Aiii,fillet,Ara ho has dit tot!
Quan es va idear aquesta opcio,es va fer per ajudar als mes nous a poder evitar "experiencias" poc agradables,es a dir...topadas amb els que els que ja feia temps que rondavem per aqui,sabiam que son de "caracter dificil"...i al principi va funcionar,ses queixas sobre comportaments poc adecuats van baixar drasticament,sa gent,en tenir una topada amb un d'aquests "gamberretes" inmediatament valorava sa experiencia i aixo ajudaba als altres,que aixi es feian una idea de amb que es podian trobar si jugaban amb aquest individuo.
Derrerament pero...ja s'utilitza aquesta opcio per "venjarse" de la derrota soferta...-M'has guanyat? ido ara voras!!! Negatiu que te crió!!! i aixi anam....Jo ja ho he asimilat,i de fet no puc mes que mollar un somriure cada volta que aixo me pasa.Quan pasaba per una mala ratxa de joc era un tio de lo mes popular,pero desde fa uns dias,m'entran peças,guanyam mes trucs i ara vaig baixant en popularitat.(Que hi farem...afortunado en el juego...desgrasiado en amores :? )
Jo he arribat a acabar un truc i tot d'una vaig a mirar sa valoracio (altres ho fan amb els punts,pero a mi m'inporta mes sa valoracio,que voleu que os digui) i alla el me trob: es "negativasso" i me deman:-Pero jo que l'hi he fet a aquest? No l'hi he insultat,sempre procur respectar al contrari,desitjos de sort,saludos,besitos etc. i al final aixo? Pos fale! jo no hi caure al mateix joc.Se exactament qui me ha donat els 4 derrers vots negatius,pero estau ben tranquils,jo no fare el mateix...no ho paga!
Dius que estaria be saber qui t'ha votat,pero jo te dic que no,per sa senzilla rao de que un vot ha de ser anonim,no tothom vota negativament per venjarse d'una derrota.Hi han molts que hi confian en que es seu vot serveixi per poder evitar una mala experiencia als altres i es seu unic "refugi" es fer ho aixi.
Amic Queralbs:
Entenc com te sents,es injust desde qualsevol punt de vista,pero has de entendre que de vegadas "no n'hi ha mes" i es fet de que estiguis al "top ten" et reporta aquests "privilegis" es a dir sa fama de "chico-malo".
No pasis pena que els que te coneixem,sabem que sempre es pot jugar un truc i pasar gust de sa teva companya...sempre! Amb puntets vermells o no.
Que hi farem...?