Només per començar a predir una mica quants serem, podeu deixar aquí escrit els que vos apuntareu?
Gràcies.
Sondeig del nombre de participants
Jo jugaré amb en PereGarcies, si encara me vol i s'ho ha pensat be... 

- dimoni_cucarell
- Truquer habitual
- Entrades: 78
- Membre des de: dv. feb. 10, 2006 0:00
- Ubicació: Son Cotoner - Ciutat
- Contacta:
es Boll i jo! si Deu vol...
- JaumeMiquel2
- Truquer novell
- Entrades: 9
- Membre des de: dv. gen. 20, 2006 0:00
- Ubicació: Petra
Jo jugare am la meva parella del campionat de mallorca... En Pedrito, un poket xerec pero sap el que fa(es una bona titella).
Maestro con aprendiz Teka i Jo
rc66611 i bud_ice
això serà brutaaal!
això serà brutaaal!
- Piernas_locas
- Truquer novell
- Entrades: 9
- Membre des de: dj. des. 22, 2005 0:00
Jo jugare amb en titooo si tot va be !!! 

A jo si me deixau jugaré amb en bassacoll, aixo pot ser fantàstic!!
Vedeu quin sol, si podeu anar per s'ombra dauli!!!
Vedeu quin sol, si podeu anar per s'ombra dauli!!!
tollsss - voltorin, si tot va be...
rebo, quina gran imatge
rebo, quina gran imatge

Bones a tots, jo tenc intenció de jugar, pero jo avis que no se si fallaré a algunes partides perque o tenc molt malament per cupa des temps, es matins faig feina es cap vesrpes clase i es cap s de semana tambe me toca feina, per tant, magradaria un poc de comprenció pes que els i toqui jugar en contra meva, si colque dia no me present me sap greu, no será volguent i magradaria que no s'enfadesin, perque ja se que me donaran sa partida per perduda, pero a ningu li agrada guanyar sense jugar, almenos a jo, au juves salut i força.
Segurament jugare amb en Makelete- Mayal
Segurament jugare amb en Makelete- Mayal
Un bon truc despres de sopar una copeta d'herbes i un bon montecristo, aixo es l'ostia!!!!!
- Peregarcies
- Truquer novell
- Entrades: 50
- Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
- Ubicació: Sta. Maria del Cami
Ei els altres hbaurieu d dir coses si pot ser, de moment nomes hi ha 12 parelles, no se si es pot fer molta cosa amb tan pocs, pero weno, k sa gent vagi dient coses, i pels horaris no vos preocupeu, com diu a sa normativa des torneig, ses parelles k els hi toqui jugar es posen dacord per el dia i l'hora.
Venga animauvos gent k estara be. Mes k res es per sa kuestio de s'ingres i tal, k encara k siguin dos duros, crec k ningu esta per 5 €.....tmb fa pardal ferla sense saber mem com anira sa cosa.
Salut!!
Venga animauvos gent k estara be. Mes k res es per sa kuestio de s'ingres i tal, k encara k siguin dos duros, crec k ningu esta per 5 €.....tmb fa pardal ferla sense saber mem com anira sa cosa.
Salut!!