Una curiositat!

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

Respon
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Perquè a l'explorador de partides, en l'apartat del llistat de millors parelles, hi ha cops que el meu nick està davant (krusenster-7777) i altres per darrere (lafaltaenvide-krusenstern)... ja sé que no té cap importància però bé jeje... he pensat primer que fos per ordre alfabètic, però com podeu veure no ho és!!bé, si algu vol dir sa seva :ditr: :ditr:

Salut
Imatge
KRUSENSTERN!!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Mira Krus:

Si la parella posa

Krusenstern-7777 és per que tu vares triar en 7777 com a parella

si la parella posa

Lafaltaenvide-7777 és per que ell te va triar a tu

Entens lo que te vui dir? Quan tu tries una parella i entrau al top, tu surts a davant.

Si estàs a darrera és perquè una altre persona t'havia triat a tu de parella
Imatge
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

capdemul, ell no se refereix a nu top, se refereix a l'explorador de partides
ke kuan vols mirar 20 parelles amb i menys partides guanyades avegades surt u nom davant i avegades darrera

i si nomes mostras u ke tens o te tenen com a parella en posaria 2 o 3 com a molt

SALUT I RADICALISME
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

U_Rodolet ha escrit:capdemul, ell no se refereix a nu top, se refereix a l'explorador de partides
ke kuan vols mirar 20 parelles amb i menys partides guanyades avegades surt u nom davant i avegades darrera

i si nomes mostras u ke tens o te tenen com a parella en posaria 2 o 3 com a molt

SALUT I RADICALISME
Aaa perdonau :ui: no ho havia entes be
Imatge
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

No ho sé, però potser que sigui depenent de a sa cadira que seus... ho trob lògic.. va davant es que primer fa cartes des dos...

potser?? :eh:

SALUT I RADICALISME!!! :-/?
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Ni idea 8O pot ser dues coses: o bé la segons la cadira on seus o bé segons el numero d'usuari, que va correlatiu amb el temps... no me'n record, ho podria mirar al codi, però tenc massa vesa i poc temps :mrgreen:
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Uep!

Si no vaig errat el nick que es posa davant és el del qui seu a les cadires vermella o blava, i es mira el conjunt de les partides.

Salut! :salut:
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Ok, moltes gràcies queralbs...Jaume, ja sé que deus anar molt atabalat, no passis pena jeje :ditr:
Imatge
KRUSENSTERN!!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Queralbs ha escrit:Uep!

Si no vaig errat el nick que es posa davant és el del qui seu a les cadires vermella o blava, i es mira el conjunt de les partides.

Salut! :salut:
:scratch: :scratch: Una pedrada al aire sense intenció de rompre cap teulada.

Vol dir que es programa, després de sabre a quina cadira mos em asegut, :think: de quin color era, i tot aixó. :shift: :shift: mos posa devant o darrera a una llista. :scratch: :think:

:think: Ja sé perque no gonyava mai, m'agrada seure a sa blava perqe estava encuxinada i era mes comoda. :drool: , perque serà que de sa vermella i groga no na parlat es mestre Queralbs. :scratch: seran ses de sa sort. :shift:

Tendrà cualque cosa que veure amb so fantasma de "EL ALEATORIO" :ssh: :ssh: .

Me queden moltes de dubtes dins es cervellet :scratch: vaig a revisar es :study: i de moment. :O)

No vull dir res mes, si no es en presencia d'un abvocat :ssh: , pero ganes men queden per demanar coses impertinents. :few: :few:
** Xisco MASET **
Respon