posible,jeje gracies
Dinar a Santa Maria 29 de novembre 2008
Bones a tots a nen Fadri i a mi Puret ens agradaria venir si encara es
posible,jeje gracies
posible,jeje gracies
apuntaumeeeeee i vendre amb sa camara 
olaaaaaaaaaa....
si hi ha places per una menorquina apuntau a na viciada...
gra6666666666
si hi ha places per una menorquina apuntau a na viciada...
gra6666666666
- envinagrat_2
- Truquer novell

- Entrades: 12
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 0:00
Apuntareu envinagrat_2,,,Per Favooooooor, VOS ANYOR !!!
gRA66666666
sALUD A TOTS !!!
gRA66666666
sALUD A TOTS !!!
lo teu es critic
ho deixam es beure i es ......
mem mira un poc mes amunt o mira sa llista qui esta a nes numero 48
que no me feres apuntar-te animal d`aigo dolÇa
mem collons que en DHALIA ma dit que te tres dissabtes de feina i que no podra venir

mem collons que en DHALIA ma dit que te tres dissabtes de feina i que no podra venir
Quietos parados!!!!!!!!!!!
Ja som 69
Bon número
Au au Que na Xifo estarà ben contenta
Quietos parados!!!!!!!!!!!
Ja som 69
Bon número
Au au Que na Xifo estarà ben contenta
desapunta a cocotin , me sap greu pero no podre venir,es mateix dia tenc matances , lo que si puc vendre a fer 4 truquets despres de dinar.
Oposició pura i dura

- pacotorres69
- Truquer asidu

- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Companyero, me sap greu. Antes t'he dit que m'anava a apuntar pero aquest dissabte el tenc ocupat... Un altre dia sera...
jolines jonc....
ara ja se que punyetes feieu tu i en coolloooonarrosdepuput per ca'n beia, m' havies de haver consultat el dia per fer aquest dinar.... jo no hi puc esser el 29.
ahhh... i la partideta que vareu guanyar aquell dia es perque sou uns bufadoooots

ara ja se que punyetes feieu tu i en coolloooonarrosdepuput per ca'n beia, m' havies de haver consultat el dia per fer aquest dinar.... jo no hi puc esser el 29.
ahhh... i la partideta que vareu guanyar aquell dia es perque sou uns bufadoooots
- flipes_gambes
- Truquer novell

- Entrades: 27
- Membre des de: dl. març 17, 2008 0:00
- Ubicació: Selvaaaa
- Contacta:
Mos sap molt de greu a jo i n'aiina no poder venir. Però són setmanes d'examens i es impossible. Bé, que encara que no entrem massa ara, intentarem venir a nes pròxim dinar, i que vos enyoraaaam moooooooooolt!
Un beso molt fooort desde Selvaa per tots!
aiinaa i flipes_gambes

Un beso molt fooort desde Selvaa per tots!
aiinaa i flipes_gambes
- collonsdepuput
- Truquer asidu

- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
bueno gent ja arriba es dia mos keden molt poquetes plaçes si qualcu te intencio de venir ja sap..... sera benvengut.
vos demanam que a tots es que vos sigui posible arribeu d'hora ....noltros hi serem a partir de la 13:00 .. si no hi trobau teniu es telefonos per cridarmos .... a si hi ha cualque ke no pot venir a dinar ....i pugui venir a fer es truquet..tb pot venir... i si ve de matançes ke dugui una sobraçade o botiffaros ... i el convidarem a beure...
au fins dissabte a tots
vos demanam que a tots es que vos sigui posible arribeu d'hora ....noltros hi serem a partir de la 13:00 .. si no hi trobau teniu es telefonos per cridarmos .... a si hi ha cualque ke no pot venir a dinar ....i pugui venir a fer es truquet..tb pot venir... i si ve de matançes ke dugui una sobraçade o botiffaros ... i el convidarem a beure...
au fins dissabte a tots