devers dimarts o dimecres en jaumemiquel2 anava devers es 8 classificat amb uns 1730 punts i ara ja es segon!
i lo q dic jo es : o es molt bo i no en perd ni una desde fa molt o aqui passa algo....nuse,s'hauria de mirar pq sa veritat es q jo ho trob molt dubtos
o en jaumemiquel2 es molt molt bo o aqui passa algo estrany
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Un cop realitzada la prova "anti-dopping" hem pogut comprovar que no hi ha hagut cap magarufa aparent, per tant podem concluir que es bo (en el truc, perque vegent la quantitat de negatius que du...
)

Només dir que en JaumeMiquel2 és un dels pocs habituals que (crec) no té dues comptes per jugar a truc. I vist com està es percal, és digne de estar allà adalt... perque tots sabem com està s'asunto, no? 
A més, juga bastantes partides a es cap de sa setmana, arriscant-se a perdre punts de sa seva clasificació...
En fi, pot tenir molts negatius, però ningú li ha regalat res, això és ben cert.

A més, juga bastantes partides a es cap de sa setmana, arriscant-se a perdre punts de sa seva clasificació...
En fi, pot tenir molts negatius, però ningú li ha regalat res, això és ben cert.

- dermovagisil
- Truquer novell
- Entrades: 12
- Membre des de: dv. maig 05, 2006 0:00
Ido si es mister diu que no hi ha trampes deu ser per algo supos. En jaumemiquel en part duu bastanta pixa
...però sobretot es molt bo. Té molts de negatius (merescuts o n...), però si t'hi fixes també du molts de positius. Si no vaig malament és es que duu més positius de es que estan a nes top, i també dic jo que deu ser per algo. Si ha fet tant de punts en poc temps deu ser perque hi ha jugat molt fora tenir por a perdre i baixar, no com altres, encara que si no volen jugar perque tenen por a baixar també se'ls hi ha que respectar. Bé, esper que sa gent que ha començat amb es tema ho deixi correr i accepti que no tenen raó...
pd: què té a veure si domés té una compta? Què passa amb sa gent que en té més d'una (que no és poca), està mal fet?
Es que no hi veig sa relació... o es percal...

pd: què té a veure si domés té una compta? Què passa amb sa gent que en té més d'una (que no és poca), està mal fet?

- JaumeMiquel2
- Truquer novell
- Entrades: 9
- Membre des de: dv. gen. 20, 2006 0:00
- Ubicació: Petra
Definitivament, Mazapan, tens una cara que la ta trepitjes. I no dire res mes...
És un tema que ja s'ha discutit a un altre fil de's fòrum, tenir més d'una conta no vol dir que duguis més o millors cartes, ni que siguis més o menys bó... però hi ha gent que l'emplea per estar més temps a es TOP, o simplement per no perdre tants de punts amb sa seva conta original.dermovagisil ha escrit: pd: què té a veure si domés té una compta? Què passa amb sa gent que en té més d'una (que no és poca), està mal fet?Es que no hi veig sa relació... o es percal...
Com que està permés, no podem fer-hi res... però jo, en aquest cas, ho he dit per donar-li més mérit (si fa falta) a sa situació de'n JaumeMiquel2, perque qué jo sàpiga (i posaria sa ma a es foc a que és així) només juga amb aquesta conta i està allà adalt arriscants els seus punts cada vegada.
Només era això.

jaumemiquel es k diuen k fas trampes, mes que res ho diuen per enveja... en aquesta pagina hi ha molta gent que no sap perdre (o simplement que no sap ni jugar...) i que li agrada posar a nes personal en contra... Ultimament he sentit xerrar malament des petrers, i n se pq, ja que fins ara n aviem tengut mai cap problema amb ningu. Que jo sapiga hi ha molta d gent que es coneix i juguen entre ells fora que ningu els hi digui res ni lis facin falses acusacions... x axo n se pq justament a noltros. Tots es que fa temps que jugam per aqui sabem que aixo va per ratxes, i tant pot ser que guanyis 20 partides seguides, com que perdis 100 punts duna tirada, aixi que no importa ens montem paranoies ni histories rares....
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Jo trob que no esta be acusar a sa gent sense cap tipus de prova, ni indici de cap casta. Es vera que en JaumeMiquel2 ha pujat amb molta rapidesa (personalment millor si no hagues fet tanta via, jaja), pero sa veritat es que juga molt i be, tambe he vist algunes partides que ja voldria jo tenir sa sort que ha tengut ell, pero en general ses que ha guanyat es perque juga be.
- mayormente_mazapan
- Truquer novell
- Entrades: 6
- Membre des de: dt. gen. 24, 2006 0:00
sa gent pot xerrar el q vulgui...pero jo seguesc pensat igual. Te dire una cosa mes,jo no t'estic jutjant com a persona,sino com a jugador de truc. jo he jugat contra tu i no te vaig trobar tant bo com diuen per aqui...com te vaig dir ahir,aixo es un debat q mai acabaria pq ningu pot sabre si fas trampes o no.JaumeMiquel2 ha escrit:Definitivament, Mazapan, tens una cara que la ta trepitjes. I no dire res mes...
Tambe vull dir q no te res q veure q tenguis dues comptes ja q basta tenir un amiguet q te faci guanyar...i jo personalment he vist q el seu contrari retrucava amb un 6 i feia 2 mes fora tenir envits...i no nomes ho he vist una vegada. I com q seguesc pensant q fas trampes,es qui te sa cara q sa la trapitja ets tu...
- dermovagisil
- Truquer novell
En relació a si en jaume és bo o no...domés diré que és que de veres s'enteren de què va aquest joc ja han dit sa seva, i tú no ets un dels entesos... Sa teva opinió val tan poc com sa meva...
Sa teva manera d'expressarte deixa molt que desitjar, aposta crec que ningú ha entés sa teva segona part... Lo que si es vera és que es que continua tenguent una cara que te la trepitges ets tú. Com tú mateix has dit creus que ell fa trampes, (creus). Per això mateix si domés ho creus ja t'hauries d'haver callat d'es d'un principi i evitar tota aquesta merda...
Sa teva manera d'expressarte deixa molt que desitjar, aposta crec que ningú ha entés sa teva segona part... Lo que si es vera és que es que continua tenguent una cara que te la trepitges ets tú. Com tú mateix has dit creus que ell fa trampes, (creus). Per això mateix si domés ho creus ja t'hauries d'haver callat d'es d'un principi i evitar tota aquesta merda...
ben xerrat dermovagisil, jo pens iwal k tu!
Clar, si sou cosins germans! De pomada, me referesc... eh?hemoal ha escrit:ben xerrat dermovagisil, jo pens iwal k tu!
jajaja akest wil,si ho deixarem aixi............................... :?
- dermovagisil
- Truquer novell
Jajaja.. si, sunica diferencia es que nhemoal pensa mes amb so cul...
(xiste facil)...

Esta clar que en Jaume és es puto crack !!!
no li intentis llevar merits mazapan 

Cuixetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 29, 2006 21:34, en total s’ha editat 1 vegada.