Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

uep gatito!!

com se diu es teu equipo?
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

8O Bonoooooo!!! quin grupet el segon. Marededeueta el que ens ha tocat, i per a més Inri, el primer partit amb derbi familiar. Si ho sé abans no li faig cap sugerència al meu germà aquest cap de setmana, hauria esperat un poc més. M:-) Crec que aquest pic no em classifico, el rival a batre penso que és Llosetina. Ja ho veurem :ditr: però aquesta és la meva quiniela malgrat mai se li hagui donat massa bé la Copa Retruc.

Au, bonda!!
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

es meu equipo es S'antro Team. no es gaire cosa, juc a IX.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Jo com que ja no guany a ningú... no pas pena. Mal acostumats les tenia, ara els hi toca sofrir als aficionats. Tranquil Malre, ja estic en contactes per a dur especialment per al nostre partit 3 sonbanyeros, 2 de per Son Gotleu i 3 mes de La Soledad... Jo de tu no em presentaba :scratch: :scratch: :scratch: M:-) M:-) M:-)
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

:twisted: Jo estic en contactes amb els gitanos des Polígono de Levante que també tenen una bona plantilla i potser podré fer un parell de fitxatges. :ui: Com que tens acaparades totes les barriades xungues de Palma jo m'he de conformar amb la cantera des Polígono de Levante batuadena.
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

no olvidis u barrio d corea, k ara els volen reinserir...
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Com que en Malga em tenia acollonit amb les barriades xungues de Palma he decidit fitxar a un jugador xungo, xungo, xungo, :x 8O ... es tracta d'un jugador nascut i educat per destruir, es tracta d'un jugador que només coneix l'odi, es tracta de l'unic i incomparable:

KALLE "bo" ROKKA

terrorista número 1 del que parla tota la opinió pública. :sick: Ara sí que puc fer front als sonbanyeros. :lol:

La veritat és que m'ha fet gràcia el nom i he decidit fitxar-lo. Je, je, ... aquest hattrick ja m'està fent trabucar. Val més prendrer- s'ho així F:-) M:-)
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

es proxim partit que juc es contra en Nottimgam den Malga i es veu que deu estar de vacances i avui Dilluns a les 0'31 hores encara no ma aceptat es partit esperare fins dilluns pero si es dimarts no a aceptat tendre que concetarun amistos ja que no vull perdre mitg entreno , esperem que digui coses aviat.
Un saludo
Oposició pura i dura
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Ostres, quin tipo en Malga, està de vacances per Màlaga amb s'al·lota, ara li demanaré el nick i t'acceptaré Coco. No reptis a ningú que jo t'ho arreglo. Salut!!. :ditr:
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu

ok , arreglat , gracis
Oposició pura i dura
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Òsties Coco, mil disculpes!!!Et jur que ni hi pensava. He fotut tal desconectada que en lo darrer que pensava era amb això... era per Màlaga de vacances. Menosmal que s'a arreglat, lo que mes greu m'hauria sabut es que t'haguessis quedat fora amistós. Un saludo!
Malgaroth l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 08, 2008 14:06, en total s’ha editat 1 vegada.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu

No pas res Maga i tranki que no me ves quedat sense amistos,estava tot ben estudiat , esper que per Malaga to haguis pasat molt be , segur que si.
Un saludo
Oposició pura i dura
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Cagondena quina felicitat que m'ha donat el Samuel Sanchez aquest a la prova en línia dels JJ.OO. :dance: Estic més content que un pasco. Com a bon aficionat al ciclisme estic orgullossíssim del paper que estan fent els ciclistes espanyols d'un temps cap aquí. Oééééé!! Oeé!! Oéé!! Oéééééé!!

-- disculpau que m'hagui permés aquesta llicència però que li hem de fer si estic content :wink: <:o)>
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Avís a en Tolls perque m'accepti el repte, on ets? Avui esperaré fins a les 20:00 sinó concertaré amistós. Sembla que t'has agafat vacacions com en Malga la setmana passada. :think: Au venga i a veure si ens animam per aquí :uep: que la cosa està apagada.

Després de la primera volta jo diria que tenim dos ascendits segurs a VII que són en Coco i Llosetina que han apabullat a les seves respectives lligues. Per la meva part també vaig primer amb 5 punts d'avantatge però amb un calendari que m'ha sigut molt favorable i fàcilment podria haver 3 derrotes aquesta segona volta, cosa que em podria fer perdre la possibilitat de pujar.

:ditr: :ditr: :ditr: :ditr: :ditr: :ditr: :ditr: :ditr: :ditr: :ditr: :ditr: :ditr:
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Me sap greu, estic totalment desconnectat.

Tant jo com s'equip bolaños no hem acceptat es repte per badar, així que és just un 5-0 per a cada un.

Salut :salut:
Imatge
Respon