Ja estan fetes, si ells veuen aixo o qualku que els conegui que diguin algo, ja que ses camisetes les tenc jo i hauriem de mirar que feim per entregarlis.
Gracies
Camisetes de Clepin i Francisco
Sportsalom el que pots fer es enviar-li les camisetes via MMS. Ale
- Sportsalom
- Truquer novell
- Entrades: 56
- Membre des de: ds. ago. 09, 2008 0:00
Out:
Sempre he pensat que a n´aquesta vida per tot hi ha sa tipica gent que esta barallada amb el mon, que es dedica a fer de pur.
No se com no than expulsat, be si, te varen expulsar i has tornat a entrar, aixo si, et deman un favor, fes el que vulguis pero ignora la meva presencia.
Desconec els teus problemes, se cert que son grosos, pero no et crusis per el meu cami.
I si no te va be el que et dic ho podem discutir, pero no per aqui, val?
Sempre he pensat que a n´aquesta vida per tot hi ha sa tipica gent que esta barallada amb el mon, que es dedica a fer de pur.
No se com no than expulsat, be si, te varen expulsar i has tornat a entrar, aixo si, et deman un favor, fes el que vulguis pero ignora la meva presencia.
Desconec els teus problemes, se cert que son grosos, pero no et crusis per el meu cami.
I si no te va be el que et dic ho podem discutir, pero no per aqui, val?

PD: poare dos ciris tanb.

- Sportsalom
- Truquer novell
- Entrades: 56
- Membre des de: ds. ago. 09, 2008 0:00
Perdonau la meva reacció, pero es que aquest subjecte ha colmat la meva paciencia, cada vegada que estic jugant entra i m´insulta personalment i comensa a dir la teva tenda es una merda etc etc
Inclus me va amenazar que vendria a sa trobada de Sta Eugènia a agredir-me i jo això no ho puc consentir.
Inclus me va amenazar que vendria a sa trobada de Sta Eugènia a agredir-me i jo això no ho puc consentir.
bones sportsalom , me posare en contacte amb clepin i en breu te dire coses , crec que lo que sa de fer amb es troll es ignorarlo completament es a dir ni una sola paraula cap a ell o ells,que xerrin totsols i que fasin de beneits totsolets ,
Oposició pura i dura