Be idoi començaré a posar per aquí quan mos va bé als del grup B jugar ses partides.
A n'en bassacoll i jo mos va be els vespres del dilluns, dimecres i divendres (els dimarts i dijous si no queda més remei se podria estudiar de fer qualque partideta), i qualque dissabte horabaixa si fes falta.
Au molta sort a totes.
Grup B - Au idooooo!!!
A n'es murers Miko i TofolBo ens va bé jugar dilluns, dimarts, dimecres, i dijous a partir de les 20,00; els dissabtes a partir de les 15,00 i els diumenges tot el dia. Ok? Ja ho sabeu sort i bon ttruc a tots.
- dimoni_cucarell
- Truquer habitual
- Entrades: 78
- Membre des de: dv. feb. 10, 2006 0:00
- Ubicació: Son Cotoner - Ciutat
- Contacta:
A nes boll i a mi ens va be entre semana a les 20h... si no a les 22h. digau coses
- dimoni_cucarell
- Truquer habitual
- Contacta:
be, millor nem x feina...
J_Jaume vos va be jugar dilluns a les 20h contra es boll i jo ?
Tofol com ho teniu x dimarts a les 20h ?
J_Jaume vos va be jugar dilluns a les 20h contra es boll i jo ?
Tofol com ho teniu x dimarts a les 20h ?
A en J_Jaume li heu de jugar un 3-5-2 per ses bandes. Li fareu matx.
Si me jugau un 3-5-2 per ses bandes vos posaré una inexplicable 6-2-1 (i amb un menys) i al contrataqueeeerrrrr!! (_Wil_ vares dur sort perque els meus jugadors duien molta pardalaria perque sino.....bueno
)
Au podem començar dilluns mateix devers les 20:00, (jo que no volia perdre sa primera partida joderrrr)
Au salut i sort

Au podem començar dilluns mateix devers les 20:00, (jo que no volia perdre sa primera partida joderrrr)
Au salut i sort
Millor dimarts a les 22,00 si vos va bé. ok? Sinó mirare de compondre-ho. Adéu.
- dimoni_cucarell
- Truquer habitual
- Contacta:
Tofol millor a les 20h. si no pot esser millor quedam un altre diaTofolBo ha escrit:Millor dimarts a les 22,00 si vos va bé. ok? Sinó mirare de compondre-ho. Adéu.
Bon vespre, per dimecres aquest devers les 20:00 o 20:30 va be a qualqú?
ido aixo , ke dimarts dia 4 no sere per aqui , ja perdreu un altre dia 

Mos sap greu però és un poc massa prest a les 20,00. Qualsevol altre dia a partir de les 21,00. Ho dic per tots perque en TofolBo no va pensar que jo acabava la feina a les 20,00 i després he d'anar a tancar la tenda. Millor a partir de les 21,00. Qualsevol dia menos divendres. Ok? Gràcies. Dissabetes i diumenges igual que va posar en TofolBo.
- bernatmano
- Truquer asidu
- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
Bones a jo i a nes gordo mos aniria be jugar avui vespre a les 22.00. Meam si ni ha dos de valents i mos o pasam be. Venga SORT.
a jo i crauch ens va be jugar els vespres
Idoi si podeu i voleu demà podriem fer una partideta, o com vos va la cosa? devers les 20:00 o 20:30?jakie ha escrit:a jo i crauch ens va be jugar els vespres
- bernatmano
- Truquer asidu
- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
Jakie i Crauch
Jo i es gordo avui vespre devers les 22.00 - 22.15 serem per aqui si vos va be en podriem fer una.
Jo i es gordo avui vespre devers les 22.00 - 22.15 serem per aqui si vos va be en podriem fer una.