DINAR TRUKERS DIA 10 DE MAIG A INCA ( AL FINAL )

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Apuntado esta. :ditr:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00

Debido a las lluvias esperadas para este sabado,quizas tenga que hacer algun cambio en la " programacion ".Espero no llegar a tener que cambiar el dia,pero puede que tenga que cambiar el sitio.Os informare lo mas rapido que me sea posible,ya que no quedan muchos dias y se que es dificil hacer cambios de ultima hora.Para cualquier aclaracion esta mi telefono al principio de los mensajes.Gracias a todos.
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Tot un èxit Ricki :ditr:

Perfecte noi
Imatge
joenvitmes
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: ds. maig 10, 2008 0:00

Asdoroooooo, ja tenc nick!!!! Ara m'he d'animar a jugar per aqui. Un plaer jugar amb tu avui, o agontar ses cartes. Per poc no hem arribat a sa final..
Quin fart de riure Ayayaay! I és ben vere que no has vist res...
Mel aquest trobada, encara m'enganxaré a jugar...
cucogas
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 68
Membre des de: ds. des. 01, 2007 0:00
Ubicació: ciutat

:clap: :clap: JOENVIT :clap: :clap:
desde luego q si un exitazo y la sorpresa final de las copas de campeones a sido total.
enhorabuena a malgaroth-barona :ditr:
ayayay todavia me duele la barriga de tanto reir un gustazo jugar contra ti :clap:
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

un 10 per tot, i per totss! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

Quin dinar mes agradable!!!!!!! :uep:
Hem estat pocs però ben divertitss! Ens ho hem passat molt be :ditr:
El nostre organitzador i la seva parella un 10
A veure quan tenim temps per organitzar un altre, ha estat un vertader plaer
Asdoro
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 6
Membre des de: dl. oct. 01, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

Enhorabona JOENVIT I JOENVITMES per la organització ha estat molt divertit. Avui em fet un nou fixatge jajajaja.
Ens ha sabut greu, hem hagut de partir abans d'acabar.
Estic content per la victoria dels mega campions malgaroth-barona. Ah molt content d'haver conegut Na Dhalia i llastima no haver pogut fer un truket contra tu i na Caimarienca. kamuka-cuco fora por ja caureu jjjaaaja. Es capvespre ha estat molt curt per jugar amb tots, ja tendrem altres ocasions
Salut i bons trucs!!!!!!!!!!!!!!
vent
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dl. set. 25, 2006 0:00
Ubicació: Palma

Molt bon dinar! Un plaer haver pogut venir!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Enhorabona Joenvit i Joenvitmes per la gran vetllada que ens varen fer passar. Va estar molt bé i va ser d'allò més divertit. Vaig tenir el plaer de poder coincidir amb gent que encara no havia pogut xerrar com Monja, Asdoro, Copes, Vent, U Rodolet, Capdemul (gran persona, i que per cert, aquest homo amb uns quants d'anys més serà terrible, un grandíssim truquer)... Del torneig gran partida a primera ronda contra en Cucogas i en Kamuka, grandíssims truquers tots dos, a segona ronda contra un inalterable U Rodolet (sempre esperava amagat darrera ses roques el seu moment, però quan piulava feia por) i na Vent, encantadora, que també ens va fer passar un mal rato a en Barona i a mi. A semis ens esperaven el crack Asdoro, que ens va fer riure pels colzes i el nou descobriment de retruc.net na Joenvitmes (senyora d'en Joenvit), que donarà bastant que xerrar, ara que ja s'ha animat per fi a registrar-se, truc molt ajustat guanyarem in extremis, sens va apareixer la verge al final i duguerem molta sort. Per cert, ara de truquera suplent res, com tu be dius, ja ets truquera titular amb tots els honors. La final en Tarambana i en Joenvit, va ser el truc més tens de tots, el mestre Barona es va posar sèrio, i puc dir que va ser ell qui va salvar els mobles.

Gran detall els de ses copes, no m'ho esperava... i el moment més emotiu, va ser quan tot un ídol per a mí com és n'Ayayay es va allonejar davant jo (ja veureu ses fotos), aqui si que em vaig emocionar... :uep: :uep: :uep:

Cap comentari més a fer, tornar a donar les gràcies i l'enhorabona als organitzadors :ditr: :ditr: :ditr: :clap: :clap: :clap: :clap: , i esperar a veure mem si de cara a l'estiu en podem muntar una altre.

Salutacions!!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Veig que va anar una monada, enhorabona als organitzadors i a tots els que hi anàreu.

Per cert en JOENVIT m'ha passat unes fotos que ja podeu visitar a la galeria d'imatges, ja sabeu, si en teniu més, cap a admin@retruc.net
Respon