Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bueno, abans de tot, he de dir que he sortit a jugar amb artilleria perque el calendari m'afavoria, i al manco, he aconseguit ser finalista de sa retruc. Ara, tot quedarà en familia, vist que s'altra finalista és es meu germà... que per cert, enhorabona!!! Au ara prepararem el compromís de lliga.

Salut!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Booooona endanada Pollencí. Sí que és veritat que no he jugat cap partida de truc però em fa por perque jo em vicii molt aviat :dance: Així i tot et diré que vaig tenir una petita presa de contacte quan feia el servei militar però no vaig practicar i no m'enrecordo (d'això han passat 16 anys).

Respecte a la COPA de les COPES jo també he pecat i he posat bastanta artilleria (el loddar no engana) però estic en un cas molt similar a Nottingham ja que aquesta setmana passada vaig tenir BOT a la lliga. La veritat és que contra això és difícil competir i moltes vegades el calendari condiciona LA COPA.

Ara de cara a la setmana que ve tant Nottingham com Malreventis tenim dos partits complicats a lliga i segurament LA FINAL serà realment amb els equips B de cadascún.

A mi ja em va bé aquest resultat donat que tancaré 4 medalletes de 4 participacions i possessió d'una COPA RETRUC :dance: :dance: :dance: :dance:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Bueno, mestre tolls, qui juga a casa i qui a fora? Crec que és a mi que em toca anar a ES CALDERÓ,no???
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Això ja sou voltros, com a bons germans no dubt en que vos posareu d'acord.
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Booona final, té un morbarro això de donar sabatades a un germà :P sobretot pel jove, que sempre sol tenir més coses que dir del germà gran :ditr: Gràcies a Déu a canostra hi ha bon ambient i degut a l'avançada edat del germà gran, el jove segur que el deixarà guanyar M:-) aah!! i sí que te toca passar per ES CALDERÓ, no serà fàcil, però la bona notícia és que jugarem amb manco potència que contra Sundays.

Si la vols, vine a cercar-la, però potser hauràs de deixar sense entrenar a dos o tres jugadors,... je, je, :twisted: :twisted: :twisted: (se'm dona bé això de picar al personal, no creieu?)

P.D. suposo que d'aquí a dimecres tornaré a passar per tocar un poc els collons al meu estimat germà. Un beso Malga!!! T'he reservat habitació amb quatre senyoretes de dubtosa re-puta-ció pels teus jugadors. :twisted: :twisted: :twisted:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

UUUUUUUU, això és doping, vaig despatxar a en Van de Put precissament per que anaven tots desbaratats. Qui ha d'anar alerta amb sos titulars ets tu, que treuré a dos iracunds i dos malintencionats... te folliran ses ganes de fer bromes jejeje, vendran amb ganes de brega... i estic sondejant es mercat per dur un parell de Sonbanyeros més :scratch: :scratch: (és conya).Titulars al meu equip... ni un!!! Al pròxim compromís me jug assegurarme la 4ª posició i poder aspirar a la 3ª, així que...
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Ara m'has acollonat a mi 8O 8O 8O És veritat 8O 8O que no m'enrecordava que tots són "maleantes" i "navakeros" al teu equip i que al darrer partit me vares enllestir a dos per bastantes setmanes 8O 8O . Això em farà replantejar estratègia :study: :study: Crec que haurem de llevar qualque peça :think: :think: ... no sé, no sé, no em refio d'aquest Malga.

Ah! a l'hotel, apart de les putetes tendreu un deliciós somní... vull dir refresc a compte de la casa. Amés us hem configurat el menú per abans del partit, mem si us agrada:

- Sopetes de col de la terra
- Mongetetes tendres de la Vall des Calderó
- Sorbete de llimona
- Ensaïmada a voler
- Cafè descafeinat
- Copa (eliminada del menú per raons òbvies)
- Puro (això sí, es puro que vos ficarem si que entra en el menú) :dance:
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Jo si fos en Malgarot aniria a fer un paper digne, no perdre de molts i cap a cases. Aquell no va de bromes, te treu un destacat en tàctica atacant pes centre (jo duc un parell de temporades atacant pes centre i no pas d'excel·lent, això sí, guanyar guany) i te fa un set sense passar pena.

Bé, sort a ambdós per lo que pugui ser.
Imatge
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Que hi hagi sort a sa gran final entre germans!!!
com que es un derbi de ses illes és igual on jugueu, lo seu es que hagueu posat al camp on es pot fer més caixa.

PD: Mestre Bud ja no passa gaire per aqui per falta de temps i ambició hattrickera però be que el me trob de gresca!! meam si passes més per aqui gentleman, que t'enyoram!!!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Es paper digne ja esta fet, tan sols per haber arribat a la final... no em menjaré el cap amb sa táctica, lo mes important és s'entreno (i ara entren anotació), així que tant si en fa 7 com 8, me és un poc igual la veritat.

Salut!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Després em passo amb més temps. Segona Copa Retruc aconseguida!!! Yuhuuuuuu!!! no res, felicitar al meu germà també que ha sigut un digníssim rival i que té un equipàs i que s'animi a tornar a per ella.

Una salutació a tots :uep: :uep:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Enhorabona al guanyador, victòria inapelable (cosa que ja en tenia consciència abans de que comences el partit). Mem si en un futur l'equip pot aspirar a guanyar-la qualque vegada.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Enhorabona per sa copa , has estat es millor en diferencia i te la mereixes.vull donar se enhorabona a tots es equips de sa penya de retruc i amb especial a tots es que han pujat ara a VIII que esta fent un molt bon paper , estic ben segur que de aqui poquet mos vorem a catagories superiors.
Un saludo a tots
Oposició pura i dura
Imatge
palacocos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 0:00

estaria interessat en jugar un amistos amb un bon equip (com que se que per aki n'hi ha molts) si qualcú n'està interessat i vol colaborar amb una bona causa, que me repti i aceptare amb molt de gust.
a veure si me podeu ajudar a sortir des numeros vermells que no hi ha manera d´arreglar-ho

gracis
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Enhorabona a nen Marlreventis, com bé diu en coco, has estat es millor.

Mem si a sa pròxima te donam més guerra i te feim espavilar un poc.
estaria interessat en jugar un amistos amb un bon equip (com que se que per aki n'hi ha molts) si qualcú n'està interessat i vol colaborar amb una bona causa, que me repti i aceptare amb molt de gust
Com se diu es teu equip?
Imatge
Respon