ser espectacular, imaginau-vos que va ser capaç de detindre la carrera. Els que el cercaven gairebé no el veien, només sentien els gemecs de la pobre criatura que es bategava malmesa entre els ferros del Kart. Mític, sobrenatural, increible la castanya del sempre imprevisible Malgaroth :lol: . Després indagant entre els companys em vaig assabentar que aquests tipus d'actuacions són habituals per ell, que cada vegada que hi van o obre un camí nou o estampa la seva esbelta figura a qualque banda. Ja tenc ganes de tornar-hi, Salut!!!

Ah, per cert, en Tuxy va ser el millor i jo vaig trompejar el que no està escrit.

Salut!! :ditr:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Malreventis ha escrit: Per cert, el Karting va ser un èxit. Havia que veure aquella colla de descerebrats amb la ganiveta a la boca tirant-se cap els angles de la pista (quina bogeria), i això que n'hi havia que no havien colcat mai. De tots, el millor va ser en Malga, que va passar directament per davall d'una filada de pneumàtics, però no a través, no, ell va anar aixecant piles de 6 ò 7 pneumàtics i anava en la mateixa direcció que la filada. Va ser espectacular, imaginau-vos que va ser capaç de detindre la carrera. Els que el cercaven gairebé no el veien, només sentien els gemecs de la pobre criatura que es bategava malmesa entre els ferros del Kart. Mític, sobrenatural, increible la castanya del sempre imprevisible Malgaroth :lol: . Després indagant entre els companys em vaig assabentar que aquests tipus d'actuacions són habituals per ell, que cada vegada que hi van o obre un camí nou o estampa la seva esbelta figura a qualque banda. Ja tenc ganes de tornar-hi, Salut!!!

Ah, per cert, en Tuxy va ser el millor i jo vaig trompejar el que no està escrit.

Salut!! :ditr:
No va ser per tant exagerat! En Joenvit que me donava cotxo... :few: :few: . Lo que si puc assegurar és que va ser molt divertit i de fet, ja se n'està organitzant una per a retruquers... Però macho, si son tan animals com noltros... buffff... i si no ho veuras al video (jo ja ho he vist) és un espectacle...

Salutacions.

P.D. Malreventis, jo som dels que dona espectacle :mrgreen: :mrgreen:
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00

Ueeep, feia estona que no passava per aquí. He estat desconnectat de hattricks, retrucs i tot es fandango aquest.

Sí que hi entrava per veure es resultat, però poca cosa més. Tenia pensat vendre tot s'equipo, fitxar quatre paquets per tenir un onze cada setmana i reenganxar-me en tenir-ne ganes, però no, crec que aguantaré un temps més.

Així i tot, vaig quart, i pes meus collons que quedaré primer començant colista :lol:

Veig que voltros no li perdeu es ritme.

Besos
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

8) Ei Tolls, no amollis tio, de moment aguanta, que duim camí de tenir una bona esquadra d'equips de la Retruc a VIª d'aquí a un parell de temporadetes. Passar a Vª només estarà a l'abast d'equips ja ben madurets dins VIª. De moment el millor ritme el du Llosetina que l'any que ve juntament amb en Coco ja militarà a la categoria on tu ets. A la temporada següent intentarem arribar Notingham i Malreventis amés de més gent que no anomeno perque realment ara mateix no sé com ho tenen, però el cert és que estam intentant arribar a base d'esforç i a mí personalment em desmotivaria veure desaparèixer equips com el den Tolls.

Crec que els retruquers li hauríem de donar un cop d'ànim a l'alma màter del grup Retruquero. I que serà de la legendària Copa Retruc sense en Tolls? :scratch: :cry:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Bona pallissa de Cumxot Team a Sicago Bulls al basketsim per 72-52 :clap: Aquest tal De Donato és un crack, per no parlar de n'Ascher i n'Ihalainen aquest. :ui: :ui: Ben massolat m'has deixat. Al comptador globar 1-1 :P
Respon