CLAN DE LES " VARILLES_VIOLENTES"

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
_out_
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 19
Membre des de: dt. jul. 15, 2008 0:00

Ahir vaig entrar a una sala i vaig dir bon dia; la contestació de un dels varilles va ser: calla hijo de puta. Jo per extrany que parega no vaig cnt, xo així va ser. Pues bé, més tard estos energúmenos estaven jugant contra no recorde qui (crec que un tal francisco i l'altre no recorde qui era) i tal va ser la pressió que els possaven que els 2 van haver de abandonar. Jo vaig vore una jugada molt rara de les VARILLES, m'explique: una varilla li diu a l'altra: ¿que carta tiro?; on l'altra contestà: tira el 7, tot seguit aquest tirant el 7. Ahi va ser quan els altres 2 rivals, davant la incredulitat van haver de abandonar. Molt ben fet x abandonar, jo tb ho hagués fet. Només escric açò no x a que no jugueu amb LES VARILLES, sino x a que aneu espai
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Estic d'acord amb tu OUT.

Vaig estar amb ells i no son mé que una panda de alotets que com a molt tenen la meva edat (un me va dir que tenia 13 anys) y que just just saben jugar

Res... no val la pena jugar-hi

Nou usuari avui: Varilles_empenedides3 :scratch:
Imatge
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

idoi ja en som 3 que varem sebre sa contestació de hijo de la puta,

pero no ni vaig fer cas :no: , pensant que ho deia de bromes, perque hi ha gent, que tenen confiança amb es qui xerren, fan aquestes coses i es saluden així (no voldria donar exemples :P )

be, si segueixen així, adefora!!!
Respon