top 50 parelles

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Seria bo cambiar la forma de clasificació de parelles?

L’enquesta ha acabat el dg. maig 11, 2008 12:13

Si
24
89%
No
3
11%

Vots totals: 27
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

jo trobo que el sistema esta ben be aixi, tal ment com ara esta, sols es la meva opinió pero
gutii l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 07, 2008 13:49, en total s’ha editat 1 vegada.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

sonse ha escrit:
((Partides jugades/N)+(Partides guanyades/Partides jugades))*C

N= número que trobes adecuat,bàsicament,depen de la importancia que li vullges donar al número de partides jugades.

C= coeficient de multiplicació,depen de N, i del valor que vullges obtindre.
Està ben pensada, l'únic problema que li veig a aquesta fórmula és que tendeix a infinit com més partides juguis, o sigui, que com més partides puguin jugar plegats una parella, més punts tendran. No té un límit... i per altra banda depèn molt dels valors de N i de C.

amb la teva fórmula la classificació d'exemple d'abans quedaria així, per N=2 i C=3000 (s'haurien de provar més valors):

taya-jocfora: 26/29 (89%) 2704 punts
bunker-u_rodolet: 15/18 (83%) 2509 punts
lafaltaenvide-ayayay: 5/6 (83%) 2503 punts
amfos-gabellins 64/80 (80%) 2440 punts
lafaltaenvide-tiano: 50/79 (63%) 1938 punts

no m'acaba de fer...
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Jo es sistema actual, no hem desagrada, l'unic que trob es que mantenirte adalt es molt dificil, m'explic.

Na Taya i jo anavem primers amb 2.500 punts i vàrem perdre una partida i .... 8O 100 punts menys, vàrem pegar a 2400, are n'hem guanyades 6 de seguides i duim 2.516 punts, o sigui que perdent una partida sen van 100 punts i guanyant-ne 6 en sumam 116, trob que es molta diferència.
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

¿Y si en vez de tanto porcentaje,se diera una cantidad de puntos fijos a la pareja ganadora,y se restasen otra cantidad siempre igual a la perdedora? :think: :scratch:
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

JOENVIT ha escrit:¿Y si en vez de tanto porcentaje,se diera una cantidad de puntos fijos a la pareja ganadora,y se restasen otra cantidad siempre igual a la perdedora? :think: :scratch:
Pues eso es lo mismo que yo proponia de un principio,
ademas si alos seis meses se pierden los datos acumulados,
no hay efecto makelete de ese. :study:

No se por que tanto darle vueltas a las formulitas :scratch:

Ese sistema no da ventaja a los que mas juegan , por que
si juegas mas tambien te arriesgas a perder mas.
En definitiva, lo que al final se premia es la diferencia
de partidas ganadas con perdidas que es lo
que yo creo, define una mejor pareja, eso si
si quereis poner lo de la vigencia de seis meses para
que vaya habiendo renovacion, pues
deacuerdo.
Imatge

Amunt Sempre!!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix

Si que beneficia als qui mes juguen Jose...

Si una parella juga 100 partides, enguanya 70 i en perd 30, tens 40 punts, però si un usiari en juga 35 i no en perd cap, te 35 punts, i per jo es millor parella que sa primera.
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

estik dacort amb en jocfora
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

jocfora ha escrit:Si que beneficia als qui mes juguen Jose...

Si una parella juga 100 partides, enguanya 70 i en perd 30, tens 40 punts, però si un usiari en juga 35 i no en perd cap, te 35 punts, i per jo es millor parella que sa primera.
Si es que jo no se de conters :|
Au feu el que trobeu millor,
pero crek que no esta be com esta :study:
Imatge

Amunt Sempre!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

JOENVIT ha escrit:¿Y si en vez de tanto porcentaje,se diera una cantidad de puntos fijos a la pareja ganadora,y se restasen otra cantidad siempre igual a la perdedora? :think: :scratch:
El problema d'això es que les parelles no són fixes, poden canviar en el temps o crear-se'n de noves, això és un problema, ja que, per exemple, si un canvia de parella, començaria des de 0 punts... i els que ja fa 3 mesos que juguen junts ja poden tenir fàcilment 500 punts... tenen molta més avantatge les parelles que fa molts de mesos que estan apuntades com a parelles.

Crec que la classificació de parelles ha d'agafar totes les partides jugades junts els darrers 6 mesos, encara que no estiguessin apuntades com a parella.

Lafalta, no et desanimis, que trobarem una solució, tot és pensar-ho millor, jo crec també que el sistema es pot canviar.
milos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. des. 03, 2006 0:00
Ubicació: Consell

una pregunta, menrrecordo q sabia com fero pero ara no xD, per mirar les partides jugades-guanyades d'un jugador amb un altre com es fa?

Pe si no queda clar, per estreure per exemple akestes dades:(es una exemple domes)

Parella lafaltaenvide - tiano
104 - guanyades - 57 perdudes 1829 punts

com ho faig?

I respecte al canvi proposat, domes li veig una laguna, i esq segurament seria molt dificil llecar una perella q ja sa distanciat en el top 1, es a dir una vegada agafats 20 punts de diferencia, son 20 partides q ha de guanyar la parella perseguidora.
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

A jo, vegent es calculs que ha fet n'obrador amb es sistema den sonse, trob que és es més just. Si només s'agafen ses partides des darrers sis mesos no tendrien puntuació infinita, o si?? :study:

Bé, me pareix bé que se canvii, ja he opinat :-/?
milos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. des. 03, 2006 0:00
Ubicació: Consell

Pues jo no se que pasa pero jo semrpe jug amb en toni_345 , jugam POCS pics, pero no perdem casi mai i cada vegada que mir es ranking tenim menos punts.
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

jocfora ha escrit:Si que beneficia als qui mes juguen Jose...

.

Yo creo todas las propuestas tienen su pros y contras,aunque solo sea por dar mi opinion ya que no estoy en la lucha de puntos,pienso que todo depende y no tiene que favorecer a quien mas juega,porque tiene la misma probabilidad de perder mas partidas tambien,si yo juego 3 partidas puedo perder dos y ganar una,y en cambio otra pareja puede jugar solo una y ganarla,y en este caso quien es el beneficiario...?
Como ya digo,creo que todo depende de los numeros con los que cada uno haga sus cuentas,si como dice jocfora,si la pareja que juega 100 partidas en vez de ganar 70 las pierde,queda sin logica que pueda beneficiarte jugar mas o menos,a mi parecer....
Imatge
jocfora
Truquer fix
Truquer fix

JOENVIT ha escrit:si la pareja que juega 100 partidas en vez de ganar 70 las pierde,queda sin logica que pueda beneficiarte jugar mas o menos,a mi parecer....
En aquest cas es tracta d'una parella molt magre, per lo que no estarà a n'es top de parelles :lol:
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

O no,pero bueno...de todas maneras sigo pensando que no tiene porque beneficiar al que mas juegue,porque tambien tienes mas posibilidades de perder y el que juega solo una y gana ,creo que no tiene desventaja que otra pareja que simplemente juegue dos,porque si pierde una de las dos,quien es mejor..el que juega una y la gana o los que juegan dos y pierden una y ganan otra ??.

Es bastante dificil guiarse por numeros que segun como los mires pueden compensar la idea de uno u otro,ya que todo depende de muchas circunstancias,tambien se puede " discutir "( con los numeros que has dado ),que si la pareja que ha jugado 100, no es mejor que la otra,porque a fin de cuentas ha ganado las 35 partidas que ha jugado la otra pareja y 35 mas.Tendria que mirarse cuantas partidas mas ganan la pareja que solo tiene 35 de un total de 100 tambien.Que diferencia hay entre ganar 35 partidas seguidas o ganarlas salteadas en un total de 100,o quizas tambien los dos las han ganado seguidas y asi como puedes valorar quien es mejor...
Imatge
Respon