o en jaumemiquel2 es molt molt bo o aqui passa algo estrany

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Peregarcies
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
Ubicació: Sta. Maria del Cami

Cagondena quin ciri s'ha montat per 100 punts.... per lo q pareix... pk no hi veig altre cosa rara, per exemple saltre dia jo hi vaig jugar amb en jaumemiquel, per aixo venc a escriure, ell juga amb tothom, pk just abans havia fet una i la va perdre i crec k noltros varem guanyar, pero molt bon rollo. Pens k es un com tants k venim a riure, jugar una estona i dir 4 pardalades i tots amics, per uns puntets no importa fer tot aixo (sempre i kuan fos cert!!! k no ho crec...).

Au salut bona gent. ahir men varen dir una d bona......

Bona vida tendra un ca
si menja cada dia
bona la tendra una dona
si la deixen comandar

Iiiiiiiiido!! es ben cert
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Solució: Si n'Obrador pot confirmar les parelles contràries, seria fàcil saber si hi ha mangarrufas, seria objecte de sospita que totes les partides guanyades coincideixin amb el mateix contrincant. je, je i així sortim de dubtes. Que a mi particularmante m'importa un rave, ja,ja
Puigverd
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 17
Membre des de: dg. juny 04, 2006 0:00
Ubicació: Puig Verd (Felanitx)

Jo també vull dir sa meva referent al tema d'en JaumeMiquel.
En primer lloc no m'atreviria a dir que un truquer fa trampes si no li tob fent-les.
En segon lloc no crec que sigui difícil comprovar si un jugador en fa de trampes. Igual que n'Obrador porta un registre que et permet sabre amb qui has guanyat més partides no crec que sigui difícil establir-ne un altre paral-lel per coneixer a qui has guanyat més partides.
I aixó de què serveix. Idò si es vera el que diu en mayormente si tens un colega, que té varis nicks, i et deixa guanyar partidetes per que sumis punts surtirà al registre. Podrem veure si els primers classificats juguen partides de truc legalment o bé si tenen algun conegut disposat a destroçar un dels seus múltiples nicks en benefici de donar punts a l'amiguet per pujar posicions.
Voríem per exemple Puigverd ha guanyat 25 partides de truc a "pixaforadeltest" anam a mirar l'I.P. d'en "pixaforadeltest" i resulta que és el mateix que el d'en Xorrec (company de torneig d'en Puigverd). Evidentment hi ha trampa.
Sort a tots i salud als Petres que es senten perseguits.
XorreC
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 28
Membre des de: dv. juny 09, 2006 0:00
Ubicació: FELANITX

BATUALMON puigverd!!!!! aguesis pogut posar unaltra axempla. A mi, ma ve just funcionar en so meu nick!. Dexau anar sa puta comedia des nicks!!! ke ja feis rialles cony!!!!. ke facin el ke vulguin i ja esta. limitauvos a jugar a truc i punt. Si algu no te cau be no i juguis i ja esta, jo no veig tanta necesitat de discutir per aixo. A tots es jocs de internet del mon mundial hi ha gent ke te un sac de nicks i no sa pot fer res (de moment) per lo tant fora nirvis i a jugar atruc!!!

PD: BATUADELL SAGRAT, JO KE NO VOLIA ESCRIURA RES AKI I VA EN PUIGVERD I ME POSA D'AXEMPLA DE TENIR DOS NICKS!!! EN VOREL SERA GROS!!.

VISCA SANT AGUSTI!!!
Respon