au ja le pagada pero no ma sortit es nom q via de posar
mestre cobrador alla on posa antonio ribot i feis posar ayayay asis
protestoooooo
redeu si me posen uyuyuy encara protestare mes jajajjaa
Camisetes d'estiu 2008 de retruc.net
Meam Jaumet, no estic en contra de res, i respect tots els caires siguin politics o d'altres caires socials, :think:pero si que trop que no se ha de du amagatJaume26 ha escrit:meam mestre obrador
tenim un dilema no se podia fer un modelo per dona
es que me estan donat branca
ja diras coses

bernatmano ha escrit:Au despres de sa broma, tambe trob que estaria molt be una camiseta modelo dona, no importa sigui molt escotada, pero si es transparent nira mel.
Redell Bernat, també tu, que sigui transparent, pobre Jaume si sa de depilar els pits, quina malada.

Bueno aixó mig demostra que nomes es en Jaume que les vol en tiretes i escotadesCapDeMul ha escrit:Kate22 escrigué:
no han de ser amb tiretes ni molt escotades que despres....
Com que no??

Bueno despres de tots aquests Dois, desberats, etc.

Jo també me junt a sa petició popular, si ni ha que la volen en tiretes i escotades

I ara sa broma final:
Dues amigues a n'es provador de sa tenda virtual de Retruc.Net
Nick 1: Escolta Nick2 que trobes masa escotada aquesta camiseta
Nick 2: Bueno no sé

Nick 1:

Nick 2: No per res;

pero pot quedar tan mona

** Xisco MASET **
Bones mestre obrador, ja he fet l'ingrés a la compte de 14 €, a mem si serà possible posar el nick MoLLeRo sinó pos escrit com vagi bé... la qüestió és anar identificat jajajaja. Te volia demanar... com són les talles d'akesta imprenta? pq si son com les q mos van donar a inca... una L m'està gran (quan és la q normalment duc) per tant demanaria una M. Ja me confirmaràs q has rebut els euricos.
Bonda i bons trucs a tots.
P.D.: Les camisetes de les dones com és escotades millor, me serà ben igual perdre trucs com diu en bernatmano jajajajaja
Bonda i bons trucs a tots.
P.D.: Les camisetes de les dones com és escotades millor, me serà ben igual perdre trucs com diu en bernatmano jajajajaja

Bones, jo es que les camisetes de lany passat no sé com són pq no hi vaig esser... però weno, supos q dec duu la mateixa talla q tu obrador... tu quina emplees?
Way way... hi haurà camisetes per les dones... mmmmmmmmm VOREM CARN!!!!! VISCA L'ESTIU!!!! jejejeje.
Ja me confirmaràs lo de la transferència q ho vaig fer a través dinternet per primer pic i almanco a jo ja mo han descomptat jejejeje.
BONDA I BONS TRUCS!
Way way... hi haurà camisetes per les dones... mmmmmmmmm VOREM CARN!!!!! VISCA L'ESTIU!!!! jejejeje.
Ja me confirmaràs lo de la transferència q ho vaig fer a través dinternet per primer pic i almanco a jo ja mo han descomptat jejejeje.
BONDA I BONS TRUCS!
Amic que dus un MUL damun t es CAP, no ho consentis a n'aixó que ses dones te treguin de puesto.capdemul ha escrit:Señor obradorlas mujeres me tienen de culo
ara me diven que totes 3 volen una M de Dona
Diga-los que una "S" també les estarà mes bé

I si te diuen res me dones sa cupa a mi,

** Xisco MASET **
- trucaiteretruc
- Truquer asidu
- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
Bones, voldria saber si hi ha altres colors o models per aquestes camisetes.
Per exemple amb ses senyes de colors o una sense mànigues amb es nick a damunt s'hombro (en lloc de a la màniga).
Gràcies

Per exemple amb ses senyes de colors o una sense mànigues amb es nick a damunt s'hombro (en lloc de a la màniga).
Gràcies

Cagondw tu que ets de CAN DEMANA??trucaiteretruc ha escrit:Bones, voldria saber si hi ha altres colors o models per aquestes camisetes.
Gràcies![]()

massa te donen ombre..

PERO ES VERA!! PROTESTO PER K NOMES HI HA UN PROTOTIPO

mestre obrador
jaume 26 talla l homo
xame talla l homo
kate22 talla m vol camiseta de dona
ja diras coses
jaume 26 talla l homo
xame talla l homo
kate22 talla m vol camiseta de dona
ja diras coses