Dinar d'estiu a Pollença (final)
- collonsdepuput
- Truquer asidu
- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
- collonsdepuput
- Truquer asidu
- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
jonc ha escrit:que pasa somereta com estas ja te has recuperat de son servera ejjejejeje en porer m'apuntaras no pensaras que fareu un sopar i jo no vendre. He de donar castig a nen rodo i en coctel
tiano ha escrit:Ai Jonc, tu a sa parra, com sempre...![]()
Dinaret, dinaret,...cerca es fil, hombre!
Au tot arreglat...MoLLeRo ha escrit:akest jonc... sempre empanat, sort q ja no li deixen entrar per aki jajajajajajaajajajajjaja. I a damunt no obri un fil no, n'ha d'obrir DOS!! au JONC QUE JA FAS CADUFOOOOS!!!
Ens veim nin.

- coctelmolotov
- Truquer habitual
- Entrades: 108
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
- Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
- Contacta:
Jooooonc RETIRATEEEE!!!!
O millor,, si si vine per Pollença que encara que venguis per partida doble.. (aquest es meu jeje) te farem escabetxina en Rodo i JO..
SALUT I RADICALISMEEEEEEEE TRUQUEEEER!!!
O millor,, si si vine per Pollença que encara que venguis per partida doble.. (aquest es meu jeje) te farem escabetxina en Rodo i JO..
SALUT I RADICALISMEEEEEEEE TRUQUEEEER!!!
- coctelmolotov
- Truquer habitual
- Contacta:
Membres de l'Op Radical 5 d'Oros i membres del braç armat de l'op Radical 5 d'oros lluita truquera armada (que encara no sabem qui son):
Es convoca una assamblea extraordinària per tant faig esment de la mateixa i don cita a tots aquells radicalistes que puguin assistir dia 21 de Juny al dinar que se celebrarà a Pollença, per tal de tractar diferents punts que han entrat a l'ordre del dia.
Concessió de càrrecs dins l'Oposició RADICAL 5 d'oros.
Com haureu vist a la llista, tenim els Carrecs de Concejal de Farols ocupat per busito, i el concejal d'inscripcions duit per mestre GuTii.
Ara bé hi ha llocs vacants, s'escoltaran ofertes i es debatràn altres temes.... i sobretot
SOBRETOT I PER DAMUNT DE TOT!
JUGAREM A TRUUC I DEMOSTRAREM QUI SON U BONS NO,,, U MILLORS!!
DIA 21 TOTHOM A POLLENÇA!!!!!!
Es convoca una assamblea extraordinària per tant faig esment de la mateixa i don cita a tots aquells radicalistes que puguin assistir dia 21 de Juny al dinar que se celebrarà a Pollença, per tal de tractar diferents punts que han entrat a l'ordre del dia.
Concessió de càrrecs dins l'Oposició RADICAL 5 d'oros.
Com haureu vist a la llista, tenim els Carrecs de Concejal de Farols ocupat per busito, i el concejal d'inscripcions duit per mestre GuTii.
Ara bé hi ha llocs vacants, s'escoltaran ofertes i es debatràn altres temes.... i sobretot
SOBRETOT I PER DAMUNT DE TOT!
JUGAREM A TRUUC I DEMOSTRAREM QUI SON U BONS NO,,, U MILLORS!!
DIA 21 TOTHOM A POLLENÇA!!!!!!
coctelmolotov ha escrit:Membres de l'Op Radical 5 d'Oros i membres del braç armat de l'op Radical 5 d'oros lluita truquera armada (que encara no sabem qui son):

Cullons tiu...axo envers de pareixer una diada truquera pareixerà una reunió de capos d'una banda terrorista

menos mal que tenim un pacte de no agresió

No es cierto Sr Coctail?
P.D. Demanaria ajuda a tots els radicals que també mos ajudassin a reunir gent i que fessin un poc de propaganda de l'event.
Don gracis a nen Marti Rodolet per estar atento a nu forum aquests dies en que jo estic tant enfeinat amb u putes examens

Au venga,te dare mas trabajo,apuntame que si lo encuentro ire.
Que ya no me enrecordo de la otra vegada,cristo que bien que dehablo.
Que ya no me enrecordo de la otra vegada,cristo que bien que dehablo.

- coctelmolotov
- Truquer habitual
- Contacta:
Ser Capde(fa..)mul jejejeje
D'aquest pacte de no agresió no en tenc constància, ques un intent de fer-me la bona, en vista de l'exit i la resposta RADICAL??
Ser capdemul, no voldria queles negociacions se n'annassin en horris per comentaris com aquest que vosté fa.
No som terroristes som ALPINISTES!
Salut I RADICALISME!
PD: Venga Rusia que encara podeu remontar!
D'aquest pacte de no agresió no en tenc constància, ques un intent de fer-me la bona, en vista de l'exit i la resposta RADICAL??
Ser capdemul, no voldria queles negociacions se n'annassin en horris per comentaris com aquest que vosté fa.
No som terroristes som ALPINISTES!
Salut I RADICALISME!
PD: Venga Rusia que encara podeu remontar!
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- coctelmolotov
- Truquer habitual
- Contacta:
Lafaltaenvide, no mos desviïs u fil du foruum!! ke aki se xerra du dinar de dia 21, pel qual shi ha dinscriure com mes gent millor..
Per xerrar de la victòria immerescuda de la roja,,, a Altres Herbes
xDxDxD jajajaja! Un saludoo
Enga salut i Radicalisme!!!!
Per xerrar de la victòria immerescuda de la roja,,, a Altres Herbes
xDxDxD jajajaja! Un saludoo
Enga salut i Radicalisme!!!!
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
U_Rodolet ha escrit:aixi m'agrada
apuntame...
mira ke no posarme a la llista directament sense ke tu hagi hagut de dir...
SALUT I RADICALISME