Acciones de buen jugador

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Como supongo que los moderadores no podran hacer nada al respecto,expongo mi sugerencia sobre un detalle de las partidas,ya que veo que mucha gente tiene la costumbre de como digo yo,alargar el juego.
Mi proposicion es que cuando se tenga ganados los puntos suficientes para ganar el canto,no hacer comedia y no seguir jugando,ni retrucar ni nada de esto.Me explico,si con puntuacion 23-23 yo veo 35 envits,envido o quiero si envidan antes,y me salgo,porque se que ya he ganado,y asi no hago " sufrir " al contrario.
A mi se me ha dado el caso que con esta puntuacion,y llevando el contrario reservada,hemos envidado,nos han subido el envit,y despues hemos llegado al joc fora....creo que no hace falta tanta comedia y que es un detalle de buen jugador,el saber jugar lo justo.
Espero que entendais la idea,y a partir de aqui que cada uno siga haciendo lo que crea oportuno.Un saludo a todos
coctelmolotov
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
Contacta:

Estic d'acrod amb aixó de fer comedi. Però això ja va agust de cada un. A jo no m'agrada fer-ho a retruc.net. Però sempre ni ha que ho fan i colque pic si hi ha confiança una mica, tot sigui per riure.
Pero ferho per perdre temps no me pareix be.

PD: ni ha ke dakí poc rebentarem amb lo comportament de segons quins personatges... "sense" dir noms. "Amb un" poc més casi hi torna aver llosques avui.

Salut
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Ombre, jo Ricardo, el mestre Lafaltaenvide me va passar un text relacionat amb el truc.

Mira, te pos una cita

Este juego es parecido al boxeo. Allí se ponen dos hombres morados a puñetazos, se rompen la nariz y después de la paliza se dan la mano como a lo que son: como dos amigos. En el truc se guasean, se burlan, se dicen cosas (sin ofenderse) y al final se estrechan las manos y tan amigos como antes o más, por miedo a la revancha.

Advertimos una cosa; que el principal mérito del buen jugador de truc es, perdiendo, aún tener palabras y excusas para burlarse de los que le han ganado

Bueno, que vol dir això?¿? Doncs que el truc també serveix per fer sofrir als contraris jejeje

Però bé, com també ha dit el señor COCTEL, a retruc.net no ho faig casi mai. Veig reservada o 35 env i a ca una puta tot jejeje

Ara bé, tot son gustos.... De totes maneres, també es veritat de que a vegades fot una mica jejejeje

:salut: au idoi salut!!
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Uro, Capdemul, encara guardes aixó? :study:

Be, en cuant al tema,
jo dire que aixo depen com te agafe el cos
en el moment,
a mi hi han voltes que me dona per fer comedia
i tambe moltes voltes que no en faig cap.
Normalment si te falta un punt i dus 35 de envit lo seu es envidar
i partir, pero tambe depen molt del comportament de
la gent a la partida o de si has sofrit molt i al final te
desfogues en fi, un fum de factors,
pero en joenvit te rao , lo seu es ser respetuos :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
Respon