Uep amics, així com es va debatre fa unes setmanes, hem adaptat un nou sistema de classificació pels usuaris CCR, completament independent del Top 10, que seguirà funcionant com fins ara.
Aquest nou sistema, similar al de la Formula 1 o Moto GP, consisteix en una classificació mensual on els 10 primers jugadors classificats a final de mes reben 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 i 1 punts, aquests punts es sumen a un total de punts durant l'any, i a final de temporada tendrem un jugador guanyador absolut de la temporada. La temporada comença com el futbol, al setembre, i acaba a l'agost. Per aconseguir els punts els sistema compta els punts ELO de cada mes, reiniciant totes les puntuacions a 1500 a principi de mes.
Podeu veure la classificació dins un nou apartat del mení "Classificacions".
Vaja, segur que sortiran dubtes que anirem resolent i que serà un al·licient mes per jugar a tope!
Salut i bon truc!
Nou sistema de classificació anual
- trucaiteretruc
- Truquer asidu
- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
i si n'hi ha dos d'empatats? per exemple, primer i segon amb 1550 punts, qui rebrà 12 punts i qui en rebrà 10??
asis
asis

- bernatmano
- Truquer asidu
- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
UEP, veig ke ja esta en marxa.
Mem i com sa puntuen ses partides.???
Per exemple, si jo guany una partida (mal de fer a n'akests moments
) ke sum 8 punts???? i si la perd, es meus contraris ke en sumen 16 ????
On se pot mirar sa puntuacio mensual ke du cada jugador ???
Be de moment aixo son es meus dubtes.
Bona feina obrador, i mem si aixi s'anima mes gent a ccr.
PD: No seria posible ke sa clasificio general tambe sortis com es top 10. (A lo millor davall o damunt es top 10)
Mem i com sa puntuen ses partides.???
Per exemple, si jo guany una partida (mal de fer a n'akests moments

On se pot mirar sa puntuacio mensual ke du cada jugador ???
Be de moment aixo son es meus dubtes.
Bona feina obrador, i mem si aixi s'anima mes gent a ccr.
PD: No seria posible ke sa clasificio general tambe sortis com es top 10. (A lo millor davall o damunt es top 10)

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Respostes:
1.- NO la puntuació mensual està basada en la puntuació de cada mes, que es posa a 1500 a principi de mes, per tant no es juguen els punts normals del top10 (per exemple 16/8 en el teu cas) sinó que es juguen els punts comptant només els punts del mes actual. La classificació mensual/anual i el top són totalment independents. En poder posaré dins la partida els punts que es juguen per la puntuació mensual.
2.- Dins el perfil de cada jugador ja surten els punts del mes.
1.- NO la puntuació mensual està basada en la puntuació de cada mes, que es posa a 1500 a principi de mes, per tant no es juguen els punts normals del top10 (per exemple 16/8 en el teu cas) sinó que es juguen els punts comptant només els punts del mes actual. La classificació mensual/anual i el top són totalment independents. En poder posaré dins la partida els punts que es juguen per la puntuació mensual.
2.- Dins el perfil de cada jugador ja surten els punts del mes.
- bernatmano
- Truquer asidu
- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany

- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
Excel.lent tot Jaume, però lo de sa puntuació no m'ha quedat molt aclarit, a vore si m'explico. Segons he entès, quan juguem una partida, per exemple envida-krusenstern contra qui sigui, els punts a guanyar i perdre en ELO posarà 8-16 (normalment és així jajaja); i, per altra banda, figuraran els punta a guanyar i perdre per la classificació mensual, que, se suposa lògic, quasi sempre seran 12-12 ja que no hi haurà moltes diferencies de puntuació entre les parelles. És així?
gràcies i enhorabona per aço, és més divertit i variat.

gràcies i enhorabona per aço, és més divertit i variat.

- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Es així Krus,
Lo que passa es que no sempre seran 12/12, ja que amb un més hi hauà gent amb mes de 1600 pts i gent amb 1400, per lo que la puntuació també pot variar, lo que segur que dificilment arribarem a 8/16, però ara tot això son especulacions, ho vorem en marxa.
Lo que passa es que no sempre seran 12/12, ja que amb un més hi hauà gent amb mes de 1600 pts i gent amb 1400, per lo que la puntuació també pot variar, lo que segur que dificilment arribarem a 8/16, però ara tot això son especulacions, ho vorem en marxa.

- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).