Bé doncs en primera vull donar de nou la molta enhorabona a tota la pàgina de retruc, a nen Jaume i a la resta de moderadors que han fet que aquesta pàgina sigui ara el centre d'atenció no tan sols de Mallorquins i Valencians sinó que també ho sigui a la regió de Catalunya.
Ara bé. En el meu punt de vista ara mateix hi ha certs punts negres que em fan pensar.
Nous Avui: 10
Nous Ahir: 126
Això no s'havia vist mai a retruc.net. Clar, després del reportatge de TV3 és normal que una onada de nous usuaris vinguin a conéixer la web.
Què va passar ahir capvespre?
Doncs hem va tocar fer de professor. Hi havia grapats de gent que ni tan sols sabien les peces. També hi havia un munt de valencians (i ja sabem tots que juguen diferent) que es veien estrets.
Què passarà d'aqui en davant?
Doncs que de 100 en quedaran tan sols 20 i que molts no tornaran.
Per què? Doncs per peresa d'aprendre o d'integrarse a aquesta gran web.
Trob que el que va falta al reportatge de TV3 va ser avisar a la gent que si volies entrar a jugar a aquesta pàgina calia tenir uns mínims de coneixements del truc i que ja no vingués tant de nou.
Ho dic perquè ahir a la tarda un munt de gent nova estava dins les taules amb una mitja de hora bona per partida.
Per tant, no sé si m'explic. Hi ha una sèrie de suggerències que m'agradaria fer i ja me posareu el vostre punt de vista.
* Es podria posar una altra sala general per evitar el saturament de la pàgina
* També podriem mirar de crear (i no vull dona pressa a ningú) la sala amb la modalitat valenciana
* I la meva suggerència més important és animar a la gent que es faci del CCR el més aviat possible. Al cap i a la fi son 30 € que és simplement un poc més del que pagam per anar a un dinar organitzat. Tampoc és tant i allà s'asseguren trucs plens de diversió i no hi ha por de que vengui ningú i et començi a insultar o que et vengui diguent NO EN SÉ.
* Llavors també convendria que el tutorial del truc estigués visible a la pàgina principal i que la gent ho tengués més visible i així no importaria anant demanant per tot el fòrum com es juga.
Tot això com he dit abans són suggerències però
PROTESTO!!!!!!!!!!! Hombre, que ja feia temps que no ho feia!!
Nem a treballar tots junts per un retruc.net millor. No hem de deixar que els moderadors s'enduguin tota la feina!!
AU IDOI, PER AVALL, JA M'HE CANSAT DE DIR DOIS
MEAM QUE HEM DE FER?
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Uep Mateu,
Estic d'acord amb tot el que dius, de fet esteim fent feina amb vàries coses de las que dius.
Sempre després d'un dinar hi sol haver noves altes, però aquesta vegada amb lo de TV3, ha estat una passada.
Segurament ha entrat molta gent amb la curiositat de veure lo que era i crec que una vegada vegin com funciona molts es quedaràn.
Pot ser sí que seria bona idea posar un botonet de "COM ES JUGA" a la pàgina principal perque la gent ho vegés.
Lo de que es fassin CCR, home aqui ja no podem obligar a ningú a que s'hi fassi, ja hi ha es logo d'es CCR a sa pàgina principal i si ho promovem després sempre hi ha algú que ens diu ho feim amb ganes de recaudar, i res més enfora de la nostra intenció.
Moltes gràcies Mateu, gent com tu es la que fa gran Retruc.net

Estic d'acord amb tot el que dius, de fet esteim fent feina amb vàries coses de las que dius.
Sempre després d'un dinar hi sol haver noves altes, però aquesta vegada amb lo de TV3, ha estat una passada.
Segurament ha entrat molta gent amb la curiositat de veure lo que era i crec que una vegada vegin com funciona molts es quedaràn.
Pot ser sí que seria bona idea posar un botonet de "COM ES JUGA" a la pàgina principal perque la gent ho vegés.
Lo de que es fassin CCR, home aqui ja no podem obligar a ningú a que s'hi fassi, ja hi ha es logo d'es CCR a sa pàgina principal i si ho promovem després sempre hi ha algú que ens diu ho feim amb ganes de recaudar, i res més enfora de la nostra intenció.
Moltes gràcies Mateu, gent com tu es la que fa gran Retruc.net

- socrates
- Truquer fix
- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
S'agraeixen els suggeriments capdemul, si aquesta web evoluciona en part és gràcies a la voluntad que teniu que millori.
Amb el que inclou aquest reportatge me conform. Enhorabona a tothom.
Salut i
Llarga vida a RETRUC.NET!

Buf, com diuen en TV el temps és or. I l'esdeveniment de que aquest reportage sortís a un informatiu amb una quantitat potencial d'espectadors que abasten, com a mínim, 3 comunitats autònomes és bestial.capdemul ha escrit:Trob que el que va falta al reportatge de TV3 va ser avisar a la gent que si volies entrar a jugar a aquesta pàgina calia tenir uns mínims de coneixements del truc i que ja no vingués tant de nou.
Ho dic perquè ahir a la tarda un munt de gent nova estava dins les taules amb una mitja de hora bona per partida.
Amb el que inclou aquest reportatge me conform. Enhorabona a tothom.

Salut i
Llarga vida a RETRUC.NET!

si Capdemul, ahir varem haver de fer tots una estoneta de profesor, pero supos ke aixo nomes seran un parell de dies.
haviat la gent o ja en sebra minimament per poder jugar i anar practicant( ke es com se millora) o com be has dit tu, no tornaran entrar.
crec ke basta tenir un poket de paciencia( ja ke ningu neix ensenyat i supos ke per ensenyar-mos a jugar a notlros colcu ha hagut de perdre un poc du seu temps, aixi ke si en perdem un poc noltros per ajudar a altres tampoc pasarà res) i tot seguira com antes du reportatge
SALUT I RADICALISME
haviat la gent o ja en sebra minimament per poder jugar i anar practicant( ke es com se millora) o com be has dit tu, no tornaran entrar.
crec ke basta tenir un poket de paciencia( ja ke ningu neix ensenyat i supos ke per ensenyar-mos a jugar a notlros colcu ha hagut de perdre un poc du seu temps, aixi ke si en perdem un poc noltros per ajudar a altres tampoc pasarà res) i tot seguira com antes du reportatge
SALUT I RADICALISME
Capdemul, jo permi no t'ha arribat a kedar clar pq lo de la saturació i lo dels erros a les sales... Com ja han ben dit això va per servidors (no per sales), encara q posis una sala més general, akesta estarà al mateix servidor que la del cafè, per tant la gent q hi entra tan és q estigui al cafè o a orchata o a una sala nova q vulguis fer pq petarà igual. Lo q s'hauria de tenir es un servidor per sala però això son euros que no crec q ningú els vulgui aportar (alguna alma caritativa??? jejeje). Qui sap si arribam a ser suficients al ccr se podria mirar, això ja és cosa dels espadaxins.
AU IDO PROTESTOOOO!!!! volem més servidors!!! jejeje
AU IDO PROTESTOOOO!!!! volem més servidors!!! jejeje
MoLLeRo ha escrit: Lo q s'hauria de tenir es un servidor per sala però això son euros que no crec q ningú els vulgui aportar (alguna alma caritativa??? jejeje).

Meam si també haurem de posar un botonet a la pàgina principal que posi
DONATIUS

Si hi hagués més gent a CCR pot ser seria de gran ajuda com he dit abans.

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Una altra intervenció encertada Capdemul, de fet, totes les propostes són bones, i segur que a la llarga, haurem d'arribar a posar un servidor per a cada sala general, segurament, ja que hem de donar un mínim de servei, sempre i quan, es clar, les subscripcions al CCR ho permetin.
Quan als no-ensenyats, haurem de tenir una mica de paciència, tot s'aprèn, i estic segur que deguéreu fer una feina excel·lent com a mestres de truc

Quan als no-ensenyats, haurem de tenir una mica de paciència, tot s'aprèn, i estic segur que deguéreu fer una feina excel·lent com a mestres de truc

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Una altra cosa q es podria mirar de fer és posar un límit d'usuaris per sala, és a dir, que quan una sala arribi a cert nombre de persones no en deixi entrar més per tal d'evitar que és saturi (això estaria millor si cada sala estàs a un servidor diferents i aixi a cada sala se li pot posar un limit, ja que així com està ara només és podria posar limit pels usuaris del cafè i orxata, i d'altra banda al usuaris CCR).
Supos q se m'enten lo q vull dir...
Crec que és una molt bona proposta, així es podria evitar saturació a una sala i el nombre d'usuaris es podria repartir equitativament entre les dues que hi ha. Ben pensat.MoLLeRo ha escrit:Una altra cosa q es podria mirar de fer és posar un límit d'usuaris per sala, és a dir, que quan una sala arribi a cert nombre de persones no en deixi entrar més per tal d'evitar que és saturi (això estaria millor si cada sala estàs a un servidor diferents i aixi a cada sala se li pot posar un limit, ja que així com està ara només és podria posar limit pels usuaris del cafè i orxata, i d'altra banda al usuaris CCR).
Lo que cal saber és si la saturació es dóna per nombre d'usuaris a una sala o per nombre d'usuaris total, cosa que l'amo mos podrà aclarir.
Besos

- trucaiteretruc
- Truquer asidu
- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
wep Mollero, veig que se t'han encès ses llumetes.

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
La saturació es dona pel nombre d'usuaris a un mateix servidor, o sigui les taules generals van juntes en aquest cas, però si que es pot limitar el nombre a cada sala en particular.
Al fet de limitar el nombre d'usuaris dins una sala li veig un problema gros: la gent entrarà i no sortirà per "reservar" el seu lloc a la sala, i pot ser que en un dia no hi hagi forma humana de poder entrar, això és un problema. M'he avesat durant aquests anys a preveure els problemes abans de que passin
La única solució és més servidors o servidors més potents, o sigui més gasto, però tenc previst fer proves aquest estiu, quan les feines em deixin temps lliure per dedicar-hi
Al fet de limitar el nombre d'usuaris dins una sala li veig un problema gros: la gent entrarà i no sortirà per "reservar" el seu lloc a la sala, i pot ser que en un dia no hi hagi forma humana de poder entrar, això és un problema. M'he avesat durant aquests anys a preveure els problemes abans de que passin

La única solució és més servidors o servidors més potents, o sigui més gasto, però tenc previst fer proves aquest estiu, quan les feines em deixin temps lliure per dedicar-hi