Trobada STA. EUGÈNIA 27 Setembre (FINAL)
Pesera,un placer ,a pesar que nos disteis un repaso.Dos quedadas mas y sabras mas que tu marido.Para la proxima mejor que se quede el en casa y te vienes tu sola,jajajaja.

Joenvit!!!!!!!!!!!!!!!!!
Un placer jugar contigo y con Malga.... No daba un duro x ese truc contra dos crack como vosotros... jajajajajaja! Un par de clases como la que me disteis ayer y pesero no tendrá nada que hacer , jajajajaj.....
Gracias x todo

Un placer jugar contigo y con Malga.... No daba un duro x ese truc contra dos crack como vosotros... jajajajajaja! Un par de clases como la que me disteis ayer y pesero no tendrá nada que hacer , jajajajaj.....
Gracias x todo

Cuando quieras,tengo libre de.....jejeje
Yo lo siento por ti,que ahora tendras que aguantarlo,ya me lo imagino por casa : que bueno soy,soy el mejor !!!.
.Espero veros pronto otra vez 

Yo lo siento por ti,que ahora tendras que aguantarlo,ya me lo imagino por casa : que bueno soy,soy el mejor !!!.

Pesera, gràcies a tu. Vàrem arribar a segona ronda. Bé, per ser la primera vegada, no està gens malament. A la pròxima, com a mínim a quarts i llavors campions!!! Li pots dir al teu home que va guanyar per sort, pq de jugar a truc no en té ni ideapesera ha escrit:Gràcies a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AHHH! Jaumarro gràcies x atrevir-te a ser la meva parella de truc... Era el meu primer truc en viu.... No ens va anar tan malament....![]()
PESERO-EJECUTIU Enhorabona campions![]()
Fins la pròxima....

En fi, va ser una trobada molt agradable, com sempre. Enhorabona als organitzadors.
Fins a una altra!

Pesero i Ejecutiu un plaer jugar la final en voltros tot un gust i com sempre un dinar fabulossss enorabona a tots els qui varen fer posible aquesta trobada!!!!!!!!! llastima perdre contra dos selvatgins!!!!!!!!!!!!AH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AGRAIR SA PACIENCIA QUE VAREN TENIR TOTS ELS QUE VAREN JUGAR CONTRA NOLTROS JEJEJEJEJEJEJEJEJE(asdoro)JEJEJEJEJEJEJEEJEJEJE UN PLAER
Bon dinar y bon trucs de part de er_damii y den kamuka
...va estar molt be e intentarem anar a la seguent
... y gracis a tots, un plare jugar amb voltros... enorabona pesero y ejecutiu per el campionaat aconseguit

er_damii dos anys mes i no voldre jugar amb tu, en sebras masa
jajajaajajaja
un plaer jugar a santa eugenia, i una pena no haver pogut jugar amb tots
fins prest
el dinar, encara men recot de l'arros, la porcella, el postre...el cafe....
les cope......les cartes..... els guanyadors del torneig....... d l'organitzacio..
ca ca ca, ara tendre recorts per una temporada llarga.
UN PLAER
jajajaajajaja
un plaer jugar a santa eugenia, i una pena no haver pogut jugar amb tots
fins prest
el dinar, encara men recot de l'arros, la porcella, el postre...el cafe....
les cope......les cartes..... els guanyadors del torneig....... d l'organitzacio..
ca ca ca, ara tendre recorts per una temporada llarga.
UN PLAER
na xisca (VENTGORDO) crec que les va fer a les fotos, si no se va rompre quan li feren a JOENVIT

Enhorabona als guanyadors, quins cracks estau fets, tot i que en Pesero sigui un llepadot
, que no homo, que tot influeix i si n'Ejecutiu i tu guanyareu va ser per lo bons jugadors que sou, ENHORABONA!!
Pesera, cracks
me pareix que noltros vàrem aprendre de tu... gran truc el que ferem, jo particularment vaig passar gust, i molt de coneixer-vos, tant a tu com en Jaumarro, que és un fenómeno i sobretot bon tio. El problema que hi havia aquí és en JOENVIT
que dona mala sort... Ricardo, es broma, sempre es un plaer jugar amb tu.
També va ser destacable els trucs que vaig fer amb el mestre envinagrat, jo al manco, vaig riure molt.
Salut.

Pesera, cracks

També va ser destacable els trucs que vaig fer amb el mestre envinagrat, jo al manco, vaig riure molt.
Salut.
- Sportsalom
- Truquer novell
- Entrades: 56
- Membre des de: ds. ago. 09, 2008 0:00
Na Xisca (ventgordo) es sa meva veinada i se que va fer un parell de fotos, li diré que me pasi ses fotos, i lis pasare a nes administradors a veure si les pot penjar

Un plaer haber conegut aquest trucadors i millors persones,s´aire que es respiraba era tot germanor,lo que pasa,es com han dit abans,que es fa molt,pero que molt curt
Bon dinar,bona companyia i trucs,que mes demanar
Un saludo i fins la proxima i de trucs pendents

- Sportsalom
- Truquer novell
- Entrades: 56
- Membre des de: ds. ago. 09, 2008 0:00
ja he mandat ses fotos a sa web, esper que prest les publiquin. 

Moltes gracies a nes organitzadors :Sportsalom i capdemul , ja que gracis a sa vostre bona feia varem poder gaudir de un dia molt alegre i entretengut, crec que tots mos o pasarem molt be, va ser un plaier veure sa gent coneguda i un plaier coneixer a nes que no mos coneixiam, sa veritat es que amb una gent tan agradable sa va pasar es dia masa rapit.Enhorabona tambe a nes gonyadors des campeonat:ejecutiu i pesero , dos grans trucadors i millors personas
Fins a sa proxima
Fins a sa proxima
Oposició pura i dura