Hattrick
Hola boss si bajas la intensidad en teoria te repercutira en la forma , es decir te bajara la forma
Oposició pura i dura

- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Si ses pàgines d'estadístiques no s'equivoquen, he pujat a V. Ara és quan vénen ses bufetades 

ja k veig k aki tothom aporta la seva valoracio personal a mode d reflexio d final d temporada, jo posare la meva...
pareix k m repetesc a IX, cada temporada comens moooolt malament.. i acap remontant posicions d forma molt bona.. enguany e estat a punt d baixar i tot.. casi fent u ridicul.. pero e aconseguit salvar l'orgull amb una gran victoria sobre u meu rival mes directe... dit aixo.. la temporada a stat horrible.. pero molt semblant a la del mallorca.. me kdat a dos punts d guanyar doblers (el k seria la UEFA) i e tengut pixixi (Diego Montiel amb 11 gols crec) i a mes a mes, e guanyat a rivals d'entitat a la meva categoria, com son xaxan i sd ganya... i a mes a mes tenc aket privilegi d jugar a una d les millors divisions d IX.. lo kual ja es bastant positiu pel meu ekip, k kuan pugi segur k sera candidat ferm a pujar a VII... i xmi res mes ja me tirat suficients flors a la cara
ara a pensar n la proxima i n la copa retruc.. k mem kuan s'organitza!
pareix k m repetesc a IX, cada temporada comens moooolt malament.. i acap remontant posicions d forma molt bona.. enguany e estat a punt d baixar i tot.. casi fent u ridicul.. pero e aconseguit salvar l'orgull amb una gran victoria sobre u meu rival mes directe... dit aixo.. la temporada a stat horrible.. pero molt semblant a la del mallorca.. me kdat a dos punts d guanyar doblers (el k seria la UEFA) i e tengut pixixi (Diego Montiel amb 11 gols crec) i a mes a mes, e guanyat a rivals d'entitat a la meva categoria, com son xaxan i sd ganya... i a mes a mes tenc aket privilegi d jugar a una d les millors divisions d IX.. lo kual ja es bastant positiu pel meu ekip, k kuan pugi segur k sera candidat ferm a pujar a VII... i xmi res mes ja me tirat suficients flors a la cara
ara a pensar n la proxima i n la copa retruc.. k mem kuan s'organitza!
Jo he aconseguit mantenir-me a VI!!!
ha estat dificil sa cosa ja que vaig acabar sa primera volta amb només una victòria i sa segona volta n'he aconseguit 4.
Ara a vendre un parell de jugadors i a fer caixa per reforçar sa defensa, a veure si ho passam millor sa propera temporada.
Sort als campions!!!,
Tolls, aviat tocaras es sostre!!! ets un crack

ha estat dificil sa cosa ja que vaig acabar sa primera volta amb només una victòria i sa segona volta n'he aconseguit 4.
Ara a vendre un parell de jugadors i a fer caixa per reforçar sa defensa, a veure si ho passam millor sa propera temporada.
Sort als campions!!!,
Tolls, aviat tocaras es sostre!!! ets un crack
Enhorabona a tots per que en lineas generals es equips de retruc han fet bon papers.
Per se meva banda es meu objectiu era s'ascens i no ho e aconseguit ,per lo unic que estic content es haber quedat tercer ja que es calendari el trob millor que si ges quedat segon , esper per sa proxima temporada fer una gran campanya i pujar de una puta vegada VII , tenc un bon equipet i ses bases per seguir millorant.
Per cert , mirau aquest pavo , mem si cuolcu creu que pot ser un futur Sub-20 amb portugal , dur 2 entrenos i dimeres será es tercer, es meu comtes es que de aqui molt poquet puji de nivell , i suposant qe no tengui cap lesió i no sa perdi cap entreno,aquest es :
Leonel Santos (202686999)
17 años y 25 días, aceptable forma, saludable
Un tipo agradable que es estable y deshonesto.
Tiene nivel horrible de experiencia y liderazgo pobre.
Próximo cumpleaños: 27/08/2008
Nacionalidad: Portugal
Total Skill Index (TSI): 980
Salario: 521 €/semana (incluye 20% de bono por ser extranjero)
Dueño: Atletico Cocotin
Amonestaciones: 0
Lesiones: Saludable
Condición: insuficiente
Jugadas: horrible
Lateral: débil
Anotación: bueno
Portería: desastroso
Pases: insuficiente
Balón parado: débil
Per se meva banda es meu objectiu era s'ascens i no ho e aconseguit ,per lo unic que estic content es haber quedat tercer ja que es calendari el trob millor que si ges quedat segon , esper per sa proxima temporada fer una gran campanya i pujar de una puta vegada VII , tenc un bon equipet i ses bases per seguir millorant.
Per cert , mirau aquest pavo , mem si cuolcu creu que pot ser un futur Sub-20 amb portugal , dur 2 entrenos i dimeres será es tercer, es meu comtes es que de aqui molt poquet puji de nivell , i suposant qe no tengui cap lesió i no sa perdi cap entreno,aquest es :
Leonel Santos (202686999)
17 años y 25 días, aceptable forma, saludable
Un tipo agradable que es estable y deshonesto.
Tiene nivel horrible de experiencia y liderazgo pobre.
Próximo cumpleaños: 27/08/2008
Nacionalidad: Portugal
Total Skill Index (TSI): 980
Salario: 521 €/semana (incluye 20% de bono por ser extranjero)
Condición: insuficiente
Jugadas: horrible
Lateral: débil
Anotación: bueno
Portería: desastroso
Pases: insuficiente
Balón parado: débil
Oposició pura i dura

de moment ja se que no , mem sonse , tens eqip a hattrick ? , si es aixi contemos coses i mem si te animes a participar a sa proxima copa retruc.
Un saludo.
Un saludo.
Oposició pura i dura

- trucaiteretruc
- Truquer asidu
- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
eis, bones
no hi havia entrat encara per aqui
es meu equipo se diu xerret f.c., i nomes dir que avui he aconseguit l'ascens a IX!!!
no hi havia entrat encara per aqui
es meu equipo se diu xerret f.c., i nomes dir que avui he aconseguit l'ascens a IX!!!
M'ha sortit aquest senyor avui de sa cantera, i crec que una vegada hagi pujat a excelent d'anotació al meu davanter diví de pilota aturada (per a donarli escampavies), tornaré a entrenar jugades.
Josep Lluís Miravall (204191753) [Afegir aquest jugador als favorits]
19 anys i 83 dies, acceptable forma, saludable
Un noi carismàtic que és temperamental i honest.
Té un nivell desastrós d'experiència i insuficient de lideratge.
Proper aniversari: 01/07/2008
Nacionalitat: flag España
Índex del total de qualitats (TSI): 1 120
Sou: 373 €/setmana
Propietari: Nottingham Presa
Amonestacions: 0
Lesions: Cap
Resistència: insuficient Porteria: desastrós
Creativitat: acceptable Passades: acceptable
Extrem: dèbil Defensa: dèbil
Anotació: insuficient Pilota aturada: pobre
Trobau que inners de 22-23-24 anys, val la pena seguir entrenant-los? O per contra convendria que em centres a la línea mes jove que és la defensa? Els inners titulars en tenen 24, 24 i 23, els reserves 22, 21, 19 , i tots tenen en comú que tenen passades (acceptables) i algo d'anotació (insufis)...
Salut!!
Josep Lluís Miravall (204191753) [Afegir aquest jugador als favorits]
19 anys i 83 dies, acceptable forma, saludable
Un noi carismàtic que és temperamental i honest.
Té un nivell desastrós d'experiència i insuficient de lideratge.
Proper aniversari: 01/07/2008
Nacionalitat: flag España
Índex del total de qualitats (TSI): 1 120
Sou: 373 €/setmana
Propietari: Nottingham Presa
Amonestacions: 0
Lesions: Cap
Resistència: insuficient Porteria: desastrós
Creativitat: acceptable Passades: acceptable
Extrem: dèbil Defensa: dèbil
Anotació: insuficient Pilota aturada: pobre
Trobau que inners de 22-23-24 anys, val la pena seguir entrenant-los? O per contra convendria que em centres a la línea mes jove que és la defensa? Els inners titulars en tenen 24, 24 i 23, els reserves 22, 21, 19 , i tots tenen en comú que tenen passades (acceptables) i algo d'anotació (insufis)...
Salut!!
Sa veritat és que a partir de 23 anyets comencen a ser massa vells per entrenar.Malgaroth ha escrit: Trobau que inners de 22-23-24 anys, val la pena seguir entrenant-los? O per contra convendria que em centres a la línea mes jove que és la defensa? Els inners titulars en tenen 24, 24 i 23, els reserves 22, 21, 19 , i tots tenen en comú que tenen passades (acceptables) i algo d'anotació (insufis)...
Salut!!
Jo en tenc un de 23 i un de 24 entrenant creativitat però clar, ja estan aprop de ser sobrenaturals i els teus no crec que arribin a això. Així i tot jo tenc pensat vendre el de 24 però és el millor jugador que tenc i fins que no tengui un bon substitut no me puc arriscar a vendrer-lo si no vull baixar de categoria.
Si vols entrenar creativitat jo de tu vendria els titulars, amb els suplents encara m'arriscaria si no me quedes mes remei
Pensa que cada any és una setmana d'entreno i un tio de 24 anys te collons a pujar de nivell només una vegada cada temporada.
boness.. k tal vos an anat u nous ekipos d les vostres categories?? jo e tengut molta sort, i la temporada k a d comensar aviat, sera d'un nivell molt mes baix k u k i avia akesta
an baixat dos bots i u 2 k an pujat: un es xerecot i laltre es un poc mediocre
si tot va b, la temporada k ve crec k m'unire a la tropa d VIII
an baixat dos bots i u 2 k an pujat: un es xerecot i laltre es un poc mediocre
si tot va b, la temporada k ve crec k m'unire a la tropa d VIII
Comsi comsa, jo. Ha davallat un equip que pareix que està abandonat, però així i tot té bon equipet. I els que han pujat son dues bistis. Ho passaré ben puta l'any que ve...
Cuolcu entrena porters ? , venc a un acabat de treure de s'academi , te futur es puta , le posat per 1000 euros a les 10'00 i ara a les 20'40 ja men donen 153000, fare un bon negoci amb aquest :
Marcos Osma (206688322) [Añadir este jugador a tus favoritos] Alltid!
17 años y 0 días, aceptable forma, saludable
Un tipo agradable que es estable y infame.
Tiene nivel desastroso de experiencia y liderazgo pobre.
Próximo cumpleaños: 02/10/2008
Nacionalidad: España
Total Skill Index (TSI): 3 450
Salario: 2 464 €/semana
Condición: débil Portería: bueno
Jugadas: horrible Pases: desastroso
Lateral: horrible Defensa: desastroso
Anotación: desastroso Balón parado: horrible
Marcos Osma (206688322) [Añadir este jugador a tus favoritos] Alltid!
17 años y 0 días, aceptable forma, saludable
Un tipo agradable que es estable y infame.
Tiene nivel desastroso de experiencia y liderazgo pobre.
Próximo cumpleaños: 02/10/2008
Nacionalidad: España
Total Skill Index (TSI): 3 450
Salario: 2 464 €/semana
Condición: débil Portería: bueno
Jugadas: horrible Pases: desastroso
Lateral: horrible Defensa: desastroso
Anotación: desastroso Balón parado: horrible
cocotin l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 13, 2008 11:42, en total s’ha editat 1 vegada.
Oposició pura i dura

ca si faras pasta!!!
així i tot esper superar-te aquest cap de setmana
si tot va així com me pens treuré de sa cantera un excel·lent de defensa de 17 anys i 0 dies.
Vos tendré informats si se compleixen els pronòstics.
així i tot esper superar-te aquest cap de setmana

si tot va així com me pens treuré de sa cantera un excel·lent de defensa de 17 anys i 0 dies.
Vos tendré informats si se compleixen els pronòstics.