vaya vaya... aquest cocs, domés tria 2 circuits.. o es den luigi o es den luigi un altre pic. lo que diu en bernat.. Loteries! tria sa senda arco iris, senda del arce, valle fantasma, mina de wario, circuito luz de luna etc... no hay guebos??
jajaja! si es que en Bernat i jo ja esteim a un altre nivell...
Mem aquest hombre pedo, aquest majaro i auest moro
Mem.. Que no sé que passa que es meu germà va culetjar algo de sa conexió a internet i ara sa wii no me va be..(ni sa xbox tmpoc..) i vos estau perdent un parell de clases magistrals..
hi sou molts q esteis viciats a mario kart! jaja! jo som una mes, i es dia q aconsegueski saber com conectar sa wii a internet us fotre una pallissa a tots! jaja! necesit res d'especial x conectar-la?
mem reina, lo unic ke necesites es un router inalambric, i despres conectes sa wii a traves de wifi com conecteries qualsevol portatil.
Has d'anar a sa configuracio de sa WII, i despres cercar un apartat que posa INTERNET-CONECTAR A WI-FI-BUSCAR PUNTO DE ACCESO, i despres te demanara sa clave per accedir a nes router ( si el tens protegit ). Quan hagis fet aixo te fara una prova de conexio i si te conecta ja mos podrem donar castanyes pes circuits
Amosssssssssssss Neussssssssssssssssssssss que tu puedes.
kina vetlada mes bona, gracies a tots per s'estona ke ma vareu fer pasar ( parrus, cocs, morientes, i pedro (akest puta pareixia beneit quan li vaig dir per conectarse i ))