Camisetes d'estiu 2008 de retruc.net

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

pesero
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 109
Membre des de: dv. març 21, 2008 0:00

BUENO OBRADOR, M'HE DESPITAT AMB LA DATA, :||: T'ACAB DE FER LA TRANSFERENCIA. SI ENCARA HI HA TEMPS ME LA COMANES. GRACIES. :oops:
val_deu
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 07, 2008 0:00

ola OBRADOR!! :uep:

Li volia demanar perfavor si me podia canvia es nom de sa camiseta.
enves de Val_deu, val_deu.

GRACIES, mos veim a nes dinar deww :salut: :salut:
pesero
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 109
Membre des de: dv. març 21, 2008 0:00

PER CER OBRADOR, CREC QUE UNA L M'ANIRA BE. GRACIES
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

caparrut ha escrit:BON DIA

SE CAMISETE VOLDRIA QUE POSAS

CAPARRUT-ESTEL

GRASIS
Maese OBRADOR, que no revises els comentaris :think: , o perque son de l'oposició ni puta cas. :scratch: PROTESTAR :no: HABREMOS :xx: DE :few: .

A lo millor es cupa meva per lo de N'ESTEL es un CAPARRUT :uep: , Pero lo dit, :no: dit està.

Bueno menos rollo a nem a directe a s'asunto: :O) .

He vist a s'apartat de camisetes confirmades, per exemple posaré primer en caparrut devant :ditr: , per lo de sa dita mallorquina: Els a.......s sempre van devant. :few: :few:

Has posat caparrut només i mestre Tomeu havia demenat ESTEL-CAPARRUT.

I a jo només me has posat Maset, si al manco haguesis posat "Mestre Maset" :few: :few: , Pero si lo de sa llista es el que se ha de posar, t'agrairia que ho revisis i fes el canvi amb " Xisco Maset "
Maset ha escrit:Ah i per amb una lletra de cada color si no sabeu amb quin color començar o deix a s'elecció de s'aleatori, tant més

Güeno si es masa complicat aixi també m'agrada: ** Xisco MASET
Perque ja veig que lo que vaig demenar es masa complicat. X:) , gracies per sa teva comprensió. :ditr:
** Xisco MASET **
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Au idò, ja estan fet els canvis i es donen per tancades les comandes de camisetes.
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Para otro año,y como idea...no estaria tampoco mal en vez de camisetas un bañador,o pantalon corto,que os parece ?
Imatge
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

JOENVIT ha escrit:Para otro año,y como idea...no estaria tampoco mal en vez de camisetas un bañador,o pantalon corto,que os parece ?
Ens pareix molt bé. :ditr:
En varem parlar, de fer productes de platja, com banyadors o tovalloles. És possible que més endavant poguem tenir més diversitat de productes, o fins i tot una botiga virtual. Però ara mateix la idea està un poc verda, s'ha de madurar i pensar bé la manera de posar els productes a l'abast dels/de les interessats/ades, les comandes, preus, enviaments, etc.
En qualsevol cas, els tirs van per aquí.

Salut! :salut:
Imatge
mariflor
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 72
Membre des de: dv. jul. 25, 2008 0:00
Ubicació: S'Estanyol

:( :( :( :( :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
sempre faig tard :cry: jo en volia unaaaaaa :cry:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Precisament en vàrem fer unes quantes de més, i els acab de posar a la venda a la web, si vas a la pàgina d'inici, veuràs a la part dreta l'anunci. Surten a 10€ + 5€ d'enviament per correu.

Salut!
Twin
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dt. ago. 05, 2008 0:00

Bon dia a tothom.

M'agradaria sabre si a sa nova fornada de camisetes també se lis pot posar es nick ono.

Gràcies
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Twin ha escrit:Bon dia a tothom.

M'agradaria sabre si a sa nova fornada de camisetes també se lis pot posar es nick ono.

Gràcies
Amic Twin, jo te puc confirmar que cada vegada que es fan camisetes es pot brodar el nick.
Imatge
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Twin ha escrit: M'agradaria sabre si a sa nova fornada de camisetes també se lis pot posar es nick ono.
Gràcies
Hola Twin,

¿Saps què passa? que del model d'aquest estiu, aquestes negres amb les senyes, en varem fer més de les que teniem comanades, però sense nick, per si qualcú no havia estat a temps a comanar-la dins del termini.
Per això, ara n'hi ha de disponibles, però sense nick.
Si en vols, has de clicar a l'anunci de les camisetes a la pàgina d'inici i seguir les instruccions.

Salut! :salut:
Imatge
Respon