VIATGE A MALLORCA

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Respon
Amunt
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 6
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 0:00

Bé amics, com molta gent espera, ha arribat el moment de que la dupla viatja a Mallorca. És un viatge organitzat x la Universitat Poiltècnica del Cedro i a falta de la confirmació de Fermnet i Pallorfa( polla orfe), la dupla ja està apuntat a dit viatge. Ido, així fem realitat el desig de tot aquell truquer que ens volia vore en persona. El viatge és el dies 27, 28, 29 i el dia 30 de Juny ens en tornem cap a casa. Bé el viatge està organitzat x dita Institució, i evidentment té activitats fetes, xo que tant com si els fem com si no, les hem de pagar. Anomene i aprofite a dir açò x a que quedem algun dels 3 dies x fer un truc; mem si Martí-coctel s'apunten i ens vegem x allí. Tb convide a JOENVIT i comprobarem l'aleatorietat de ses cartes, mem que opinem. Vull aprofitar el viatge tb per coneixer al meu benvolgut amic Etoo i fer uns quants trucs amb ell. Bé x si ningú de tots s'atrevix a vore'ns, us demane que ens recomaneu un baret o pugam fer trucs fins ben entrada sa matinada. Bé amics, un salut i mem si em digueu algo.

SALUT I FORÇA EN EL CANUT
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

8O

SALUT I RADICALISME :-/?
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Ui, ui, això por ser gros, haurem d'avisar a les forces especials... :shift:
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Bones.
Aquí a Ariany devora ses Torres hi ha el Bar Can Jordi que no crec que tengui problemes per acollir-mos, per poder fer trucs.
I si no basta el local te tot un carrer de terrassa.
Estarem encantats de fer trucs fins la matinada si voleu, be, fins que ens deixin.
Au!! Idò mem si es veritat.
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Jo no m'ho voldria perdre :mrgreen:

cridaré a nu jefe de l'oposició com a guardaespaldas no sigui cosa que u radicas venguin amb bombes atòmiques :roll:
Imatge
sonse
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 0:00

Ja era hora, despres d'un any d'enfrontaments via internet, mos coneixerem en persona(voreu com canvie). Les activitats que anem a desarrollar es fan al voltant de Palma, i l'hotel on ens quedarem s'anomena RIU TORT, per si madona o na meryssss se volen passar :dance: .(no vull fer publicitat).
El president dels radicals, anirà en un yet privat fins el port de sonserra de la marina, poble marginat i desert, però, que jo, president dels radicals, l'he promocionat i el turisme ha pujat un 400%(i el temps no ha acompanyat). L'alcalde de sonserra esta molt agraït amb jo, i aixi m'ho fa saber.Es mes, continuare promocionat aquest poble sense ànim lucratiu.
Si algú de vosaltres, viu prop de Palma, i voleu fer uns trucs contra la dupla estarem disponibles, però ens heu d'informar com arribar-hi al lloc on quedem. Mem Capdemul si ens vegem i matem al moro exe que sempre esta insultante( un tal Abderrajim). Jove, mem si trobem el bar que dius i esta prop, gràcies nin per informar-nos.

SALUT I RADICALISMEEEEEEEEEEEE
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

NA MERYSSSSSS NO HO SÉ, PERÒ NO PASIS PENA QUE NA MADONAAAAAAAA NI S'ACOSTARÀ A S'HOTEL :xx:

SALUT I RADICALISME!!!!! :-/?
coctelmolotov
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
Contacta:

XD
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

Jo si puc ,vendré!!!!!!!!!!!!!!!!!!,si no hi ha res de nou.QUIEN DIJO MIEDOOOO!!!!!!!!!!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

:lol: :lol: Mallorca quedarà en toc de queda...
coctelmolotov
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
Contacta:

NO HI HA CO.....
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

un plaer sonse,estic content de q vingueu,si arribas a son serra de marina no pasis pena q ariany vos ve de pasada per anar a Palma,porem fer un truc nomes arribar,me dius s'hora i jo si vols et surtire a cami i no vos mal penseu, q no som violent,xerrant sentenen ,domes volia dir q no es cap amenasa ni res,pero jo alla on he anat ,sempra man tractat be i magrada porer ajudar amb algo.au ido lo dit.
sinos si coneixes es batla dalla q tambe juga per sa pagina i com tu sabras es en nosomningu,tambe t'ajudara a trobar Ariany.
salut i bon trucs.
I per sert quan vaig anar a Valensia tambe me varen tractar de puta mara,llastima q serqueu aquets problemes q no duen cami de res.
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

Com diu sa cançó... :few: :few: :few: SI CONSTRUYERAN UN PUENTE DESDE VALENCIA HASTA MALLORCA.......SERIA MARAVILLOSOOOOOO,VIAJAR HASTA MALLORCA.......LALALAALALALALALA......VENIUUUUUU!!!!! Que vos esperam....x fer un truc clar,que això es Mallorca,"LA ISLA DE LA CALMA" :-/? :-/? :-/? .....I NO VOLEM /:X/ /:X/ /:X/ NI :ui: :ui: :ui: així que sigui tothom ben vingut,pèrò en so de pau :uep: :uep: :uep: :uep: que aquí esteim molt tranquilets.
Respon