Novetats. Important!!!

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Primer de tot vull dir que he esborrat un parell de missatges ofensius que hi tornava a haver. No podem permetre que aquest fòrum s'utilitzi per barallar-se.
(Em sap greu gatito, moixet, mmm, pericas i companyia) :roll:

Be, lo important:

Finalment arriba la tan esperada novetat: ara si algú es desconnecta, tant volguent, com sense voler (penjada del modem, de l'ordinador...) té 200 segons per tornar a entrar a la mateixa partida allà on era, si no se li restaran 24 punts. Així evitarem molts de problemes i moltes discusions.

I una altra novetat: quan un jugador juga des del mateix ordinador, el programa ho detecta i desactiva els punts, per tant, es pot jugar, però màxim es podran guanyar 0 punts o perdre 0 punts.

Au idò!
moixet
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 15
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00
Ubicació: Campanet

gracis obrador.....
Jasoes
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dl. ago. 22, 2005 0:00

Sense ganes de ofendre a ningu crec que molts que tenien grans puntuacions els i baixaran amb aquestes noves regles :D , molt ben fet obrador.
Ara domes falta que per cada 3 dolenties et llevin punts :D .

P.D: A, per cert Obrador, a veure si em contestes el privat que et vaig enviar :P .
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115

Molt bé Obrador! Et mereixes un Oscar! 8)
MMM
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dg. jul. 24, 2005 0:00
Ubicació: Ca meva

Ei obrador jo i es meu germa tenim 2 ordenadors conectats en xarxa i ara no podem jugar jo contra ell ni jo amb ell. :evil:
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual

Es vera obrador, ara jo tampoc puc jugar amb so meu germa. Que pasa aki? no deies que era des mateix ordenador?
Ei i tambe has posat que si surts tens 200 segons, i cuant jugues domes son 100. mira mem si varregles.
Palen
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 22, 2005 0:00

Trob que vos apssau amb n'obrador ja que esta fent tot lo possible x fer una pàgina a on podem jugar un truc virtualment! Si teniu tantes molesties amb la pàgina vos convit a que en faceu una vosaltres (q no es gens facil) i despres comparam :!:
:?:
Obrador gra6 x fer una pàgina x poder disfrutar des truc!!

ah... es campionat es pot fer virtual xo trob que estaria b que en fessim un cara a cara que es mes emocionant... aixi es que es fiquen amb tothom no tendrien coratge a venir!! 8O
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual

eeeh k jo no mi fic amb nobrador, domes li dic k no puc jugar amb so meu germa eh, i li e dit k a fet una fallo i aixi k tu no te fikis x enmitx
josepmir
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 23
Membre des de: dg. jul. 24, 2005 0:00

Si és ell mateix que ens anima a que li diguem els fallos que hi ha a la web per poder-ho arreglar. Si li deim es perquè pugui corregir es fallos i així poder presumir de tenir una pàgina web sense fallos i tant bona com aquesta. Gra6 Obrador :lol: :D
joan_pericas
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 01, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

si un cara a cara estaria be pk ni a cada un k es fica amb totom
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Efectivament, Palen, estic content que la gent digui que no funciona bé per millorar la web, sempre i quan sigui "constructiu", de totes maneres, gràcies. :)

Be, lo de jugar amb el mateix ordinador o la mateixa xarxa, no es correcte el que deis: podeu jugar (si no es aixi, es un error) pero sense jugar-vos-hi punts, que es molt diferent. Aixo no es una cosa nova d'aquesta web, i ho usen altres webs com ajedrez21.com, per exemple, per evitar que varis jugadors s'ajuntin per poder fer pujar punts expressament.

Esper que no vos agafeu malament aquesta millora.

Lo dels 100 segons en vers de 200 era un error, en efecte, pero ja esta arreglat. :?

P.D: El campionat: aviat, aviat..... jeje.
Respon