VOLEU QUE ES TORNE A SEMBRAR ES PÀNIC A RETRUC.NET ?

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Bloquejat
_out_
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 19
Membre des de: dt. jul. 15, 2008 0:00

Hola amics, em dirigeix a voltros xk la dupla ha estat pensant de "tornar a la andadas" i començar a sembrar el pànic i el terror de cara a la nova temporada. Hem rebut cantitats d'e-mails fins al punt de replantjar-nos aquesta nova e interessant proposta, i x a saber que pensa tot el poble de retruc.net he obert aquest fil, mem que us pareix la idea. La idea seria seguir humillant i despreciant al rival,amb un joc espectacular i psicologic, que només els truquers experimentats han pogut soportar.Podreu elegir un horari que es cumplirà a "rajatabla" on es podran sentir aberracions cap a tot aquell que no ens caiga be....i un llarg etc de noves sorpreses i aberracions. Esperem la teua contestació, Anima't, tu tbg pots ser humillat

Amb molt de gust LA DUPLA
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Baix el meu punt de vista, consider i ja és sabut, que la polèmica que cercau no és benvinguda aquí. El truc és i ha de ser un joc respectuós, si no enteneu això, no enteneu la seva esència. Pel que jo particularment pens, un "gran" jugador de truc, no tan sols és aquell que sap jugar, hi ha altres coses. La majoria de jugadors d'aquesta web son GRANS jugadors de truc i tot això està per damunt de voltros. No em despertau cap classe d'admiració a mí, i amb seguretat puc dir que tampoc ho feis per a la gran majoria de la comunitat.

Dit això, no hi ha major despreci que no fer apreci... no val la pena perdre el temps amb aquestes coses
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

_out_ ha escrit:Hola amics, em dirigeix a voltros xk la dupla ha estat pensant de "tornar a la andadas" i començar a sembrar el pànic i el terror de cara a la nova temporada. Hem rebut cantitats d'e-mails fins al punt de replantjar-nos aquesta nova e interessant proposta, i x a saber que pensa tot el poble de retruc.net he obert aquest fil, mem que us pareix la idea. La idea seria seguir humillant i despreciant al rival,amb un joc espectacular i psicologic, que només els truquers experimentats han pogut soportar.Podreu elegir un horari que es cumplirà a "rajatabla" on es podran sentir aberracions cap a tot aquell que no ens caiga be....i un llarg etc de noves sorpreses i aberracions. Esperem la teua contestació, Anima't, tu tbg pots ser humillat

8O 8O 8O jo crec que dec tornar vell, perquè ja no entenc res :scratch: :scratch:

En tot cas, si he d'elegir una resposta és no :no: i gràcies per demanar...
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

_out_ ha escrit:Bé 1er que tot dir que soc AMUNT, i dient açò m'arrisque a que m'expulsen,(...)
Espere que es solucione el malentés este i el meu nom no estiga enbrutat més del que està.(...)

PD: tb dir que ara Out és un personatge exemplar i vullgut x tots.(...)
Crec que quan digueres això, feres un gran pensament...
Ara tots som lliures de fer el que volem, però quan vull dir tots, son tots....
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

_out_ ha escrit:Hola amics, em dirigeix a voltros xk la dupla ha estat pensant de "tornar a la andadas" i començar a sembrar el pànic i el terror de cara a la nova temporada. Hem rebut cantitats d'e-mails fins al punt de replantjar-nos aquesta nova e interessant proposta, i x a saber que pensa tot el poble de retruc.net he obert aquest fil, mem que us pareix la idea. La idea seria seguir humillant i despreciant al rival,amb un joc espectacular i psicologic, que només els truquers experimentats han pogut soportar.Podreu elegir un horari que es cumplirà a "rajatabla" on es podran sentir aberracions cap a tot aquell que no ens caiga be....i un llarg etc de noves sorpreses i aberracions. Esperem la teua contestació, Anima't, tu tbg pots ser humillat

Bon dia, bones tardes o bon vespres, segons qual vegeu aquest missatge. Jo soc nou i "lavado con perlan" a aquesta societat de retruc.net, i com han dits els altres fins ara, dic que NO estic a favor de rebre aquestes humillacions. Perque totes me les direu a jo!!!!

Salut i força a nes canut! Que tengueu un bon dia!
ponseti
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 70
Membre des de: dt. des. 04, 2007 0:00
Ubicació: llucmajor

Al.lotets anau a demanar ajuda, teniu un gran problema, ho heu comentat amb els vostres pares? ho saben que sou així?. Jo els hi explicaria a veure si vos poden ajudar de qualque manera, no se, a lo millor anat a qualque professional, d´aquests que miren es problemes mentals, no?

Be, en definitiva, la gent d´aquesta pàgina s´ho sap passar molt bé, no vos necessitam per divertir-nos, noltros sabem riure sense haver d´arribar als extrems que arribau voltros. No necessitam dels insults per riure, tot lo contrari, el que ens agrada es dir-mos coses agradables, que vos puc assegurar que la majoria de gent d´aquesta pàgina se les mereix.

Així que visca la gent alegre i que va de bon rollo de retruc.net :uep: :uep: :uep:
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

uroooooo
jajaja
panic! :shift:
mmmm a jo no men feis de panic per sort :roll:
ja que amb n'out mos duim bastant be i em pareixia mol bon tioooo!!:uep:
ja que ultimament es comportava de 10 amb jo
i amb en sonse la veritat no hi tenia gaire contacte...
i en pallorfaaaaaaa tambe tornarà?
pero xk cuan torna en sonse ja hi ha desmadre?? :scratch:

i xk no tornau i ara fora fer panic? :P
axi.. de bon rollete!
u mateix bon rollete que tenc jo amb tu outtttt!
transmitil a nus altres i fes les paus amb u que no son amicsss

au senyors a pasar-ho be i a fes trucs wais :dance:

SALUT I RADICALISME
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
pallorfaaaaa
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 30, 2008 0:00

gutii ha escrit:uroooooo
jajaja
panic! :shift:
mmmm a jo no men feis de panic per sort :roll:
ja que amb n'out mos duim bastant be i em pareixia mol bon tioooo!!:uep:
ja que ultimament es comportava de 10 amb jo
i amb en sonse la veritat no hi tenia gaire contacte...
i en pallorfaaaaaaa tambe tornarà?
pero xk cuan torna en sonse ja hi ha desmadre?? :scratch:

i xk no tornau i ara fora fer panic? :P
axi.. de bon rollete!
u mateix bon rollete que tenc jo amb tu outtttt!
transmitil a nus altres i fes les paus amb u que no son amicsss

au senyors a pasar-ho be i a fes trucs wais :dance:

SALUT I RADICALISME
EN PALLORFAAAAAA JA A TORNAT GUTI, FINS ARA S'AMAGAVA BAIX L'IDENTITAT DE BOB_MARLEY, UN TRUKER QUE NO A TINGUT CAP PROBLEMA AMB NINGU, WENO NOMES DIR QUE EN PALLORFAAAAAA ( ARA PORTA 5 "A", ANTERIORMENT 4) TORNA EN SO DE PAU, M'AGRADARIA que en obrador no m'expulses sense cap motiu ja que fins ara no he causat cap molestis a ningu.

PD: KI VUIGA DESAFIAR-ME NOMES TE QUE DIR-HO ACI HI HA PALLORFAAAAAA PER A TOTS, JEJE
pesero
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 109
Membre des de: dv. març 21, 2008 0:00

Aquest fil no hauria d'haver tengut cap resposta,cap. encara que tots els qui contestau ho feis de bona fè (Malga Obrador, Guti, Ponseti) aixo es lo que cerquen , protagonisme. NO CONTESTEU. Al pròxim fil que obrin, CAP RESPOSTA.
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

pesero ha escrit:Aquest fil no hauria d'haver tengut cap resposta,cap. encara que tots els qui contestau ho feis de bona fè (Malga Obrador, Guti, Ponseti) aixo es lo que cerquen , protagonisme. NO CONTESTEU. Al pròxim fil que obrin, CAP RESPOSTA.
:ditr: :ditr: :ditr: :ditr: :ditr: :ditr: :salut: :salut:
Imatge

Amunt Sempre!!
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

TOLTALMENT D´ACORD AMB EN PESERO.RESPOSTA 0,TOLERANCIA 0.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Au idò, fil tancat i com diu en Socrates

Don't feed the troll
Imatge
Bloquejat