jo propos una bona pallisa als dos gutii i paketeee, en gutii per que tothom ho fa .
i en pakete per nefastoooooo ja ho diu es seu nick soy un paketeeeee
a por ellossssssssss oeeeeeee a or ellosss oeeeeee
ah i en collonsssss el dixarem ja que tenim un pacta
auuuuuuu que disfruteu moltttttt JO VULL VENIRRRRRRRRRRRR
gutiiiiiii cuuunffiiiiiiiiiiiiiiiit!! que ningu t'intentiii tocaaaaaaaaaaaaaaar!
jo no i sere dia 27 per defensarteeee pero ja me comunicaras que tan feeeeeeeeeeeeeet!!!
ohhhhh
cunfitet seuvatgí
tanta sort que encara queda gent com tu a aquesta pagg!!!!!
ponsetiiiiiiiiiiiiiiiiiii
JO VUI QUE EM DONIS MOLTS BESITOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!
xDDDDDD
jo te vaig veure bastant acoionat, sinos no entenc ke te posases a plorar i en tot u dinar no te desferrasis de namarlon i despres ben alluny du ke te volien tupar
i sense piular gens...
Parlepoc la realidad y toda la verdad fue que no le pudimos mantear,el enano lloron se escondio toda la tarde detras de las mujeres. Que actitud mas miserableeeeeeeee da la cara Galindo.
nononono
això es le que pasa realment:
a nu principi me miraven per damunt l'hombro, però despres em vaig arromangar la sudadera, i em van vure el braç i van dir: LA QUE EMOS LIAOOOOOOOO!!!
este nos mata con el pedazo brazo que tiene!! - digue en Paketeeeeeeeee
i els altres reafirmaren el que digue en paketeeeeeeeee
i vare di tots:
ara ens farem amic seu
i jo com que som mol bon tio els vaig perdonar ja que me feien pena i no hi va aver cap incident
gutii ha escrit:nononono
això es le que pasa realment:
a nu principi me miraven per damunt l'hombro, però despres em vaig arromangar la sudadera, i em van vure el braç i van dir: LA QUE EMOS LIAOOOOOOOO!!!
este nos mata con el pedazo brazo que tiene!! - digue en Paketeeeeeeeee
i els altres reafirmaren el que digue en paketeeeeeeeee
i vare di tots:
ara ens farem amic seu
i jo com que som mol bon tio els vaig perdonar ja que me feien pena i no hi va aver cap incident