Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

8) Sé el que dic quan li dic a Vd. que el meu equip està dos escalonets per davall (véanse TSI's respectivos) però això no lleva que qualque vegada els gitanos dels meus jugadors no es guanyin ses sopes com a fills de la pàtria que són d'aquesta ensenya que duen el pit i per la qual lluiten fins que no queda un contrari dret. :twisted: :twisted: (cagondena estic desenfeinat avui i no escric més que dois).

Referent a la cantera, de moment els jugadors que m'està preparant estan un poc verdets, són maaaaaaagres, però bé de moment poden estar al camp fent de "recoge pelotas"...... :twisted: :twisted: :twisted: (esto va a explotaaaaaaar....!!! :sick: :ssh: )
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Quin parell que estau fets, juvenil? Es collons, jo tir per un altre camí, reconec que la meva gestio fins a dia d'avui no ha estat del tot correcta però d'aquí a ser filial teu, germanet, n'has de menjar de llenties. Tu avui per avui preocupat de preparar s'equipo per a no pegar per avall, que tal com està sa teva lliga i amb es desmonte que estas fent, tens una papeleta un tant difícil. Jo ja vaig dir al seu dia que aquesta temporada serà sabàtica, s'equip s'ha de reestructurar per tal de fer-ho un poc menys previssible. Al meu favor? La plantilla és jove (mitjana de 22 anys). Qui sap. alomillor sense voler aquesta és la meva temporada, els rivals s'han debilitat bastant i jo pràcticament mantenc la mateixa base. Per cert, Malreventis, les negociacions per el traspas d'en Danny Berkovic cap al teu equip es donen per rompudes, està mes a gust a Nottingham, ja que com incentius té pagades ses copes del cap de setmana... i beu es puta.

Pepet, contra tu poca cosa puc dir, perque la teva gestió has fet una gestió impecable i no hi ha peròs, però alerta, peruqe quan més a dalt ets, més grossa pot ser s'òstia, així que al tanto.

Malgrat lo dit, que sapigueu que aquí teniu un supporter radical dels vostros equips, i vos desig la millor de les sorts en la vostra estància a VII.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

:lol: :lol: :lol: , ha estat bona aquesta. M'agrada xq té caràcter l'entrenador del filial, aposta el mantenc al càrrec. I ja que hi som no passis pena xq ses llenties m'encanten i tenc bona boca o sigui que probablement em posi al dia aviat. A tot això vull dir que el culpable d'encendre metxa ha sigut en Pepet que es puta s'ho passa pipa d'ença que ha retrobat el camí de l'èxit :lol: :lol: Així que manco fer-li sa bona que tanmateix no te'n traspassarà cap de jugador a meitat de preu :mrgreen: . Referent a lo de s'hòstia no crec que li preocupi massa ja que si se la pega, l'únic que pot passar és que caigui davora tu i d'aquesta manera tendria no dos sinó tres filials :lol: :lol: :lol: Ah! clar, que no vos quadra, que qui és s'altre filial de Malreventis? Evidentment en Tuxy, però aquest és cantera, cantera. :D o sigui que tranqui germanet i de moment a xupar roda. :dance: (qué sóc de cabró)
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Jo no he encés cap metxa :few: :few: :few:

Però m'agrada aixooooooo........

No tot han de ser floretes , :no: :no:

Malgrat es teu equip Malgaroth, saps que t'estimam.. .....

Malreventis si t'en sobra cap d'equip de juvenils passamen un, que jo de moment només tenc es meu germà gran (F.C. Sibarita). :dance: :dance:

Au, sort a tots a n'aquesta lliga, que ja està calenta i encara no hem ni començat.

P.D. Esper que ningú se prengui malament res de lo dit per aqui :hand: :hand:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

/:X/ /:X/ /:X/ Lo important no es com es comença sino com s'acaba /:X/ /:X/ /:X/ Molta sort a VII, vos fará falta UHOAJAJAJAJAJA.

P.D Vol ser una rialla maliciosa
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

[b]MALREVENTESIS[/b] ha escrit:. A tot això vull dir que el culpable d'encendre metxa ha sigut en Pepet que es puta s'ho passa pipa d'ença que ha retrobat el camí de l'èxit :lol: :lol: Així que manco fer-li sa bona que tanmateix no te'n traspassarà cap de jugador a meitat de preu
No fa falta els meus seran millors no se quanpero ho seran
[b]MALESCLATASSIS[/b] ha escrit:. Referent a lo de s'hòstia no crec que li preocupi massa ja que si se la pega, l'únic que pot passar és que caigui davora tu i d'aquesta manera tendria no dos sinó tres filials
Mes te val no davallar, que com jo ascendeixi, i que en Pep també es mantingui, n'haurà de riallles. :evil: :evil: :evil: :evil:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Per cert, per als que no vos hagueu enterat encara, el Psico TSI ja torna a furular, per al firefox 3...
NPI
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 138
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 0:00
Contacta:

Bones a tots :salut: ,mem,me picava sa curiositat i per molt que he lletgit estic un poc :mrgreen: .
M´he fet amb un equip i dema tenc un amistos amb un equip italia de la
VIII que estaba molt interesat en jugar(quin cabró ara l´entenc :doh: ),algun consell per començar a rodar,gracies :study: :salut:
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

per començar, llegeix-te aquestes guíes que estan molt be, i n'aprens molt.

http://racocatala.com/manualht

http://www.simontxodice.info

http://www.introht.com

http://www.academiahattrick.org

amb ses 2 primeres te basten

després compra un entrenador, i tria un entrenament, per exemple anotació, i com que entrenaràs anotació, hauràs de jugar amb tactiques de 3 davanters, i així entrenaràn mes jugadors. Compra 6 davanters (3 per lliga i 3 pels amistosos), d'uns 17-18 anys amb aceptable d'anotació, i si tenen algo passades millor. Posan 3 a la lliga, i els altres 3 als amistos, i així entraran els 6.

després, si fa poc que hi jugues, no juguis amistosos internacionals a fora casa, que et cosa 6000€ i no et surt rentable.

tampoc no ampliïs s'estadi fins que l'hagis omplit

i res més, té dit lo bàsic, si llegeixes ses guies d'abans t'ho explicaran millor

venga, salut :salut:
NPI
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 138
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 0:00
Contacta:

Graces Xerret :ditr:
:study: :study: :study: :study: :study: :doh: :doh: :||: M:-)
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Bé, després de l'enrenou originat pel sempre conflictiu Pep de Llosetina, S.A. he rebut la bona notícia que tenc un bot al grup amés d'haver-hi un altre amb mala pinta. Si això es confirma podría ser que en Malga no ves realitzats els seus dessitjos de veurer-me a VIIIª :xx: , així que no et quedarà més remei que pujar a VIIª per tornar a ser considerat dins LA FAMILIA. Els nostres suporters incondicionals et seguirán per riur..., estooooo, vull dir, per animar-te on sigui que vagis.

Salut :O) :O)
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Tens mes sort que ses putes...
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Que os parece la idea de abrir un nuevo mensaje con un listado del nombre de cada uno y de su equipo? :think:
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

JOENVIT ha escrit:
Que os parece la idea de abrir un nuevo mensaje con un listado del nombre de cada uno y de su equipo? :think:

Uep JOENVIT, pues en cuanto tenga un momento lo haré, así podremos saber exactamente lo grande que es la comunidad hattrickera de retruc.net.
:ditr: :ditr: Saludos.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

:P :P Es confirmen els dos bots al meu grup o sigui que aquesta temporada a madurar, ampliar una mica l'estadi i preparar-lo per la temporada que ve intentar asaltar al manco la quarta plaça.
Respon