Lo únic que pots fer segons jo (ho he fet en dues temporades i m'ha anat bé) és tirar l'entrenament per davall el 50% per pujar l'esperit.
Ànim, que no hauries de davallar a X
Pensa de totes maneres qeu quan pugis l'entrenament de nou et tornarà a baixar l'esperit. Només és per situacions límit com la teva.
Hattrick
Jaume_C, jo si fos de tu jugaria es 2 partits que queden amb partit de sa temporada, i no se quin tant per cent tens de condicio pero el pots baixar una mica mem si es jugadors pujen un poc sa forma , lo de baixar s'intessitat de s'entrenament no ho he fet mai i no te puc aconsellar.
Oposició pura i dura

- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
Al·lots, no sé si us heu adonat, però complim 100 pàgines de foro, ESTAM D'ENHORABONA!!!
100 pàgines donen per felicitar als fundadors.

Vull sortir a la pagina 100, jajaja. Veig q he resorgit en el moment adecuat. Veig q per aqui tothom va igual de perdut. No tenc temps ni de respirar i ni molt menos per enganxarme a nes basket. Amem si peg bots mes sovint pes foro pero q vos tenia una mica abandonats.
Salut i força
Salut i força
- Malreventis
- Truquer asidu
És hora de fer balanços, ara que la temporada està acabant. Així que podeu fer valoracions de com us ha anat enguany. Jo per la meva part estic satisfet del rendiment de l'equip encara que he de reconèixer que la meva lliga es bastant modesta (1700/2048). Pareix que acabaré 3º/4º/5º (està molt just) que és un resultat bo en aquesta primera temporada en VIII i molt més després de tres ascensos consecutius. Segons jo queda molt per tenir aquest equip preparat per lluitar a VII, així que, millor si ens passam dues temporades més per aquesta divisió.
- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Jo aquesta temporada l'objectiu era mantenir categoria. Ho hem aconseguit i estam lluitant per es segon lloc d'es grup, també es un dels mes facilets 1268/2048.
Pel que fa a l'equip no ha millorat molt respecte a sa temporada passada, ja que me centrat més que res en s'entrenament i en rejuveni sa plantilla 23.2 anys de mitja ara.
L'any que ve començarem a disputar sa copa d'espanya, esper trobarme amb un bot a sa primera ronda
. Pero tb pens que sirà una temporada de transició ja que amb s'equip que tenc avui en dia si no descendim ja podem donar gracis.
Estic pensant tb en canviar d'entrenament, pero ara mateix no tenc molt de temps per dedicarli.

Pel que fa a l'equip no ha millorat molt respecte a sa temporada passada, ja que me centrat més que res en s'entrenament i en rejuveni sa plantilla 23.2 anys de mitja ara.
L'any que ve començarem a disputar sa copa d'espanya, esper trobarme amb un bot a sa primera ronda

Estic pensant tb en canviar d'entrenament, pero ara mateix no tenc molt de temps per dedicarli.

Idò jo... primer tota sa temporada en zona d'ascens directe. Ara, després de dues derrotes, seguesc primer però en zona de promoció.
Veurem mem què passa ses dues darreres jornades, tenc es segon a un punt, es dos davanters bons sancionats i es millor mig fotut.
Mal panorama, mem si sona es fobiol...
Veurem mem què passa ses dues darreres jornades, tenc es segon a un punt, es dos davanters bons sancionats i es millor mig fotut.
Mal panorama, mem si sona es fobiol...

b, jo com ja vaig dir, stic lluitant per la permanencia a IX, i x lo k e vist... jo stic a la lliga k ocupa el ranking 51 de 2048 (kuan vaig pujar a akesta divisio, era la 94 x ahi, x tant ha pujat molt mes el nivell del k stava)
jo ara x ara m sent a una lliga k sta molt x damunt d ls tipikes d IX, mes k res pk reduplica i mes la mitjana d TSI d totes ls divisions IX:
Classificació en lliga: 51 / 2048 | TSI: 296660 (Mitja: 42380) | Edat Mitja: 24.1
resumint lo k an stat ls darreres 3 jornades... an stat 2 victories ajustades i una victoria contra un bot, k ma colocat en zona d permanencia... dema jug el partit decisiu a casa on ja m puc assegurar la permanencia si tot va b.. pero u veig complicat pk u meu rival posara MOTS i jo no pk tenc l'esperit malament com ja vaig explicar (no me atrevit amb lo d baixar el percentatge dentrenament) x tant si guany aket partit sera amb molta epica i sort... sino.. tenc lesperança d k a la darrera jornada jo guanyi el partit i ell el perdi pk tendra l'esperit fet pols... vorem com va aixo i a sperar la temporada k ve a k els 4 nous ekips no siguin tan bons i facin baixar aket nivell tan alt k man plantejat, k ja mestic cansant d IX
jo ara x ara m sent a una lliga k sta molt x damunt d ls tipikes d IX, mes k res pk reduplica i mes la mitjana d TSI d totes ls divisions IX:
Classificació en lliga: 51 / 2048 | TSI: 296660 (Mitja: 42380) | Edat Mitja: 24.1
resumint lo k an stat ls darreres 3 jornades... an stat 2 victories ajustades i una victoria contra un bot, k ma colocat en zona d permanencia... dema jug el partit decisiu a casa on ja m puc assegurar la permanencia si tot va b.. pero u veig complicat pk u meu rival posara MOTS i jo no pk tenc l'esperit malament com ja vaig explicar (no me atrevit amb lo d baixar el percentatge dentrenament) x tant si guany aket partit sera amb molta epica i sort... sino.. tenc lesperança d k a la darrera jornada jo guanyi el partit i ell el perdi pk tendra l'esperit fet pols... vorem com va aixo i a sperar la temporada k ve a k els 4 nous ekips no siguin tan bons i facin baixar aket nivell tan alt k man plantejat, k ja mestic cansant d IX

Una cosa... se vos ha actualitzat s'entreno a voltros? A mi pareix que no 

permanencia aconseguida!!!
partit emocionant on el meu rival ma aconseguit empatar en dues ocasions, pero k al 3-3 el meu ekip sa posat les piles i a matat el partit amb 3 gols mes
6-3 al final i el descens a 4 punts a falta d'un partit!! permanencia a la 51 millor IX divisió
proxim partit.. intrascendent on nomes aspir a tenir maxim golejador.. pero u veig complicat

partit emocionant on el meu rival ma aconseguit empatar en dues ocasions, pero k al 3-3 el meu ekip sa posat les piles i a matat el partit amb 3 gols mes
6-3 al final i el descens a 4 punts a falta d'un partit!! permanencia a la 51 millor IX divisió
proxim partit.. intrascendent on nomes aspir a tenir maxim golejador.. pero u veig complicat
Bueno, jo de guanyar aquest cap de setmana podria acabar la temporada en 3ª posició, lo que estiria molt be sient la meva primera temporada a VIII. També s'ha de dir que vaig tenir la sort de caure en una de les pitjors VIII segons alltid 1900 i pico de 2048 crec. Això es deu al fet de que hi ha 3 bots supos-ho
.Bueno idoi, esper reventar el Nura Nova i aconseguir fer podi!!!
P.D Verassa, crec que deixaré el basketsim aquest... un parell de cagades m'han duit a dur l'equip a la bancarrota
... i no tenc temps ni ganes de surar-lo tal i com ho vaig fer amb el Nottingham Presa F.C. Malreventis, que darrerament no piula molt (per a lo que és normal en ell), també ha tancat el Joventut Malreventis B.C, però com que el vici li pot, se n'ha creat un altre, el Sicago Bulls.
Salut!

P.D Verassa, crec que deixaré el basketsim aquest... un parell de cagades m'han duit a dur l'equip a la bancarrota

Salut!
- Malreventis
- Truquer asidu

Respecte de basketsim, la base de la estabilitat és simple, dissenyar un equip amb dos jugadors per possició (total 10) ajustant els sous d'ells mateixos i del entrenador a l'estructura d'ingresos que ve donada bàsicament pels patrocinadors i les entrades. Aquests ingresos totals al principi són d'uns 130.000 €/ semana això permet sous mitjans dels jugadors entre els 10.000 i 12.000 € i encara podrem tenir qualque petit crack que cobri en torn a 17.000 € però poc més. Com ha escrit en Malga, vaig començar amb el JOVENTUT MALREVENTIS, F.C. però quan ja anava malament em varen penalitzar amb 100.000 per intentar obrir un altre compte així que el vaig deixar. Aquest equip a dia d'avui (tenia alineacions fetes per tres partits) ha guanyat els dos partits que ha jugat però ja li queda poc de vida. El meu nou equip és el Sicago Bulls i també ha guanyat els dos partits inicials (amb el pressupost ja controlat)a una divisió superior (ja que el m'han donat a IV) i ara mateix estic líder encara que no m'han arribat els cocos. Bé com que això és un fòrum de hattrick deixaré aquest tema aquí. Salutacions!!!
UNA PREGUNTA HATTRIKEROS BAJAR EL ENTRENAMIENTO AL 50% ME REPERCUTIRA EN LA FORMA DE ESA MISMA SEMANA Q LO BAJO?? GRACIAS!
Jajaj, a nes final t'has fet un equipet eh?? Ben fet.TheBoss ha escrit:UNA PREGUNTA HATTRIKEROS BAJAR EL ENTRENAMIENTO AL 50% ME REPERCUTIRA EN LA FORMA DE ESA MISMA SEMANA Q LO BAJO?? GRACIAS!
Respecte a lo que plantejes:
- Per què el vols baixar? Si el baixes per compensar-ho amb un 50% de resistència, ja està bé, però sa forma tendeix a baixar quan entrenes resistència a percentatges alts.
- Què entrenes? Si entrenes general, pots compensar sa baixada de forma que implica entrenar més resistència, ja que entrenament general va adreçat a pujar sa forma.
De totes maneres, no notaràs massa canvis, ja que el que he explicat es lo que s'observa a la llarga, no en una setmana.
Besos

si ja lo tengo un par de temporadas! jeje entreno jugadas lo keria bajar para el ultimo partido q me juego el ascenso i tener el espiritu a tope! i jugar en partido de la temporada bueno ja veremos q pasa