Per aquell@s a qui pugui servir a l'hora de triar la talla, us diré que les camisetes són del mateix model, de la marca CLIQUE, que les que es varen repartir en el sopar del 4 d'agost de 2006, aquelles de color verd, que després de no sé quantes rentades encara són com a noves!
Sr Obrador, li agrairia que posas una llista actualizada dels qui van fent l'ingrés per així comptar segur que ha estar rebut els diners per transferència o per paypal. Q de no ser així puguin rectificar l'error. Jo en teoria ja he pagat jeje.
Au bonda i bons trucs.
Jo vull una M o L, casi q me pots posar la mateixa talla q tu obrador.
capdemulo, na lluiseta ho ha vist pengo, lo q passa q les talles de dones no solen anar igual q les du mascles (vamos crec jo q vol dir això... si mekivoc perdó per la cagada, jajajaja)
MoLLeRo ha escrit:Sr Obrador, li agrairia que posas una llista actualizada dels qui van fent l'ingrés per així comptar segur que ha estar rebut els diners per transferència o per paypal. Q de no ser així puguin rectificar l'error. Jo en teoria ja he pagat jeje.
Au bonda i bons trucs.
Jo vull una M o L, casi q me pots posar la mateixa talla q tu obrador.
Perdona la tardança... he actualitzat la llista de camisetes comanades, és important que la reviseu que no hi hagi errades. Si algú ha fet el pagament i no surt a la llista, per favor, que ho digui.
a veure, si jo vull una camiseta, i quan vaig a comprar-la pos M, sabreu que es una M d'al.lota???
no seria convenient que a l'hora de triar, sortís l'opcio de les camisetes d'al.lota???
es una suggerència, pens que evitaria confusions.
saluuuuuut!!!
Hola lliuseta, simplement comana-la amb la talla que t'interesi i després deixa posat als forums si la vols de dona o d'home... de moment haurà de ser així, veurem si el proper pic podem posar per triar el model quan es faci la comanda.