GRACIAS A LOS ASISTENTES A LA COMIDA

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Respon
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Muchas gracias a todos por venir a la comida.Espero que todo fuera de vuestro agrado,ya que por cuestiones ajenas a mi voluntad,al final no pudo ser como hubiese querido.
De todas maneras siempre es un placer conocer a gente tan agradable con la que compartir unas risas,y volver a ver a otros mas
Como diria juan carlos,me llena de orgullo y satisfaccion,que vinierais pese a tener otros compromisos,y estar al menos un rato.
Una atencion especial al señor toni ( ayayay ) porque es un tio grande en todos los sentidos,tanto como jugador como persona.
Lo dicho...que muchas gracias a todos por venir,que espero que pasarais tan buen rato como yo,y que espero que la proxima pueda ser mejor.
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Per cer : PROTESTO !!!!!!!!!!
JOENVIT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 11, 2008 23:58, en total s’ha editat 1 vegada.
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Va ser memorable, com totes les trobades que varem fer. També va ser per a mi un honor trobar-me amb en Malgaroth i en Barona. Uns exel·lents truquers.

Després dir que la monja den Solrak va fer molta de bonda aquest pic jejejeje.

La sra MONJA va perdre el rosari :doh:

També vaig tenir l'honor de coneixer na ESTER, encantadora persona (a mem si conseguim que en Richard xerri u catala e? xD).

I per llàstima, vaig haver de partir just abans de la final i no vaig poder assistir al final d'aquesta gran trobada.

PERÒ PROTESTOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I JO NO SURT A CAP DE LES FOTOS¿?????? :cry: :cry: :cry:

i a més, on es la foto del jefe arrodillándose?? xD

Bueno, que li farem jejejeje

SALUT :salut:
capdemul l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 11, 2008 21:44, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

molt agradable i divertit!
:lol:
joenvitmes
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: ds. maig 10, 2008 0:00

Ei Capdemul. Que n'Esther és ara na Joenvitmes. Un parell de truquets amb n'Asdoro i ja m'heu enganxat... Jejejeje

Que en Joenvit acabarà xerrant en català, està fet. Per començar m'haurà de demanar s'ordinador en català si hi vol jugar.

I ses fotos que falten ja estan en camí...
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Badeu, veig que va ser gros això.
Catxis, en tornar hauré de fer acte de presència.
barona
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 5
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 0:00
Ubicació: Republika independent de CRIST REI - INKA

Un dissabte a la tarda jugant a truc amb una gent tan collonuda com els que van venir a Inca, no te preu. Tan de bo hagues conegut la pagina molt abans. Gracies a en Joenvit per preparar la trobada, a en Malgaroth per deixarme aguantar les peces( mes be poques) durant les partides que varem jugar i a la resta gracies per deixar-nos guanyar.

:-/?
MONJA
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 61
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 0:00
Ubicació: capdepera

Ave Maria Purisssssima
ja me sab greu no haver pogut kedar. n dinar magnífic, un encaregat superior,"va ser ki va tenir la millor parella" ajajjajajjajajjejjejejjejeje
modestia apart, un altre dia jugarem, fins prest
coctelmolotov
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
Contacta:

Mes greu me sap ara finalment no haver pogut venir, deman mil disculpes sobretot a JOENVIT ja que comptaveu amb jo, esper que no suposàs massa problemes la falta d'assistència degut a la reserva i demés.
Vaig tenir altres obligacions que m'impediren assistir, fins l'últim moment vaig mirar de pegar un bot però no va poder esser.
Esper poder assistir a nu pròxim i passar-m'ho tant bé com voltros.
Gracies i mil disculpees!! :pray: :pray: :pray: :pray:
pesero
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 109
Membre des de: dv. març 21, 2008 0:00

MONJA :uep: HAVIES FET UN PACTE AMB EL DIMONI REDEU!! TANTA RESERVADA!!

ES BROMA, ENCANTAT DE CONEIXER-TE

PER CERT , EN SOLRAK ES VIU? O ENCARA ES PER SA NAU? JEJEJEJEJ
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00

No pases pena coctel,al menos fuiste de los pocos que avisaron que no podian venir,espero que la proxima vez si coindidamos.
Y la verdad es que si que tuve la mejor pareja,jugando 3 contra dos es mas facil..jejeje,me hubiera gustado jugar contigo la final,ya que te lo merecias,sin ti no fue lo mismo....
Respecto a solrak doy fe que sigue vivo,al menos hasta hace un dia que jugue contra el ....jejjeje.
La proxima mas y mejor.
Respon