Ho sent molt pero no ho acab d'entendre, em farieu un gran favor responentme.
Gràcies.
Que es l'oposició?
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
despres de tenir una rigurosa reunio amb sos membres de la capa alta de soposisio hem pensat:
q soposisio es una passio
es un sentimiento q surt de lo mes dentro
es una cosa q podriem anomenar l'ostia i sensillament un algo
un grup,un moltes de coses,¿¿tantes coses??
o messsssssssssssss
no se si me explicat ara vendra sa muleta i mo compondra ell q te estudis
jajajjajajajajaja
q soposisio es una passio
es un sentimiento q surt de lo mes dentro
es una cosa q podriem anomenar l'ostia i sensillament un algo
un grup,un moltes de coses,¿¿tantes coses??
o messsssssssssssss
no se si me explicat ara vendra sa muleta i mo compondra ell q te estudis
jajajjajajajajaja
Mira, com diu es Jefe de s'oposició
DUES PARAULES
OPO SICIÓ
No idoi, que és L'oposició?? Idoi per mi ningú ho sap... se suposa que som una guarda d'animals que no feim res més que
PROTESTAR!!!!!!!!!
PROTESTAR!!!!!!!!!
PROTESTAR!!!!!!!!!
PROTESTAR!!!!!!!!!
PROTESTAR!!!!!!!!!
PROTESTO COÑOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!
Axo mateix es s'oposició, cuatre gitanos mal criats que no estam mai conformes i mos oposam a tot kiski (bueno, mes k res a nes Espadaxines)
Qui son es Espadaxines??
Jo t'ho diré: Son 3 o 4 (per no son molt mé xD xD) que se dediken a modificar akesta pagina...pos mira..se podria dir que son MODERADORS o algo axi...
IDOI NOLTROS PROTESTAM!! A NOLTROS MAI MOS VA BÉ RES!! I SINÓS MIRA QUIN GARROT QUE DUIM!!
AU IDOI, OPOSICIÓ MULA I DURA!![/b]
DUES PARAULES
OPO SICIÓ

No idoi, que és L'oposició?? Idoi per mi ningú ho sap... se suposa que som una guarda d'animals que no feim res més que
PROTESTAR!!!!!!!!!
PROTESTAR!!!!!!!!!
PROTESTAR!!!!!!!!!
PROTESTAR!!!!!!!!!
PROTESTAR!!!!!!!!!
PROTESTO COÑOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!
Axo mateix es s'oposició, cuatre gitanos mal criats que no estam mai conformes i mos oposam a tot kiski (bueno, mes k res a nes Espadaxines)
Qui son es Espadaxines??
Jo t'ho diré: Son 3 o 4 (per no son molt mé xD xD) que se dediken a modificar akesta pagina...pos mira..se podria dir que son MODERADORS o algo axi...
IDOI NOLTROS PROTESTAM!! A NOLTROS MAI MOS VA BÉ RES!! I SINÓS MIRA QUIN GARROT QUE DUIM!!
AU IDOI, OPOSICIÓ MULA I DURA!![/b]
Es una manera de viure dins aquesta web, es gran jefe de s'opsicio i en capdemul ho han explicat molt be i com pots veure es un poc dificil dona una defició exacte de lo que es .
per cert PROTESTO , com es que sempre duc cuatres , cincs i cartes que no lligen , vull peses . PROTESTO
per cert PROTESTO , com es que sempre duc cuatres , cincs i cartes que no lligen , vull peses . PROTESTO
Oposició pura i dura

Amic COCO
tin, tin, tin,
proteston
Diguem per que vols veure mes cartes, a part dels 4s i 5s, si tateix no les coneixes.
Que les vols per poder PROTESTAR despres de
es manual, perque no saps que son.
Jo no he dit res
I amic
Bl
com bé diu es nom oposició no es res de lo que diuen N'ayayay i en Capdemul. Bé ido aquest petit número d'insurrectes opositors nomes son un grapat de 4, per que no son més, bé 5 o tal vegada 25, bueno vale abans de que me mostreu ses llistes està bé sou 26'5, 26'5 renegats que només teniu comendera ganes d'emprenyar i criticar sa feina ben feta dels altres, entre ells;
els moderadors i perque no sa gran feina que fan el "CENTRISTES SANO GROUP" amb s'ayuda i recolçament incondicional a n'es moderadors.
Asi opositors segur que demenau que putes he dit amb aixo de 26'5, bueno ho he posat aixi per si hi ha alguna opositora embrassada que esperi descendencia, perque supós que no l'apuntarà a nes nostres grup encara que segur seria ben rebut.
Ale si vos a quedat res pendent ja vos contestarè un altre dia que ara sa dona que comanda me crida.
Bl no importa que diguis rs amb una paraula teva bastarà per ser des nostros, CENTRISTA, per ajuda dels indefensos.

Que les vols per poder PROTESTAR despres de

Jo no he dit res

I amic

Asi opositors segur que demenau que putes he dit amb aixo de 26'5, bueno ho he posat aixi per si hi ha alguna opositora embrassada que esperi descendencia, perque supós que no l'apuntarà a nes nostres grup encara que segur seria ben rebut.
Ale si vos a quedat res pendent ja vos contestarè un altre dia que ara sa dona que comanda me crida.
Bl no importa que diguis rs amb una paraula teva bastarà per ser des nostros, CENTRISTA, per ajuda dels indefensos.

** Xisco MASET **
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Ben dit , Xisco..maset ha escrit: Bl no importa que diguis rs amb una paraula teva bastarà per ser des nostros, CENTRISTA, per ajuda dels indefensos.
Mira Bl, sóposisió va estar be en esensia,
pero com tot en este mon cuant ja
es tot-hom de algo la cosa pert la gracia,
ara lo que esta de moda es el centro

Ponga el centro en su vida....
Bee diferent....Bee center.....o si no Bee....ffetter con cocacola

maset ha escrit: Bé ido aquest petit número d'insurrectes opositors nomes son un grapat de 4, per que no son més, bé 5 o tal vegada 25, bueno vale abans de que me mostreu ses llistes està bé sou 26'5, 26'5 renegats que només teniu comendera ganes d'emprenyar i criticar sa feina ben feta dels altres, entre ells;els moderadors i perque no sa gran feina que fan el "CENTRISTES SANO GROUP" amb s'ayuda i recolçament incondicional a n'es moderadors.
![]()
. .... . . . . ...
FUERAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
QUES AXO D'INSURRECTOS??? Mecagon ses putes de napoleón i sa puta d'oros (en aquests cas va per es radicals...pobrets, que no tenen dobbers..... ""OOO SI xD per k ja tenen infiltrats a ccr...

CRISTO PUTA!!! PELOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEROS QUE SOU!! NOMÉS SABEU DIR
uuiiii, que ho fa de be señor obrador... uuuuuuuui m'agraden akests canvis... PELOTEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOS!!!!!!!
TOTHOM SAP QUE SI NO FÓS PER LA BRANCA QUE DONAM ES OPOSITORS AXO NO SERIA LO QUE ÉS
un clar exemple:
Qui va protestar per què voliem més crits??? e??? ki??
Jo i en Mollero!! DOS OPOSITORS EN REGLA!
I quant de temps varen estar a posarmos 3 crits????
Menos d'un dia!!!

Au, men vaig per que xerrar d'axo me posa nirviós i es colesterol a la meva edat... puja aviat
OPOSICIÓ MULA I DURA!!!!!!
- lafaltaenvide
- Truquer expert
José no se si creasim un puesto nou a sa directiva, ben remunerat si es necesari, perque pobre allot lo jovenet que es, amb nirvis, colesterol i endemés aplegat amb aquests 4 in..................su..............rectes, no pot acabar mai bé, i un acte de caritat sempre es bo.capdemul ha escrit:
Au, men vaig per que xerrar d'axo me posa nirviós i es colesterol a la meva edat... puja aviat
OPOSICIÓ MULA I DURA!!!!!!
I a pesar d'aquest caparrot que té
en persona pareix bon allot i fener
sap protestar i té pinta de bon truquer
amb pasiencia, des centre l'hem de fer
** Xisco MASET **
- lafaltaenvide
- Truquer expert
No coment....