Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

a qualcu li fa ganes un amistos??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Jo mateix nin. Ja hem començat sa lliga i ja vaig xupant roda. He perdut per la minima amb un altre recen ascendit però bastant més potent que jo. El consol és que el plantejament tàctic crec que ha sigut el correcte i al manco el golaverage no ha sigut abultat. Bon inici per intentar fer un paper digne al manco. Lo dit, serà un any de anar resant, resant, ... i a esperar millors temporades. Potser probaré les altres tàctiques no emprades fins ara :study: .
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual

be, jo no podia començar millor que gonyant 10-0, però ho tenc dificil per ascendir aquest any.

malreventis, això es com es truc, no es com comença, sinó com acaba xD
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

jo e debutat be a VIII guanyat 0-1...

Ni he lesionat 4!!! xDDD

Au salud, burballes i bollit!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bueno, pues jo estren lideratge a VIII :uep: :uep: . Bona manera de començar la temporada, a part, duc dos partits jugant relaxat i amb esperit acceptable... en permí que qualcun dels meus rivals directes sen poden dur una sorpreseta aquesta temporada. :study: :study:
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Sa lliga ha tornat!!

Idò si, jo he duit sa sort de començar contra un bot i tot i guanyar 1-6 no m'he posat lider :scratch:

Ha estat un inici una mica.... sentimental.
Es compleixen tres anys desde que vaig començar a jugar a Hattrick :dance: . M'ha costat però he alineat un onze 100% de la casa per aconseguir sa fita, i he ficat al saló de la fama l'únic jugador que me quedava de l'equip inicial i que duia 10 temporades amb jo!! 8O 150 partits en 10 temporades al club, ja tenia 35 anys i 30 de tsi..... Fa pena pq era el darrer que me quedava, es va retirar amb un gol i tot!

Jo aquesta temporada jugaré tots els partits relaxats, ja en duc dos (copa i lliga) i seguiré així, ja que a partir del quart partit jugant així ja compensa seguir relaxat.

Sort a tots.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Bonesssss , a nes meu debut a VII no podia comensar millor sa cosa ja que he gonyat 5-1 a s'altre equip recien ascendit.
A nes meu grup tenc un parell de equips de molt bon nivell,aixi i tot es meu objectiu es ascendir , crec que tenc plantilla per fer ho .
Molta sort a tots i un saludo
Oposició pura i dura
Imatge
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

cagondeu.. asta jo e gonyat a nu meu debut a VIII

en cap d ls 4 temporades k vaig star a IX vaig debutar guanyant.. x tant es un inici força bo pel meu ekip.. acostumat a perdre o empatar en la primera jornada

vorem mem com continua la cosa
jo de moment nomes jugare normal i no nire massa confiat

mem com acaba
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Es meu debut a VII a estat bo tb,

Hem guanyat a s'altre recien ascendit per 7-0 i mos colocam al manco una jornada com a liders, s'equip a rendit prou bé i no hem tengut cap baixa.

Per altre banda a sa copa d'Espanya vaig quedar eliminat a primera ronda.

Ja duim dos partits jugant relaxat, un més i s'equip ja començarà a rendir a n'es seu 100%.

Salut.
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual

pues avui a s'entreno ma pujat aquest jovenet, i le posat a sa venta

Jaime Avilés (158174877) [Transferible]
23 anys i 78 dies, notable forma, saludable

Parlo Español!
Un noi agradable que és temperamental i deshonest.
Té un nivell dèbil d'experiència i dèbil de lideratge

Especialitat: Tècnic

Proper aniversari: 20-11-2008
Nacionalitat: España
Índex del total de qualitats (TSI): 9 180
Sou: 2 353 €/setmana
Propietari: Xerret F.C.
Amonestacions: 0
Lesions: Cap

Resistència: excel·lent Porteria: desastrós
Creativitat: pobre Passades: insuficient
Extrem: horrible Defensa: horrible
Anotació: brillant Pilota aturada: dèbil

Gols a la seva carrera: 45
Hattricks a la seva carrera: 4
Gols aquesta lliga: 3
Gols aquesta copa: 0

el venc per milló i mitg

salut :salut:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

No ho he fet servir mai això de jugar relaxat :think: com a opció per defecte quan comences temporada però ho provaré a partir d'ara a veure si carrego les piles de l'equip ja que sembla que de tota la colla de Retruc.net jo sóc el que tenc l'inici amb manco "gas". Això sí, me passaran per damunt durant un parell de setmanes.

Per cert, ja que m'hi he posat, no trobau que el mercat està dur, dur, dur, però dur de collons a aquests nivells. Per tenir un jugador que més o manco et serveixi has de treure la VISA OR de debò.

:salut:
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

El mercat està ben fotudet. Lo millor és no tenir pasta i no haver de cercar xDD

Lo de jugar relaxat és recomanable sempre i quan tenguis un entrenador amb bon lideratge, ja que si no el té.... és inútil.
El meu és insuficient de lideratge, i per anar millor trob que hauria de ser acceptable (el pròxim meu ja ho serà)

Per cert, no se si algú de voltros té facebook. Jo el me vaig fer fa una temporadeta i ningú en tenia, era molt usat a l'extranger però per aqui permi que no, en canvi ara pareix que hi ha un boom. Si en teniu podem fer un grupo de Retruqueros-hattrickeros :P
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

meam per un amistos de juvenils :think: :think: :think: :think:

:eh: :eh: 1103541 :eh: :eh:
si colqu esta interesat i el vol concretar :lol: :lol:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Jo juvenils no en tenc però per un amistoset a seques i sense tensions estic lliure. Ideal per fer probatures, assegur només dos inners al mig camp :mrgreen: , hi ha qualque sparring per aquí??

Per cert Verassa, qué és això del facebook? - Em fa un poc de por demanar-t'ho per que no tenc gens de temps i la darrera vegada que vaig demanar res em vaig enxufar al Basketsim :lol: :lol: :lol:

Bé, ja s'ha jugat el segon partit i nova derrota aquest pic a casa davant un dels quatre gallets. A sofriiiir, i la setmana que ve una altra derrota segura, buaaaaaahhhh!!! :cry: :cry: S'ha acabat l' època dorada de Malreventis, F.C. Ara em toca l' era grisa. Estic venent tot lo que tenc entre 23 i 25 anys per animar-me un poc, al manco econòmicament. Ja ho veurem, s'ha de capitalitzar l'equip. :think:
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu

Idò si, el facebook requereix una mica de temps i en vistes de que al darrer que li vaig dir s'hi passa més hores de les que dorm...... :P val més que no t'hi facis si passes pena.

Es una mena de web personal, on tens els teus contactes, el millor es que pots agregar als amics dels teus amics, gent que tu coneixes, és un efecte cadena.
Jo ho deia pq seria interessant per poder veure les vostres cares xD, però veig que ningú en té.

Per cert, aquest dissabte vàrem celebrar el sopar de la Federació Felanitxera de Hattrick M:-)

28 hattrickers a taula :dance: ( i en devien faltar una quinzena). Varem riure molt!!
Respon